۳۵۸۱۷۰
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

توضیح درباره تیتر «مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند!»

وابط عمومی وزارت بهداشت در پاسخ به تیتر مطلبی که روز گذشته با عنوان" مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند" یادآور شد: وزیر بهداشت همیشه در ادبیات خود از تلاشهای صورت گرفته در نظام سلامت بدون توجه به گرایش سیاسی دولتها تقدیر می کنند.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت: روابط عمومی وزارت بهداشت در پاسخ به تیتر مطلبی که روز گذشته با عنوان" مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند" یادآور شد: استان البرز پنجمین شهر کشور از نظر جمعیت؛دومین شهر از نظر مهاجرت پذیری و جوانترین شهر از نظر سرعت گسترش می باشد که به دلیل فقدان زیر ساخت های مراقبت بالینی کافی، وضعیت غیر قابل قبولی را پیش روی مردم آن سامان نهاده است.

در نامه ای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمده است: در سخنان روز گذشته وزیر بهداشت در سفر به استان البرز به تاثیر کاستی های موجود در این استان که ریشه در تمامی ادوار گذشته که حتی بخش عمده ای از آن میراث دوره ستم شاهی بوده است بطور عموم اشاره شده است بدون اینکه به دوره خاصی اشاره و یا این مشکل به دولت دیگری منتسب شود.

در این نامه خاطرنشان شده است: وزیر بهداشت همیشه در ادبیات خود از تلاشهای صورت گرفته در نظام سلامت بدون توجه به گرایش سیاسی دولتها تقدیر می کنند و همیشه خواستار نگاه ویژه مسئولان به حوزه سلامت جهت رفع مشکلات و کاستی های تاریخی این بخش هستند.

گفتنی است: اشاره دکتر هاشمی که در مصاحبه با رادیو ایران انجام شد هم مستقیما مربوط به بازدید اول ایشان در اولین سفر به استان البرز از وضعیت نامناسب و کمبود فضای فیزیکی یکی از بیمارستانهای کرج بوده است و در بیان ایشان چنین جمله ای که اشاره به دوره خاصی یا وضعیت کل کشور شده باشد، نبود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تصریح کرده است: متاسفانه چنین تیترسازی موجب انتقاداتی در بعضی رسانه ها شد که امید می رود با توضیحات پیشگفت نسبت به اصلاح این برداشت اقدام نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م الف شهرآشوب

      با تقدیر وتشکر از جناب آقای دکتر هاشمی ایشان بر عکس بعصی از وزیران کم کارزحمات فراوان برا مردم کشیدن چه مخلفان یا موافقان دولت نم توتنند منکر گامهای بلند ایسان در زمینه سلامت باشند خدا حفظ کند دلسوزان نظام ومردم را

    • امیر

      درود بر وزیر پزشکان و درمان

    • بدون نام

      راست گفته دیگه

    • نامدار

      مرد حسابی مگه گربه بودن که کف زمین زایمان کنند این دیگه انتقاد از دولت گذشته نیست توهین به نظام وملته!متاسفم که اشتباهی چنین جایگاهی رو اشغال کردی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج