جاباما
۳۵۸۴۷۰
۲۷ نظر
۵۰۰۷
۲۷ نظر
۵۰۰۷
پ

یارانه نقدی ۵۰ نماینده مجلس قطع شد

معاون وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی با بیان این که یارانه افراد پردرآمد را صرفاً بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی حذف کرده ایم گفت: ۵۰ نفر از پذیرفته شدگان جدید مجلس شورای اسلامی قبلاً یارانه دریافت می کردند که پس از نمایندگی، یارانه آنان حذف شد.

خبرگزاری تسنیم: احمد میدری معاون وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امسال حداکثر ۲۰۰ هزار نفر را برای حذف یارانه به سازمان هدفمندی اعلام کرده بودیم که مشخص شد یارانه بخش قابل توجهی از آنها قبلاً‌ قطع شده است.

وی با تاکید بر اینکه قانون مشخص کرده است که یارانه چه افرادی باید حذف شود، گفت: اعضای هیئت علمی و قضات از جمله این افراد هستند.

میدری با اشاره به اینکه مجلس کد ملی همه نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد، افزود: ۵۰ نفر از پذیرفته شدگان جدید مجلس شورای اسلامی قبلاً یارانه دریافت می کردند که پس از نمایندگی، یارانه آنان حذف شده است.

وی بااشاره به اینکه امسال یارانه هیچ کس به علت شاخص هایی مانند دارایی آنان حذف نشده است، گفت: در قانون مقرر شده است که سه دهک پر درآمد باید از دریافت یارانه حذف شوند که با شاخص های مختلف می توان دهک های پر درآمد را شناسایی کرد.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که ملاک حذف یارانه ها چیست؟ گفت: مجلس در سال ۹۴ ضوابط مشخصی را اعلام نکرده بود امّا امسال ضوابط مشخصی مانند حذف یارانه اعضای هیئت علمی و قضات اعلام شده است.

میدری افزود: یارانه شاغلانی حذف شد که در آمد آن ها بالاتر از حد تعیین شده بود و تماس تلفنی هم با آن ها گرفته نشده است امّا در صورت اعتراض تماس گرفته می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      درآمد ما هم ماهانه 100 میلیون تومان باشه یارانمون رو قطع کنن خیالی نیست

    • بدون نام

      ای وای مگه نمایندگان یارانه میگیرند ۸میلیون حقوق امکانات رفاهی خانه وماشین مفت حق ماموریت وهزارویک چیز نماینده مردمیدخجالت اوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قول اون مجری تلویزیونی:‌ چرا که نه؟

    • بدون نام

      يعني تا الان يارانه ميگرفتن !!!!!!!!!!!!!!!!

    • مصطفی

      خیلی خوشحال شدیم!!! آخ جون....کم نیارن یه وقت

    • بی نام

      زحمت کشیدید

    • خسین

      پس معلومه چقدر آرشیو ها درست است بنده که یک حقوق بازنشستگی ودرآمد سالیانه ام کمتر از 35میلیون است دراسفند94یارانه ام قطع شد ونتوانستم وارد سایت شوم وحالا تازه یارانه نمایندگان وزرا قطع شده واقعا جانم خسته نباشید جانم خسته نباشید

    • امین

      مهم این بود که خودشون انصراف می دادن نه اینکه یارانه هاشون رو قطع می کردن ! به هر حال این شتری هست که در خونه همه میخوابه و روزی میرسه که این یارانه رو کلاً قطع می کنن ! نماینده مجلس و وزیری که مشخص نیست حقوق و دریافتی اش در ماه چقدره و همه ازدم ادعا می کنن که عضو هیات علمی دانشگاهها هستن و فقط از دانشگاه حقوق میگیرن چطور از حقوق کارگری که ماهیانه به زور 1 میلیون تومان دریافت میکنه دفاع می کنن ؟!!

    • زن سرپرست خانواده

      اونوقت یارانه منی که سرپرست خانواده هستم و فرزندم نیز بیکار و دانشجو است را از آبانماه سال 94 قطع کردند....

    • جواد

      مدیر عامل صندوق فرهنگیان که دیروز فیش حقوقی14 میلیونی اش فاش شد! مشخصاتش رو تو سایت رفاهی زدم تا مرحله 38 یارانه می گرفته!

    • user

      بیچاره ها!!!!!

    • محمد ص

      پسرم33 سالشه با هزار درد و مشقت خانام را فروختم و براش زن گفته و خودم هم که بازنشسته هستم با آن سرمایه با ایشان که مهندس عمران هست زمینی خریدیم و به ساخت و اح پرداختیم ناگفته نماند که آپارتمان کوچکی براش خریدم ناگهان بمن م بلا فاصله به پسرم که ماهیانه یک و دویست هزار حقوق برداشت میکرد و با آن بیمه هم میداد sms آمد که یارانه شما قطع گردید . زیرا شما آپارتمان خریده اید و ماشین هم دارید ما دستمان جائی بند نبود که کمک بگیریم و هیچکاری نکردیم حالا که نمایندگان با آن حقوق و امکانات مالی و معنوی این یارانه را میگیرند دلم آتش میگیره نمیدانم تو این مملکت دردمان را به کی بگیم ؟؟؟

      پاسخ ها

      • رسول

        پدرم به نظرم حق شماست که این بلاها سرتان بیاید خودتان هم میدانید چرا!!!
        ولی ما جوونای بدبخت چه گناهی کردیم!!!

    • ارشین

      مایی که کار آزاد داریم ودرامدمون گاهی یک تومنی گاهی دو تومن ،با این وضعیت بازار گاهی هیچ چرا یارانه قطع شده،
      اگه راست میگین جلوی اختلاس ها ودزدی ها و حقوق های کلان رو بگیرین به همه مردم میتونین مثل کشورهای دیگه ماهی ۳یا۸میلیون بدین
      باز نظر رو منتشر نکنین

    • بدون نام

      چقدر بد.....

    • احسان

      آخ ...... چرا قط کردن آخه ؟؟؟...........

    • ایلامی

      خسته نباشید!!

    • حجت

      طبق قانون یارانه باید به همه تعلق بگیره حتی نمایندگان محترم..متاسفم برای مردم که همه چیز رو باهم قاطی میکنن ..

    • بدون نام

      اینکه می گویند ملاک دارایی افراد نیست کاملا اشتباه است. هر چند مبلغ یارانه بسیار اندک است اما ملاکها باید کاملا مشخص باشد.
      با این شاخصی که تعیین شده یک نفر فاقد سواد خواندن و نوشتن که ممکن است از راههای مختلف درامد زیاد داشته باشد مبلغ اندک یارانه هم می گیرد اما دارندگان برخی مشاغل که نام برده شده نباید یارانه بگیرند. منظورم این است که دولت باید قاطعیت داشته باشد بر اساس دارایی افراد یارانه را فقط به نیازمندان تخصص دهد. الان بسیاری از داراها همین مبالغ اندک را هم دریافت می کنند.
      اداره کشور با رودربایستی امکان ندارد.

    • ریحانه

      یارانه مارو با حقوق 1/5 میلیون درماه و اجاره نشینی ، همون سری اول قطعی ها قطع کردند. چطور نمایند ه ها تا حالا یارانه میگرفتند!!!!! اونوقت این نماینده ها که خودشون تاحالا حق مردم کم درامد و میخوردن میخوان نماینده مردم باشندو از حقوق ما دفاع کنند؟؟؟!

    • بهرام

      مال من بدبخت رو از اول فروردین 93 قطع کردن ولی اینا هنوز یارانه میگیرن

      خجالت اوره یه مسئول بالای سر اینا نیست که مال کیو قطع کنن برای کیو قطع نکنن

    • بدون نام

      .. خیالی نیست .

    • بدون نام

      باباپول نفته بزارهمه بخورن بااین همه پول واونهم بااون همه منت که به مردم میدهندچه جوری خرجش کنیم که ازگلویمان پائین برود.

    • بدون نام

      مال منو وخانواده مو ازاسفند ٩٤قطع كردند ضمنا"من بازنشسته هستم ودريافتى ام يك ميليون دويست هزارتومن

    • فروشگاه

      مگه نماینده هاهم رایانه میگرفتن،پزشکها،علماء،بازیگرها،بازیکنان چطور......روز برشما خوش

    • ناشناس

      یارانه من باز نشسته بدبخت را قطع کردند که چرا بچه ات که ازدواج کرده رفته مسافرت خارج کشور حالا ببینید پول نداشتیم جشن عروسی بگیریم براش پول کادوش را برداشت وبا زنش رفتند دبی سه روز واقعا دستدون درد نکنه وچرا نباید یارانه کسی که ازدواج می کنه را جدا نکنند وبگند چون خانمش قبلا نمی گرفته نمی تونه جدا بشه

    • بدون نام

      مگه نماینده ها و وزرا را یارانشون را قطع میکنند غیر ممکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج