۳۵۹۱۶۹
۸ نظر
۵۷۳۵
۸ نظر
۵۷۳۵
پ

سه سوته کیک بستنی درست کنید!

کیک بستنی یکی از خوشمزه‌ترین دسره است. ما سعی کرده ایم در این دستور تهیه از ساده‌ترین روش‌ها و ابزار‌های ممکن استفاده کنیم تا هر کسی بتواند خودش کیک بستنی درست کند.

وب‌سایت ساختنی: ما سعی کرده ایم در این دستور تهیه از ساده ترین روش‌ها و ابزارهای ممکن استفاده کنیم تا هر کسی بتواند خودش کیک بستنی درست کند.

اگر ترکیب بستنی وانیلی و شکلاتی را دوست ندارید، می‌توانید ترکیب بستنی‌ها را تغییر بدهید تا طعم کیک بستنی درست همان چیزی بشود که می‌خواهید.

مواد لازم:

  • یک بسته بیسکویت شکلاتی کرم دار
  • سه تا چهار قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • دو بسته بستنی وانیلی
  • دو بسته بستنی شکلاتی
  • یک بسته خامه نارگیلی زده شده
  • سس شکلات
  • ده تا دوازده عدد توت فرنگی

سه سوته کیک بستنی درست کنید!

توصیه ما این است که از بستنی‌های برپایه نارگیل استفاده کنید یا خودتان این بستنی‌ها را درست کنید. این بستنی‌ها سالم تر و خوشمزه تر هستند.

1- بیسکویت‌ها را بکوبید

سه سوته کیک بستنی درست کنید!

یک بسته بیسکویت شکلاتی کرم دار را داخل غذاساز بریزید و دستگاه را روشن کنید. بیسکویت‌ها باید کاملاً خرد و یک اندازه بشوند. یک دقیقه آخر کوبیدن بیسکویت‌ها روغن نارگیل آب شده را اضافه کنید و دستگاه را روشن کنید تا خوب با بیسکویت‌ها مخلوط بشود.

2- بیسکویت را داخل قالب بریزید

سه سوته کیک بستنی درست کنید!

کف یک قالب کیک پزی ۲۳ سانتیمتری را با کاغذ شیرینی پزی بپوشانید. یک سوم فنجان از بیسکویت خرد شده را جدا کنید و بقیه اش را داخل قالب بریزید. با یک کاردک بیسکویت‌ها را کاملاً فشرده کنید. سپس قالب را به مدت نیم ساعت در فریزر بگذارید.

وقتی قالب در فریزر است، یک بسته بستنی شکلاتی از یخچال بیرون بیاورید و بگذارید در دمای اتاق نرم بشود. اگر دوست دارید هم می‌توانید خودتان بستنی را درست کنید.

3- لایه اول بستنی را اضافه کنید

سه سوته کیک بستنی درست کنید!

بعد از گذشت نیم ساعت و نرم شدن بستنی شکلاتی، پنج اسکوپ از آن بردارید و روی لایه بیسکویت بگذارید. همانطور که در تصویر می‌بینید بستنی نباید کاملاً آب بشود.

4- بستنی را پخش کنید

سه سوته کیک بستنی درست کنید!


با یک چنگال بستنی را صاف کنید ولی حواستان باشد لایه بیسکویتی شل نشود. وقتی بستنی کاملاً صاف شد و لایه بیسکویتی دیگر دیده نمی‌شد، بستنی را با یک کاردک پخش کنید. وقتی این لایه بستنی را پخش کردید، یک دستمال بردارید و دور لایه بستنی را تمیز کنید. با اینکار ظاهر کیک بستنی مرتب می‌ماند. حالا قالب را به مدت نیم ساعت در فریزر بگذارید. بستنی وانیلی را هم بیرون بیاورید تا نرم بشود.

۵- لایه دوم بستنی را اضافه کنید

سه سوته کیک بستنی درست کنید!


پنج اسکوپ از بستنی وانیلی را هم روی قالب بگذارید و آن را با چنگال پخش کنید. وقتی لایه بستنی شکلاتی دیده نمی‌شد، بستنی وانیلی را با کاردک پخش کنید. دوباره بالای لایه بستنی وانیلی را با دستمال تمیز کنید. کیک بستنی را دوباره داخل فریزر بگذارید و یک بسته بستنی شکلاتی دیگر بیرون بیاورید تا نرم بشود.

6- لایه دوم بستنی شکلاتی را اضافه کنید

سه سوته کیک بستنی درست کنید!

بعد از نیم ساعت کیک بستنی را از پخچال بیرون بیاورید و دومین و آخرین لایه بستنی شکلاتی را اضافه کنید. نصف بیسکویت خرد شده ای که نگه داشته اید را روی لایه بستنی شکلاتی بریزید و دوباره قالب را به مدت نیم ساعت در فریزر بگذارید. یک بسته بستنی وانیلی دیگر هم بیرون بیاورید تا در این نیم ساعت نرم بشود.

7- لایه دوم بستنی وانیلی را اضافه کنید

سه سوته کیک بستنی درست کنید!

آخرین لایه بستنی وانیلی را اضافه کنید و باقیمانده بیسکویت خرد شده را رویش بریزید. کیک بستنی را یک شب داخل فریزر بگذارید و بگذارید سفت بشود. بعد از یک ساعت از ماندن کیک داخل فریزر، روی قالب را با فویل بپوشانید تا سرمای فریزر آن را نسوزاند.

8- کیک بستنی را سرو کنید

سه سوته کیک بستنی درست کنید!

بعد از اینکه مطمئن شدید کیک بستنی کاملاً بسته، آن را از فریزر بیرون بیاورید. دور قالب را باز کنید و خیلی آرام کیک بستنی را برش بزنید. روی تکه‌های کیک بستنی را با سس شکلات، خامه زده شده و چند برش توت فرنگی تزیین کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • neda

      خيلى خوب بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم دلم خواست

    • بدون نام

      دام خواست که

    • بدون نام

      این که همش شد بستنی

    • بدون نام

      بیسکوییت بستنی نه کیک بستنی

    • مهسا

      منم دلم خواست

    • مهسا

      منم دلم خواست

    • فاطمه

      آره خداییش این همش بیسکوییت بستنیه ولی خب من چون بستنی خیلی دوست دارم درستش می کنم ممنون متن و تصاویری که در اختیار ما گذاشتید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج