۳۵۸۶۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خطیبی: روی «آندو» ریسک نکردیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: تلاش ما براین است که بتوانیم با کسب نتایج خوب، محبت و حمایت هواداران ماشین‌سازی را جبران کنیم.

خبرگزاری میزان: به نقل از سایت رسمی باشگاه ماشین‌سازی، رسول خطیبی درباره وضعیت تیم فوتبال ماشین‌سازی پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: از روزی که در ماشین‌سازی مشغول به کار شده‌ام همواره مورد حمایت خالصانه هواداران خونگرم و فهیم ماشین‌سازی بوده‌ام.

وی ادامه داد: در هفته‌های ابتدایی طبعاً تیم‌ها شناخت لازم از همدیگر را ندارند. گرمای اهواز یکی از مهمترین موانع ما در بازی اول به شمار می‌رود ولی با این همه ما تلاش خواهیم کرد که اولین گام در لیگ برتر را محکم برداشته و با دست پر و کسب امتیاز لازم میدان را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به این موضوع که مصدومیت آندرانیک تیموریان و احمد کامدار در مورد عدم استفاده از این دو بازیکن در هفته اول مقابل فولاد تصریح کرد: «آندو» از روز گذشته به تمرینات برگشته ولی بنا به تشخیص کادر فنی و به دلیل کاهش ریسک آسیب‌دیدگی مجدد در اهواز به میدان نخواهد رفت و کامدار هم می‌تواند از هفته چهارم تیم را همراهی کند.

خطیبی در پایان با تقدیر از هواداران ماشین سازی گفت: هواداران ما در تمامی لحظات عاشقانه از تیم خود حمایت کرده و به کادر فنی انرژی بخشیده‌اند. هواداران بدانند که محبت آنها در دل و جان من قرار دارد و تمامی سعی و تلاش ما خشنودی آنها با کسب نتایج مطلوب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج