۳۵۹۳۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آیفون اپل میلیاردی می شود!

آیفون های اپل به طرز شگفت انگیزی مورد علاقه مردم هستند، به قدری که پیش از این سارقین آیفون ها را به عنوان محبوب ترین دستگاه ها برای سرقت می شناختند، البته حداقل تا زمانی که معیارهای ضد سرقت بهبود پیدا کردند.

وب سایت تک شات: آیفون های اپل به طرز شگفت انگیزی مورد علاقه مردم هستند، به قدری که پیش از این سارقین آیفون ها را به عنوان محبوب ترین دستگاه ها برای سرقت می شناختند، البته حداقل تا زمانی که معیارهای ضد سرقت بهبود پیدا کردند.
آیفون اپل میلیاردی می شود!
اپل نیز در طول این سال ها با موفقیت تمام، آیفون های جدید را طوری ساخته که بتواند مدل های قبلی را نیز به فروش برساند و این یعنی هر آیفونی که ساخته می شود، کم و بیش تضمین فروش دارد. و اکنون اپل در آستانه ثبت یک رکورد جدید است. در ادامه خبر با تک شات همراه باشید.

این روزها اپل آنقدر آیفون به فروش رسانده است که ظاهراً در آستانه رد شدن از رکورد فروش یک میلیاردیست. بر اساس گزارشات تحلیل گران وال استریت ژورنال، گفته می شود که اپل در این ماه و یا حتی در این هفته، یک میلیاردمین آیفون خود را به فروش خواهد رساند.

هنوز مشخص نیست که اپل برنامه ای برای جشن گرفتن فروش یک میلیاردمین آیفون خود در نظر دارد یا خیر اما این شرکت پیش از این نقاط عطفی مثل به دست آوردن رکورد دانلود اپلیکیشن های اپ استور را جشن می گرفت و در هر حال این رکورد جدید نیز یک نقطه عطف برجسته در کارنامه این کمپانی به حساب می آید.

آیفون اپل میلیاردی می شود!

علاوه بر این تحلیل گران پیش بینی کرده اند که فروش آیفون ها به زودی یک روند نزولی را آغاز خواهد کرد. این پیش بینی اوایل امسال به اثبات رسید چرا که اپل برای اولین بار در طول تاریخ فعالیتش، افت فروش آیفون را اعلام کرد. انتظار می رود که این وضعیت حتی بعد از عرضه آیفون ۷ نیز تکرار شود و ادامه پیدا کند اما همچنان دست یافتن به رکورد فروش یک میلیارد آیفون، یک دستاورد تمام عیار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج