۳۵۸۴۸۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

برگزاری مسابقۀ «شباهت به همینگوی» در آمریکا

مسابقۀ سالانۀ شبیه‌ ترین فرد به ارنست همینگوی، نویسندۀ معروف، در فلوریدای امریکا برگزار شده است.

وب سایت پرس تی وی: مسابقۀ سالانۀ شبیه‌ ترین فرد به ارنست همینگوی، نویسندۀ معروف، در فلوریدای امریکا برگزار شده است. برای نخستین بار در سی و شش سال گذشته، برندۀ این دور از مسابقات فردی بود که علاوه بر شباهت ظاهری فراوان به این نویسندۀ امریکایی، نام وی نیز همینگوی بود.

دِیو همینگوی، برندۀ این دور از مسابقات، گفت که هیچ نسبتی با این نویسنده ندارد. جرج گروور، همسر پائولا دین، یکی از سرآشپزهای مشهور امریکا، نیز برای ششمین بار در این مسابقه شرکت کرد. او همچون سال گذشته جزء ۵ نفرِ برتر این مسابقه بود.

این مسابقه که ۱۴۰ شرکت‌کننده داشت، بخشی از جشنوارۀ سالانۀ همینگوی به شمار می‌رود که برای زنده نگه داشتن یاد وی برگزار می‌شود. این مسابقه در رستورانی برگزار شد که همینگوی در دوران سکونت خود در جزیرۀ کی‌وستِ فلوریدا در دهۀ ۱۹۳۰ میلادی زیاد به آنجا سر می‌ زده است.

دِیو همینگوی، که برای هفتمین بار در این مسابقه شرکت می‌کرد، لباسی شبیه به لباسِ موردعلاقۀ این نویسنده پوشیده بود. وی در این‌باره گفت: «با اینکه این لباس برای این فصل از سال بسیار گرم است اما آن را پوشیدم چرا که بخشی از استراتژی من برای برنده شدن بود و به نظرم واقعاً تأثیرگذار بود.»

همینگوی همچنین گفت همانند این نویسنده، علاقۀ زیادی به ماهیگیری دارد. وی افزود: «من خیلی احساس نزدیکی و شباهت با ارنست (همینگوی) دارم چون در شهری زندگی می‌کنم که او سال‌های بسیاری در آن سکونت داشت.»

ارنست همینگوی یکی از مشهورترین چهره‌های ادبی معاصر است. وی در سال ۱۸۹۹ میلادی در امریکا متولد شد و در ۱۹۶۱ درگذشت. همینگوی در سال ۱۹۵۴ برای کتاب پیرمرد و دریا، برندۀ جایزۀ نوبل ادبیات شد. علاوه بر پیرمرد و دریا، کتاب وداع با اسلحه نیز از آثار مشهور همینگوی است.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
برگزاری مسابقۀ «شباهت به همینگوی» در آمریکا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج