۳۵۹۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

اسیدپاشی پس از صدور حکم تخلیه

تحقیقات بازپرس جنایی درباره اسیدپاشی به مأمور جوان کلانتری درحالی ادامه دارد که متهم مدعی است قصد اسیدپاشی به مأمور را نداشته است.

روزنامه ایران: تحقیقات بازپرس جنایی درباره اسیدپاشی به مأمور جوان کلانتری درحالی ادامه دارد که متهم مدعی است قصد اسیدپاشی به مأمور را نداشته است.

مأموران اورژانس و پلیس در جریان اسیدپاشی در شرق تهران قرار گرفتند. با اعلام این خبر مأموران راهی محل شده و متوجه شدند مرد ۴۰ ساله‌ای روی مأمور کلانتری اسید پاشیده است.بلافاصله نیز مرد جوان و مأمور پلیس که با اسید سوخته بودند به بیمارستان شهید مطهری انتقال یافتند.

همزمان نیز پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و قاضی مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تحقیقات را در این خصوص آغاز کرد. برای تحقیقات، بازپرس جنایی به بیمارستان رفت و متهم ۴۰ ساله پرونده در این خصوص به بازپرس جنایی گفت: من یک خیاط هستم و از ۸ سال قبل ساکن خانه‌ای در شرق تهران بودم. اما مدتی قبل صاحبخانه حکم تخلیه گرفت و با گذشت ۲۰ روز صاحبخانه با مأمور به خانه‌ام آمده بود تا حکم را اجرا کند.

مرد جوان که دچار ۵ درصد سوختگی شده، ادامه داد: با دیدن مأمور کلانتری مقابل خانه‌ام، ناگهان احساس کردم آبروی چندین ساله‌ام رفته است. به همین خاطر درحالی که بشدت ناراحت شده بودم ظرف ۴ لیتری اسیدی که از قبل برای لوله فاضلاب خانه خریده بودم را برداشته و آنها را تهدید کردم که در صورت اجرای حکم تخلیه اسید را روی خودم می‌پاشم. همان موقع نیز ظرف اسید را بالای سر برده و خواستم روی خودم بریزم که مأمور جوان وارد عمل شد. به همین دلیل مقدار کمی از اسید هم روی او ریخت.

حالا هم بشدت پشیمانم.از سوی دیگر مأمور جوان که ۷ درصد دچار سوختگی با اسید شده به بازپرس جنایی گفت: آن روز با دردست داشتن حکم تخلیه راهی خانه موردنظر شدیم. داخل خانه به غیر از متهم کسی نبود. پس از ورود ما او به جمع‌آوری وسایل پرداخت. اما ناگهان ظرف ۴ لیتری اسید را برداشت و شروع به تهدید کرد.

همان موقع دادورز اجرای احکام و صاحبخانه محل را ترک کردند و من به همراه سرباز کلانتری وارد عمل شدیم تا ظرف اسید را بگیریم که این اتفاق افتاد. از شدت سوختگی در حال بیهوشی بودم که صدای سوختم سوختم، مرد مستأجر را شنیدم. پس از این تحقیقات، بازپرس «مرشدلو» دستور بازسازی صحنه اسیدپاشی و تحقیقات بیشتر در این‌باره و رفع ابهام‌های موجود را صادر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد پوراحمدی

      سلام خدمت اعضای محترم سایت برترین ها
      بنده حدود دو سال است ک از سایت شما مرتب بازدید کرده و خیلی خوب در حال خبر رسانی و پخش خبر میباشد
      پیشنهادی خدمت شما عزیزان ارائه میدهم ک در صورت امکان ان را مطالعه نمایید
      با توجه به اینکه فردی ک با نرم افزار اخبار شما رو مطالعه میکند
      و پس از اتمام صفحه را میبندد
      در صورت باز کردن نرم افزار به اول صفحه باز میگردد
      ک یا باید خبر ها رو از بالا به پایین بخواند
      یا که هر مقدار خبر جدید آمده را رد کند تا برسه به اول خبر جدید ی ک مخاطب نخوانده است.
      در صورت امکان این طرح را مورد بررسی قرار دهید ک با باز شدن نرم افزار خبرها از همان جایی که فرد مطالعه کرده باز شود
      با تشکر
      ممنون

    • میرزا

      باسلام و خسته نباشید به حضور ارجمند افرادی که سایت این خبرها را راه اندازی نموده و سهم بزرگی از اطلاع رسانی و خبر را بخود اختصاص داده حال خواهشمندم در صورت امکان، خبری را که باز میکنی و میخونی تیتر آن خبر در قسمت بالا از سمت چپ به راست در حال لغزیدن است در صورت امکان اگر توانستید به این موضوع توجه فرمایید که تیتر خبر به درسنی که قابل خواندن باشد، از شما سپاسگزاریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج