۳۵۸۲۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهاجری: سپاهان همیشه مدعی است

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه سپاهان یک تیم هیمشه مدعی است، گفت: برای پیروزی در هفته اول مسابقات تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری مهر: محمدرضا مهاجری در خصوص نخستین بازی تیمش برابر سپاهان در اصفهان گفت: بازی با سپاهان در هر شرایطی سخت است. چه فصل قبل در هر دو دیدار رفت و برگشت و چه این بازی که در نخستین روز بازی‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: فصل گذشته در بازی آخر نیم‌فصل نخست در حالی به مصاف سپاهان رفتیم که ۴ روز قبل‌تر در اهواز در شرایط جوی بد به مصاف استقلال خوزستان رفته‌بودیم. در آن بازی به واسطه مصدومیت بازیکنان دست ما برای انتخاب یازده بازیکن بسته‌بود و با همان ترکیب بازی با استقلال خوزستان وارد زمین شدیم درحالی‌که رقیب ما با ۶ تغییر به میدان آمد چون روی نیمکت هم پرمهره بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده، تصریح کرد: در بازی برگشت هم که سپاهان را در اصفهان شکست دادیم بازیکنانم عالی کار کردند و این هفته هم به اصفهان می‌رویم تا حریف را شکست دهیم. سپاهان تیمی پرمهره و باطراوت است که همیشه مدعی قهرمانی است.

مهاجری خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم و خوب هم ادامه دهیم. واقعیت این است که فصل گذشته بهترین همراهی را با فدراسیون داشتیم، چه زمانی که از داوری‌ها ضربه‌ خوردیم و چه زمانی مثل اتفاقات بازی با ذوب که پروازمان کنسل شد و هرطور بود خود را به اصفهان رساندیم تا برنامه بازی‌ها به مشکل نخورد. امیدوارم در لیگ شانزدهم داوران جوان سال گذشته از تجربه خوبی برخوردار شده‌باشند و دیگر از ناحیه داوری اذیت نشویم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در هفته اول از شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۲۰:۳۰ روز سه شنبه پنجم مرداد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج