جاباما
۳۵۹۰۳۰
۱۹ نظر
۵۰۰۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
پ

وحشیانه ترین جنایت داعش

گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایت خود یک خانواده عراقی را که حال گریختن از منطقه ای تحت تسلط داعش بودند زنده زنده در آتش سوزانده است.

عصر ایران: گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایت خود یک خانواده عراقی را که حال گریختن از منطقه ای تحت تسلط داعش بودند زنده زنده در آتش سوزانده است.

یک منبع امنیتی در استان کرکوک عراق اعلام کرده است گروه داعش یک خانواده سه نفری شامل پدر و مادر و دختر ۲ ساله آنها را هنگامی که قصد فرار از روستای رشاد در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق کرکوک به روستای العالم در استان صلاح الدین را داشته اند در کوه های حمرین دستگیر کرده اند.

بنا به اعلام این منبع عراقی داعش پس از دستگیری اقدام به زنده زنده سوزاندان این خانواده عراقی کرده است. نام و هویت این خانواده عراقی اعلام نشده است.

روستای رشاد در استان کرکوک عراق تحت تسلط داعش است و این خانواده عراقی قصد داشتند از طریق کوه های حمرین از این روستا گریخته و به روستای العالم در استان صلاح الدین بروند.

در هفته های گذشته بسیاری از شهروندانی که در مناطق تحت تسلط داعش زندگی می کنند از محل سکونت خود به مناطق دیگر می گریزند، اما شبه نظامیان گروه داعش مانع فرار آنها شده و در صورت دستگیری مجازات های سخت و وحشیانه ای علیه آنه به مورد اجرا می گذارند.

بر اساس این گزارش داعش برای جلوگیری از فرار شهروندان عراقی از مناطق تحت تسلط خود در جنوب شرق استان کرکوک دهها شبه نظامی خود را در کوه های حمرین مستقر کرده است.

گروه تروریستی داعش که بخش های وسیعی از عراق و سوریه را در اشغال خود دارد پیشتر نیز اعمال مجازات های وحشیانه ای همچون سوزاندن زنده زنده یا غرق کردن در قفس را اجرا کرده است و از این جنایت های وحشیانه خود فیلم گرفته و آنها را انتشار داده است.

چند روز پیش نیز انتشار یک ویدئو از بریدن سر یک نوجوان سوری به دست گروه های تروریستی فعال در سوریه بازتاب های گسترده جهانی به دنبال داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضایی

      این بی لیاقتی تمام کشورهای منطقه است که باعث شده یک عده خوناشام تومنطقه دست به کارهای ناشایست بزنند وخودشان را اسلامی جلوه بدهند

    • بی نام

      خدا کجاست؟این جنایتهارو میبینه وجواب نمیده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دنیا از روز اول بر پایه بی عدالتی بنا شده...

      • غــــــــــــــــــــز ل

        پناه بر خدا ....زبونم لال خدا که دیو چراغ جادو نیست که هر زمان بخواهیم بامون آزو برآورد کنه ما و چه شده بنی اسراییل گشته ایم باید برخیزیم و از جان بگدریم و اهریمن از خانه ی جان و تن و این زمین بیرون کنیم تا سزاوار بندگیش باشم

    • رضا

      امیدوارم ترامپ بیاد تا همه تروریستها برن گورشون رو گم کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترامپ خودش یک تروریسته نه مدافع انسان های مظلوم

    • ترک اوغلان

      در میان گفتگو ها و کامنت های خارجی این شعار مطرح است.
      هرداعشی یک تروریست است هرمسلمانی می تواند یک تروریست باشد.در ایجاد داعش کشورهای اسرائیل آمریکا - عربستان قطر نقش داشته اند و بیشتر بدنبال خنثی نمودن افراطی گری جریان های تند رو حزب اله و محو اسرائیل ظهور پیدا کرد. از آنجا که نیروهای داعیش یا ISIS چند ملیتی بوده و شناختی از اسلام ندارند بزرگترین ضربه را به اسلام - مسلمانان زده اند. هیچ کس باور نداشت که خشن ترین و وحشیانه ترین حرکات قومیتی در قرن 21 اتفاق افتد. اینها اسنادی هستند که آیندگان با مرور آنها به مسببان آنها لعن و نفرین خواهند فرستاد. موضوع دوم اینکه منافع ملی کشورها و مافیای غارت و سود شرکتهای دخیل در جنگهای خاورمیانه آنچنان است که مسائل انسانی و اخلاقی را زیر پا له می کند و قرن 21 قرن اوج فساد و منجلاب براب رهبران سیاسی جهان است که تاریخ از آنها عبور نخواهد کرد. تا آخرین دلار عربستان تمام نشود ترور همچنان ادامه خواهد داشت . بنابر این باید مواظب مرزها بود . چون انگیزه برای بمب گذاری با توجه به حجم بالای پاداش های عربی به تروریست ها ، زیاد است.

    • موسوی

      خدالعنتشون کنه دلم کباب شد ببین چه داستانی شده برای دنیا

    • مسعود

      در جواب اون دوستی که می گه امیدوارم ترامپ بیاد تا تروریست ها نابود بشن!!!!!!!!!!!!باید گفت:اولا خوده ترامپ یک تروریست بذات است.. دوما حفظ منافع آمریکا با حضور تروریست ها به نوعی مرتبط است و نه تنها در صدد نابودی این گروها بر نمی آید بلکه آنان را از هر لحاظ تقویت می کند.سوما هر کس خواب آمریکا را می بیند خدا بیدارش کند.

    • بدون نام

      کشور عراق عجب رئیس جمهور داره که مردمش همانطور قتل و عام میشن باید بوجود رهبرمون که رهبر بسیار باهوش و دل سوزی داریم و امنیت کشورمون رو مدیون هشیاری رهبر و سربازان گمنام امام زمان هستیم.
      اللهم عجل لولیک الفرج

    • بدون نام

      یعنی مردم دنیا می بینند؟؟؟ پس...

    • بدون نام

      دوستان من نمیتونم نظرات رو لایک کنم..هرکس میدونه مشکل از کجاست لطفا بهم بگه

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه همشونو یعنی هیچ کشوری حریف اینا نمیشه

    • بدون نام

      شک نکنید که تمامی اینها خود و با هدایت صهیونیستهاست که با جمع توری تمامی احمق های روی زمین کار انان را راحت کرده.انها از دور نشسته.اند و تنها هدایت می کنند.
      همان که امام گفت نهایت دوراندیش ایشان بود.که باید این غده سرطانی و خون اشام از روی زمین محو شود

    • يك مشهدي

      اللّهُمَ عَجِّل لِوَليّكَ الفَرَج

    • بدون نام

      اینانی که سر سفره شان جز الکل نمیتوانن بگذرونن انتظاری نیس

    • بدون نام

      مرگ انسانیت برای تروریستها

    • بدون نام

      خدا خودت ظهور اقاامام زمان نزدیک کنه تا هرچی ظلم وفساد از زمین پاک بشه ..خدا لعنتشون کنه

    • یاسر

      چشم مردم بدست سربازان قدس وسایر سربازان گمنان امام زمانند.انشاالله درکارهایشان چنان موفق خواهندشدکه آرزوی لطمه واردشدن به ایرانی را به گور خواهندبرد.موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج