۳۵۸۶۳۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

تابستانه و زمستانه شدن کرایه تاکسی‌ ها

رئیس اتحادیه تاکسیرانی گفت: هر گونه افزایش کرایه تاکسی بابت روشن کردن کولر خودرو غیر مجاز بوده و رانندگان حق دریافت اضافه کرایه را ندارند.

خبرگزاری میزان: مسعود طبیبی رئیس اتحادیه تاکسیرانی گفت: هر گونه افزایش کرایه تاکسی بابت روشن کردن کولر خودرو غیر مجاز بوده و رانندگان حق دریافت اضافه کرایه را ندارند.

وی افزود: اگر چه رانندگان تاکسی بابت روشن کردن کولر خودروی خود مجبور هستند بنزین بیشتری مصرف کرده اما به منظور فراهم کردن تسهیلات رفاهی برای شهروندان نباید کرایه بیشتری را از آنها اخذ کنند.

رئیس اتحادیه تاکسیرانی با تاکید بر اینکه اتحادیه نقشی در تعیین کرایه ها ندارد اظهار کرد: اتحادیه تاکسی رانی زمانی که قرار است نرخ کرایه تاکسی ها مشخص شود نقشی در تعیین کرایه ها نداشته و شورا‌های اسلامی شهرها کرایه ها را تعیین می کنند.

طبیبی ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی شهرها بر اساس درصدی مشخص سالیانه نرخ کرایه ها را تعیین می کنند وتوجه چندانی به معیشت رانندگان تاکسی ندارند.

رئیس اتحادیه تاکسیرانی با ارائه پیشنهادی مبنی بر دو نوع نرخ کرایه در سال برای تاکسی‌ها تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که کرایه ها تابستانه وزمستانه شده تا از این بابت مشکلاتی نظیر افزایش دریافت کرایه بابت روشن کردن کولر را شاهد نباشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که شهروندان تخلفات تاکسیرانها مبنی بر اخذ کرایه بیشتر بابت روشن کردن کولر را به چه نهادی باید اطلاع دهند گفت: سازمان تاکسیرانی تخلفات این چنینی را پیگیری کرده و شهروندان می توانند علاوه بر تماس با سازمان تاکسیرانی به سایت این سازمان مراجعه و تخلف تاکسی‌ها را گزارش کنند.

طبیبی در ادامه با اشاره به تدوین آیین نامه دولت در رابطه با سرویس مدارس در سال ۸۷ اذعان کرد: سال ۸۷ آیین نامه حمل و نقل دانش آموزان از سوی وزیر کشور،‌وزیر راه و شهرسازی و وزیر آموزش و پرورش تدوین وبه تصویب رسید.

وی افزود: طی سالیان گذشته تغییراتی در این آیین نامه اعمال و حق الزحمه بیشتری از خانواده ها اخذ می شود.

رئیس اتحادیه تاکسیرانی درخصوص نحوه فعالیت سامانه پایش ناوگان دانش آموزی بیان کرد: به منظور ساماندهی بهتر رانندگان تاکسی سامانه پایش ناوگان دانش آموزی طراحی شده و اطلاعات رانندگان از طریق این سامانه رصد می شود.

طبیبی تاکید کرد: موارد مختلف از جمله اعتیاد نداشتن رانندگان در این سامانه ثبت شده و تمام تلاش ما این است که رانندگان تاکسی خدمات مطلوبی را به دانش آموزان ارائه دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماهور

      سلام.بنده برادرم پیوندکلیه زده بودوخداروشکرنرخیص شدولی بعلت گرما خواستم بامشین خطی کولرداربصورت دربست ببرمش که چکوچونه زدن قیمت توافق کردم باچندتاشونم حرف زدم خواستم برادرم سوارونم به راننده گفتم کولرت که برقراره چون مریض من تازه پیوندشده بایدکولوربزنی که راننده برگشت گفت اون دیگه قیمتش فرق داره وازاتحادیه بهمون گفتن20هرکی کولرخواست20درصدبیشترکرایه بگیرین ازش وازهرکجامیخوای بپرس که دیگه بایه پیکارن که ازهمشون منصفتربود.مریضموازبیمارستان فیروزگررساندم تاکرج وبصورت بدون کولر.لطفآبصورت نامحسوس ماشینهای درفیروزگروحتئ جاهای دیگروکنترل کنین وانشاالله به اشدمجازات برسونینشون...باتشکرقاسم خانی از استان محرومی که دروازه عتبات عالیات..ایلام هستم....!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج