۳۵۹۰۴۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

Galaxy Tab J، تبلت جدید سامسونگ

ساعاتی پیش شرکت سامسونگ تبلت پایین‌رده‌ی جدیدی را موسوم به Galaxy Tab J به صورت انحصاری برای بازار تایوان معرفی کرد.

zoomit.ir - مهرداد عیسی لو: ساعاتی پیش شرکت سامسونگ تبلت پایین‌رده‌ی جدیدی را موسوم به Galaxy Tab J به صورت انحصاری برای بازار تایوان معرفی کرد.
Galaxy Tab J، تبلت جدید سامسونگ

پس از گذشت تقریبا یک سال و نیم از ثبت علامت تجاری توسط سامسونگ برای تبلتی موسوم به Galaxy Tab J، سرانجام این شرکت کره‌ای، دستگاهی را که در پس این نام قرار داشت، معرفی کرد. این تبلت که در حال حاضر به صورت انحصاری برای بازار تایوان معرفی شده، یک دستگاه پایین‌رده است که به طور خاص با هدف استفاده در کنار یک تلفن هوشمند طراحی شده است. گلکسی تب جی را نباید با تلفن هوشمند گلکسی جی سامسونگ که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، اشتباه گرفت.
Galaxy Tab J، تبلت جدید سامسونگ

گلکسی تب جی از یک درگاه سیمکارت استفاده، بنابراین این دستگاه اساسا از تمام قابلیت‌های یک تلفن هوشمند اندرویدی در قالب یک تبلت بهره می‌برد. از مشخصات این تبلت می‌توان به مواردی همچون، صفحه نمایش ۷ اینچی WXGA با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای نامشخص با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت ارتقا تا ۲۰۰ گیگابایت از طریق درگاه میکرو‌اس‌دی، اشاره کرد.
Galaxy Tab J، تبلت جدید سامسونگ

دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی گلکسی تب جی دارای دیافراگم f/1.9 است و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز برای برقراری تماس‌های ویدئویی و ثبت تصاویر سلفی در این تبلت در نظر گرفته شده است. گلکسی تب جی همچنین تمامی گزینه‌های ارتباطی مورد انتظار از جمله وای‌فای 802.11b/g/n، بلوتوث ۴.۰ ال‌ای، A-GPS و رادیو اف‌ام را دارد. اگرچه باتری تبلت جدید سامسونگ قابل تعویض نیست اما با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود یکی از بزرگترین نقاط قوت این دستگاه به شمار می‌رود. سامسونگ مدعی است که می‌توان ۹ ساعت به صورت مداوم از گلکسی تب جی استفاده کرد.
Galaxy Tab J، تبلت جدید سامسونگ

سامسونگ در جریان معرفی تبلت جدید خود اعلام کرد که این دستگاه به صورت پیش‌فرض با اندروید ۵.۱.۱ آب‌نبات چوبی به همراه آخرین نسخه از رابط کاربری تاچ‌ویز این شرکت عرضه خواهد شد. گلکسی تب جی از ماه میلادی آینده در تایوان و با برچسب قیمت تقریبی ۹۰ دلار در دسترس خواهد بود. این تبلت در دو رنگ طلایی و سفید عرضه خواهد شد و سامسونگ در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه‌ی آن در نقاط دیگر دنیا ندارد.
Galaxy Tab J، تبلت جدید سامسونگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج