جاباما
۳۵۸۶۵۴
۱ نظر
۵۰۲۲
۱ نظر
۵۰۲۲
پ

هدایای وحشتناک دریا به مردم

آیا تا بحال به این فکر کرده اید زمانی که برای استراحت به ساحل دریا می روید به جای دیدن ساحل تمیزی که منتظرش بودید ممکن است با صحنه های عجیبی مانند ساحلی سراسر در قیر فرو رفته روبرو شوید؟

وبسایت ساعت ۲۴: آیا تا بحال به این فکر کرده اید زمانی که برای استراحت به ساحل دریا می روید به جای دیدن ساحل تمیزی که منتظرش بودید ممکن است با صحنه های عجیبی مانند ساحلی سراسر در قیر فرو رفته روبرو شوید؟ و یا در حال قدم زدن در ساحل با کفشی روبرو شوید که هنوز پای صاحبش در آن باشد؟

انسان ها تا به حال توانسته اند فقط ۵ درصد از آبهای اقیانوس ها را کشف کنند. اقیانوس هایی که ۷۰ درصد سطح کره زمین را تشکیل داده اند . حال این آب های مرموز به ساحل های خود هدایایی می دهند که چه ساخته ی دست انسان باشند و چه از اعماق ناشناخته ی آنها آمده باشد، احتمالا شما دوست ندارید موقع قدم زدن در ساحل با آنها برخورد کنید.

بمب:

یک خانواده انگلیسی در حال قدم زدن در ساحل بودند که با یک شی فلزی گرد برخورد می کنند، وقتی نوشته ی روی آن را می خوانند متوجه می شوند که با یک مین دریایی مواجه شده اند! این مین که از زمان جنگ جهانی دوم در آبها سرگردان بوده کم کم با موجها به ساحل رسیده است. خوشبختانه نیروی دریایی بریتانیا این بمب ۷۰ ساله را در یک انفجار کنترل شده نابود کرد.

هدایای وحشتناک دریا به مردم

چشم غول آسا:

با داشتن سایز یک گریپ فروت به نظر می آید این چشم عظیم الجثه متعلق به یک موجود افسانه ای مثل کراکن باشد. در سال ۲۰۱۲ این چشم آبی رنگ به همین شکل به ساحل فلوریدا رسید، مردم سریع آن را به انیستیتوی تحقیقاتی ماهی ها و زندگی دریایی بردند. با آزمایشات مشخص شد که این چشم متعلق به یک نوع شمشیر ماهی است که با توجه به ابعاد چشم چیزی در حدود ۵۰۰ کیلوگرم وزن داشته است.

هدایای وحشتناک دریا به مردم

تعداد خیلی زیاد اختاپوس!:

در ۱۹ ژانویه ی ۲۰۰۵ مردم وقتی به ساحل نیوپورت رسیدند با صحنه ی عجیبی روبرو شدند، بیش از ۵۰۰ موجود فضایی شکل در ساحل پخش و پلا بودند. آنها اختاپوس های هومبولت بودند که خود را به ساحل کشانده بودند. اختاپوس های هومبولت در دسته های ۱۰۰۰ تایی در عمق ۲۰۰ الی ۷۰۰ متری اقیانوس زندگی می کنند و هنوز علت این خودکشی دسته جمعی شان مشخص نیست.

هدایای وحشتناک دریا به مردم

پای انسان:

در سال ۲۰۱۱ وقتی یک دختر بچه از واشنگتن در حال بازی در کنار ساحل کانادا بود که به یک لنگه کفش در کنار ساحل برخورد کرد، بعد از برداشتن کفش متوجه شد که هنوز پای یک نفر توی کفش هست! تا ۱۶ فبریه ۲۰۱۶ تعداداین کفش ها و پاهای داخلشان به ۱۶ عدد رسید و مساله ی عجیب این بود که بیشتر این پاها جفت هم بودند وفقط در زمان های مختلف به ساحل رسیدند.

هدایای وحشتناک دریا به مردم

محموله ی مواد:

پیدا کردن آت و آشغال های مردم، پوتین، لاستیک و یا حتی مقداری ماریجوانا که با موج های دریا به ساحل آمده است چیز خیلی عجیبی نیست ولی اگر با ۲۵ کیلوگرم از یکی از گرانترین مواد مخدر یعنی کوکائین روبرو شوید چه عکس العملی نشان می دهید!؟ در مارچ ۲۰۱۶ در ساحل ژوپیتر فردی یک محموله ی ۲۵ کیلویی کوکائین را در ساحل پیدا کرد که ارزش آن چیزی در حدود ۷ میلیارد تومان به پول ما خواهد شد! چه فروشنده ی موادی حاضر بوده از این مبلغ بگذرد و جنس خود را در آب رها کند!

هدایای وحشتناک دریا به مردم

قیر:

در می سال ۲۰۱۵ تقریبا هر ساحل در جنوب لس آنجلس به علت قیرآلود شدن ساحل ها تا مدتی به روی عموم بسته شد. بوی بسیار بد، از بین رفتن ظاهر ساحل و قابلیت اشتعال بالا دلایل تعطیلی اعلام شدند. با تلاش شبانه روزی نیروهای تمیز کننده بیش از ۵۵ گالن قیر از ساحل ها جمع آوری شد و به بیرون شهر منتقل شد. طبق تحقیقات دیوید ولنتاین استاد دانشگاه سانتا باربرا با ترکیدن لوله ی حمل قیر ۲۱۰۰۰ گالن قیر در دریا رها شده بوده است که باعث مرگ ۱۱۵ پرنده ی دریایی، ۴۶ شیر دریایی و ۱۲ دلفین شده بود.

هدایای وحشتناک دریا به مردم

پیغام های عجیب در بطری:

حتما درون فیلما دیده اید که مردم بطری هایی را به داخل آب می اندازند تا شاید به دست معشوقه شان برسد و یا رازهای زندگی خود را درون آن می نویسند تا به آب بسپارند ولی این مورد کمی فرق می کند، کاربر سایت ردیت Mariahkl۱۳ عکسی از بطری که در آب پیدا کرده بود منتشر کرد که هر چیزی بود غیر از رومانتیک! بطری پر از مایعی صورتی رنگ بود که این خانم سریع آن را خالی کرده و با عکسی مواجه می شود که یک روبان مشکی به دور آن پیچیده شده است، با باز کردن روبان با عکس زنی روبرو می شود که در بدن او سوزن فرو رفته است!!!! یک نفر سعی داشته این زن را جادو کند!

هدایای وحشتناک دریا به مردم

کوسه گابلین:

این کوسه با این چهره وحشتناک نوعی از کوسه است که در اعماق دریا زندگی می کند و تا به حال تعداد بسیار کمی از آنها شکار شده اند تا به دست انسانها برسند، بزرگتربن آنها چیزی در حدود ۷ متر طول دارند که به اعتقاد محققان مطمئنا از این کوسه در ابعاد بسیار بزرگتر هم در عمق های پایینتر دریاها زندگی می کنند. نکته ی جالب در مورد این کوسه نحوه ی خاص شکار کردنشان است به طوری که دهان این نوع کوسه به شکل زبان قورباغه ها عمل می کند به این صورت که آرواره کوسه ی گابلین از دهانش خارج شده و شکار در فاصله ی دورتر از خود به دندان می گیرد. عمر این گونه ی کوسه به دوره ی Cretaceous بر میگردد پس می توان آنها را فسیل های زنده نامید!
هدایای وحشتناک دریا به مردم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • برترینها دوست داریم

      ای دده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج