۳۵۹۱۸۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

بیمارستان «ر» پلمب می‌شود

رئیس مجتمع رسیدگی به تخلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: براساس حکم صادر شده بیمارستان «ر» و مجتمع جراحی «م» امروز به صورت موقت و تا زمان رفع تخلفات پلمب می‌شوند.

خبرگزاری فارس: خدایی رئیس مجتمع ویژه رسیدگی به تخلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود گفت: حوزه سلامت حوزه پیچیده و حساسی است و سازمان تعزیرات حکومتی برحسب وظایف خود در حوزه درمان با تخلفات برخورد می‌کند.

وی افزود: عده‌ای با نام پزشکی و با این لباس مقدس و شغل مقدس در حال انجام دادن تخلفات در این حوزه هستند و این شغل مقدس را مورد هجمه قرار دادند.

رئیس مجتمع ویژه رسیدگی به تلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: لذا ما در حوزه درمان برخورد قاطع و صریح خواهیم داشت و این حوزه باید سالم‌سازی شود. یک مرکز جراحی و یک بیمارستان براساس احکام صادره پلمپ خواهند شد.

خدایی تصریح کرد: یکی از بیمارستان‌های شمال تهران به نام «ر» که در طول ماه‌های گذشته مرتکب تخلفاتی شده و چندین بار به آن تذکر داده شده بود و بازدیدهای مکرری که از آن انجام شده است از مورخ ۲۸/۱/۹۵ به آن فرصت داده بودیم تا به وضعیت نامطلوب خود پیگیری کند اما متاسفانه به این اوضاع نامطلوب در حوزه درمانی رسیدگی نکرد.

این مسئول ادامه داد: مرکز جراحی «م» که سال‌ها بدون مجوز قانونی فعالیت می‌کرده است و همچنان نتوانسته مجوزهای لازم را اخذ کند طی احکام صادره پلمپ خواهد شد.

خدایی گفت: از طرفی یکی از بیمارستان‌های مهم تهران از وسایل EPS که یکبار مصرف است چندین بار مصرف می‌کرده و شرکت‌ها و نهادهایی که دخالت داشته‌اند ۱۸ میلیارد تومان جریمه شدند. این در حال است که رسیدگی به جوانب پرونده ادامه دارد لذا در صورت اینکه مراکز درمانی از مواد یکبار مصرف چندبار استفاده کنند با آنها برخورد قاطع خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ........ خوب اسم لیمارستانو بگو دیگه ریعنی چی@!!!!!

    • فروشگاه

      باسلام:لوازم بیمارستان استاندارنبوده به درک؛چند نفر موردتعرض بهداشتی دراین بیمارستان قرار گرفتند وتاکی بایدتابان لوازم آلوده روببینیم؛بیمارستان هیعت تخلف نداشته بیده........!!!!!!!!!

    • بدون نام

      خدایا تو می بینی دارد چه به سرمان می اید ؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج