۳۵۹۱۹۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

شمس: مسئولان فوتسال باید خودکشی کنند

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد از شرایط حاکم بر این رشته، گفت: وقتی عراق و امارات به نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا می‌رسند باید چند نفر از مسئولان ما خودکشی و استعفا کنند!

خبرگزاری مهر: حسین شمس درباره شرایط فعلی فوتسال ایران بعد از حذف تیم تاسیسات دریایی از جام باشگاه‌های آسیا گفت: متاسفانه در اثر بی توجهی فدراسیون فوتبال به فوتسال، این رشته در حال نابودی است. در آستانه شروع لیگ، امتیاز یکی دو تیم واگذار شده و خیلی از تیم‌ها هم مدارکشان را تحویل نداده‌اند. تیم‌هایی هستند که عطای کار در لیگ برتر را به لقایش می‌بخشند.

وی افزود: در جشن برترین‌ها هم از همه چیز صحبت می‌شود جز فوتسال. حتی چند پیشکسوت فوتسال را هم به این مراسم دعوت نکردند. از آدم‌های مختلف تقدیر می‌شود ولی حرفی از فوتسال نیست. به نظرم فدراسیون فوتبال، فوتسال را نابود کرده است. با این شرایط فوتسالی‌ها باید دنبال رشته جدیدی باشند!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال درباره حذف تاسیسات در جام باشگاه‌های آسیا تاکید کرد: مقصر اصلی این ناکامی مسئولان فوتسال هستند. وقتی تیم‌های عراق و امارات به مرحله نیمه نهایی می‌رسند، باید چند نفر از مسئولان فوتسال ما استعفا بدهند و یا خودکشی کنند! چرا باید لیگ ما ۸ ماه تعطیل باشد که تیم تاسیسات ضرر کند و در جام باشگاه‌ها با آمادگی کامل حضور نیابد؟

شمس با بیان اینکه حتی دل سنگ هم برای فوتسالی‌ها کباب است، گفت: هیات رئیسه فوتسال که لیگ برتر را هشت ماه تعطیل کرد حالا کجاست؟ یکی از آنها که تیمش را فروخت و فرار کرد. کجای این تصمیم کارشناسی بود؟ شک نکنید بعد از تاسیسات دریایی، تیم ملی هم از این تعطیلی بلندمدت لیگ ضربه خواهد خورد.

وی ادامه داد: می گفتند علی کفاشیان با فوتسال دشمن است. ما چشم امید داشتیم بعد از رفتن او، مهدی تاج به این رشته رسیدگی می‌کند. انتظارم از تاج بیشتر بود. از او توقع می‌رود دخالت کند. این چه وضعیتی است که برای فوتسال ایجاد شده و همه را دلسرد کرده است. همه از این رشته فرار می‌کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در پایان گفت: چند سال است که فریاد می‌زنیم به داد فوتسال، این رشته پرطرفدار برسید ولی گوش هیچکس بدهکار نیست. اگر از دنیا رفتم فقط یک وصیت دارم و آن این است که فوتسال از فوتبال مستقل شود و فدراسیون فوتسال داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی هر کسی سر جای خودش قرار نگیره خروجیش این میشه .مثلا طرف علوم سیاسی خونده اومده رئس فلان هیئت ورزشی شده !! خوب آخه با کدوم علم و سررشته ؟؟ این ضوابط و روابط بیچارمون کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج