جاباما
۳۵۸۳۲۶
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

رئیس اتاق اصناف ایران

روحانی به من گفت از ما پول نخواهید

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان این که ساختار اصناف تقویت نشده‌اند و حتی پول آنها نیز به خودشان بازگردانده‌ نمی‌شود، گفت: اصناف در تنگنا قرار دارند و فدیه دولت آقای روحانی شده‌اند، اما حمایت لازم از آنها صورت نمی‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم: علی فاضلی عصر امروز در اجلاس سراسری روسای اتحادیه صنفی استان تهران در خصوص ادغام برخی اتحادیه‌ها اظهار کرد: در طرح ادغام اتحادیه‌های صنفی موازی، اتحادیه‌ها به دنبال آن نیستند که به دولت نه بگویند، اما خواهان انجام کار کارشناسی و دقیق در این ارتباط هستند.

وی افزود: برخی اتحادیه‌ها اگر شش ماه یک سال یا بیشتر زمان ببرد باید صبر کرد تا کار به درستی انجام شود.

رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: مظلومیت اصناف باعث شده که در سال‌های اخیر ساختار آنها تقویت نشود و حتی پول خود اصناف نیز به آنها بازگردانده نشده است. در این شرایط چگونه می‌توان انتظار داشت که اصناف با انگیزه کار کنند و قشر میان دولت و اصناف باید ۲ سویه باشد.

بنابراین گزارش مجتبی خسرو تاج در واکنش به اظهارات رئیس اتاق اصناف ایران با قطع صحبت‌های وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این ارتباط باید پاسخگو باشد و این موضوع ارتباطی به ما ندارد.

فاضلی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: اصناف آقای خسروتاج را با توجه به مسئولیتی که درباره اصناف دارد مرجع پاسخگویی می‌داند و خواهان رسیدگی به این مشکل اصناف است.

وی یادآور شد: این موضوع به اطلاع معاون اول رئیس جمهور رسیده است همچنین در دیداری که با ریاست جمهوری صورت گرفت بنده قصد آن را داشتم که این موضوع را مطرح کنم اما آقای روحانی در ابتدای امر به من گفتند که هرچه می‌خواهی بگو اما فقط از ما پول نخواهید.

رئیس اتاق اصناف ایران در ادامه صحبت‌های خود در خصوص موضوع برخورد با کالای قاچاق گفت: اصناف تنها ۵ درصد در موضوع قاچاق کالا تاثیرگذارند که این امر نیز به حلقه انتهایی آن بازی می‌گردد اما تمام تهاجمات به صنوف صورت می‌گیرد که این امر اوج بی‌انصافی است و رکود حاکم بر بازار اصناف را در تنگنا قرار داده است.

* اصناف فدیه دولت آقای روحانی شده‌اند

فاضلی تاکید کرد: اصناف فدیه دولت آقای روحانی شده است اما باید پرسش کرد که وی چقدر برای حمایت از آنها گام برداشته است.

وی یادآور شد: برای اصناف باید بودجه رسمی جدا از سرفصل‌های دیگر در نظر داشت تا بتوان از آن برای بهینه‌سازی و توسعه امور استفاده کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمها کار گرفتن مالیات از اصناف ورشکسته است

    • ابراهیم

      کار بسیار خوبی کرد باید صرفجوی کنید،

    • بدون نام

      اقا ابراهیم صرفه جویی در فروش ،جالبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج