۳۵۸۵۷۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تریلر فیلم جدید کینک کونگ

نمایشگاه کامیک‌کان، بهترین مکان برای گردهم‌آیی طرفداران صنعت سرگرمی است. این نمایشگاه فقط هم به کمیک نمی‌پردازد و از بازی‌های ویدیویی گرفته تا فیلم‌های سینمایی، بخشی از کامیک‌کان هستند.

مجله دیجی کالا: نمایشگاه کامیک‌کان، بهترین مکان برای گردهم‌آیی طرفداران صنعت سرگرمی است. این نمایشگاه فقط هم به کمیک نمی‌پردازد و از بازی‌های ویدیویی گرفته تا فیلم‌های سینمایی، بخشی از کامیک‌کان هستند.

تریلر فیلم جدید کینک کونگ

فیلم Kong: Skull Island قرار است از ریشه به کینک کونگ بپردازد. این فیلم که توسط شرکت برادران وارنر تهیه‌کنندگی می‌شود و سازنده‌اش هم استودیوی فیلم‌سازی Legendary Pictures است، بسیار شبیه به قسمت اصلی کینک کونگ ساخته شده. تریلر فیلم هم دقیقا نمایانگر یک اکشن خوب هالی‌وودی است.

فیلم Kong را «جردن وویت رابرتز» می‌سازد. وویت رابرتز قبلا از این، فیلم The Kings of Summer را ساخته است. قرار است در فیلم هم «تام هیدل‌ستون» (Tom Hiddleston) و «بری لارسون» (Brie Larson) ایفای نقش کنند. بری لارسون به تازگی برای بازی در فیلم «اتاق» موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار شده است. «جان گودمن» (John Goodman) هم از دیگر بازیگران فیلم است.

استودیوی فیلم‌سازی Legendary Pictures اخیرا دست به ساخت فیلم‌هایی هیولایی مختلفی زده است و می‌خواهد فیلم‌های «کایجو»یی بسازد؛ فیلم‌های کایجو، فیلم‌‌هایی هستند که در آن‌ها، هیولاهای خیلی بزرگ به شهرها و مردم حمله می‌کنند. برای مثال این استودیو ساخت فیلم‌های مختلف گودزیلایی را در برنامه‌های‌اش دارد.

می‌تواند در ادامه، تریلر فیلم Kong: Skull Island را ببینید. این فیلم قرار است در روز دهم مارس سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شود.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تریلر فیلم جدید کینک کونگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج