۳۵۸۱۴۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فخرالدینی: با تماس دایی به نفت برگشتم

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت:‌ مسئولان باشگاه نفت قول‌هایی به من دادند که عمل نکردند، اما با صحبتی که با آقای دایی کردم، مجدداً به نفت برگشتم.

خبرگزاری فارس: میلاد فخرالدینی در خصوص تمرینات تیم نفت تهران در آستانه شروع لیگ برتر شانزدهم گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم و به‌تازگی از زیر فشار تمرینات پرفشار بدنسازی خارج شده‌ایم. الان بدن‌های بازیکنان آماده است و باهم هماهنگ می‌شویم. مشکل خاصی هم وجود ندارد.

وی درباره کار کردن با علی دایی هم اظهار داشت: علی دایی نیازی به تعریف من ندارد؛ چراکه او یک فرد شناخته‌شده در فوتبال دنیاست و آرزوی هر فوتبالیستی است که روزی شاگرد او شود. من هم خوشحالم که در کنار دایی هستم و با او کار می‌کنم.

مدافع تیم نفت تهران در مورد دیدار هفته اول این تیم مقابل استقلال تصریح کرد: ما برای بازی اول آماده هستیم، هرچند که همه می‌دانند در لیگ‌ها اولین بازی، مهم‌ترین بازی است. به همین دلیل ما با همه توانمان تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را مقابل این تیم به دست بیاوریم.

فخرالدینی در مورد استقلال حریف فردای نفت هم افزود: استقلال همیشه تیم بزرگی در فوتبال ماست و امسال هم قطعاً همین‌طور خواهد بود. ما با همه وجود مقابل این تیم ظاهر می‌شویم؛ چراکه می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم. امسال استقلال شرایط خوبی دارد و قطعاً یکی از بازی‌های جذاب لیگ را شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص اینکه برای بازی مقابل استقلال آیا انگیزه خاصی خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: بازی با استقلال برای من با سایر بازی‌ها فرقی ندارد، به هر حال ما در هر بازی با انگیزه خاصی به میدان می‌رویم و همه بازی‌ها برای من هم مثل هم است و سعی می‌کنم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم.

بازیکن نفت تهران در مورد جدایی یک‌روزه‌اش از این تیم و اینکه مجدداً با نفت قرارداد امضا کرد، گفت: مسئولان باشگاه یکسری قول‌هایی دادند که متأسفانه به آن عمل نکردند، اما آقای دایی با من تماس گرفت و من هم بعد از صحبت‌هایی که با او کردم به نفت تهران برگشتم.

فخرالدینی در خصوص اینکه هواداران استقلال فردا محروم هستند و این مسئله به سود نفت خواهد بود یا به ضرر آنها، اظهار داشت: جذابیت فوتبال به حضور تماشاگرانش است و ما هم دوست داشتیم مقابل تماشاگران بازی کنیم؛ چراکه خود من به‌شخصه دلم برای هواداران استقلال تنگ شده است، می‌خواستم حالا که قرار است با استقلال بازی کنیم، مقابل هواداران آبی بازی کنم تا به آنها بگویم دوست‌شان دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم مثل بقیه کیسه کشا جلو استقلال وا میده

    • حسن

      ما جمعی از هواداران تو دوست داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج