جاباما
۳۵۷۸۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مرد همسایه طراح سرقت میلیاردی

سارقان حرفه‌ای که گاوصندوق یک خانه را با مهارت عجیبی به سرقت برده بودند صبح دیروز در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران با شرح راز سرقت خود مرد صاحبخانه را در شوک فرو بردند.

روزنامه ایران: سارقان حرفه‌ای که گاوصندوق یک خانه را با مهارت عجیبی به سرقت برده بودند صبح دیروز در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران با شرح راز سرقت خود مرد صاحبخانه را در شوک فرو بردند.

سحرگاه ۲۵ اسفند سال گذشته مردی با مراجعه به اداره آگاهی اعلام کرد تمام اسباب و اثاث وطلا و پول‌هایش را با گاوصندوق خانه‌اش به سرقت برده‌اند.کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت درجست‌وجوی کشف این سرقت به انگشت نگاری پرداختند تا سرنخ‌هایی برای ردیابی سارقان به‌دست آورند.مأموران در تحقیقات میدانی پی بردند یکی از همسایه‌ها کلید خانه شاکی را که در اختیارش بوده در اختیار دزدان گذاشته بود.نتایج انگشت‌نگاری نشان داد سارقان دارای سوابق کیفری هستند که پس از دستگیری به سرقت خود در ۲۴ اسفندماه اعتراف کردند.

این دو سارق وقتی دیروز پای میز محاکمه قرار گرفتند راز سرقت خود را به قاضی کشکولی رئیس دادگاه و مستشاران افشاکردند.این دو سارق گفتند: یک روز قبل از سرقت، همسایه مرد شاکی به ما زنگ زد و گفت: قرار است ۲۴ اسفند همسایه طبق بالایی به مسافرت بروند، کلید‌های گاوصندوق نیز در کشوی میز اتاق خواب قرار دارد، کلید خانه هم در اختیار من است و به این ترتیب پیشنهاد سرقت از خانه همسایه را داد، ما هم بسرعت در محل حاضر شدیم و براحتی خانه را تخلیه کردیم و گاوصندوق را که حاوی طلا و پول بود با خودمان بردیم.مالباخته پس از شنیدن این اظهارات شوک زده از جایش بلند شد و تازه فهمید که مرد همسایه امانتدار خوبی نبوده است.قاضی محمدرضا کشکولی در ادامه جلسه محاکمه، مرد همسایه را به‌عنوان معاونت در سرقت متهم شناخت و صدور رأی درباره متهمان به جلسه بعد موکول شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج