۳۵۸۲۶۲
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

خودکشی یک متهم در مجتمع حقوقی کرج

براساس اعلام روابط عمومی دادگستری البرز روز گذشته(دوم مرداد)، پیرمردی ۸۰ ساله خود را از طبقه چهارم مجتمع حقوقی کرج پرت کرده و جان خود را از دست می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: براساس اعلام روابط عمومی دادگستری البرز روز گذشته(دوم مرداد)، پیرمردی ۸۰ ساله خود را از طبقه چهارم مجتمع حقوقی کرج پرت کرده و جان خود را از دست می‌دهد.

یک منبع مطلع در این مجتمع در تشریح جزئیات پرونده وی گفت: متهم محکومیت مالی با شکایت شاکی خصوصی به مبلغ ۲۸۱ میلیون تومان از کرمانشاه داشته است که حکم جلب وی به نیابت از کرمانشاه صادر می‌شود و متهم بازداشت می‌شود.

وی افزود: متهم پس از بازداشت توسط نیروی انتظامی مدعی می‌شود که مشکل تنفسی دارد که با دستور افسر کشیک به بیمارستان منتقل می‌شود ولی پزشک می‌گوید که مشکلی نداشته و تمارض کرده است بنابراین روز شنبه توسط نیروی انتظامی برای ابلاغ حکم به مجتمع حقوقی آورده می‌شود.

این مقام مطلع اظهار کرد: دادورز از وی سئوال کرد که «آیا توان پرداخت مبلغی که محکوم شده‌ای را دارد یا نه؟» که متهم اظهار داشت چنین توانی ندارم و نمی‌توانم رضایت شاکی را جلب کنم.

یکی از شاهدان با اشاره به این‌که رفتارهای پیرمرد توجه وی و حاضران را به خود جلب کرده بود گفت: در حالی که ما نظاره‌گر صحنه بودیم وی از سرباز همراه خود درخواست کرد که دستبندش را برای رفتن به سرویش بهداشتی باز کند که پس از باز کردن دستبند بلافاصله به سمت پنجره دوید و خود را به قصد فرار یا خودکشی از پنجره به بیرون پرت کرد.

گفتنی است انگیزه متهم از اقدام به فرار یا خودکشی با توجه به این‌که محکومیت وی مالی بوده و حتی امکان اعسار یا جلب رضایت شاکی خصوصی وجود داشته در دست بررسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پخش طعم گيلاس ازتلويزون امارخودكشی را افزايش داده

    • ممد

      اگر گیلاس اینقدر گیرایی داره. واجب شد منم برم ببینم. اخبار داغ تا حالا که هی نظرای منو یکی در میون سانسور کردی ولی دیگه نظر ندادم بدون گیلاس دیدم. حداقل بیکار نشین یه فاتحه بخون

    • بدون نام

      عجب ادم بی کله ای...

    • ناشناس

      اين صحنه خيلي شبيه سريال تكيه برباد بوده برنامه هاي تلويزیون همهبداموزي دارند

    • اهورا

      فقط یه احمق میتونه باورکنه پیرمرد 80ساله به قصد "فرار" خودش رو از طبقه چهارم پرت کرده!!! گناهش به گردن اونهایی که دونسته یا نونسته مشکلات جامعه رو بوجود آوردند.

    • علی

      در عجبم

    • مراد

      زده به سیم آخر از بدهکاری خدا آخر وعاقبت مابخیر کنه از بیکاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج