۳۵۹۴۰۵
۲۶ نظر
۵۰۰۷
۲۶ نظر
۵۰۰۷
پ

وزیر نفت چقدر حقوق می گیرد؟

وزیر نفت با بیان این که تعداد افرادی که در صنعت نفت حقوقشان بر اساس مصوبه هیئت وزیران محدود شده است به زحمت به ١٢٠ نفر می رسد، میزان حقوق دریافتی خود را حدود ١٠ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این میزان نیز براساس همین مصوبه قرار است کاهش پیدا کند.

پایگاه اطلاع رسانی شانا: بیژن زنگنه وزیر نفتدرباره فیشهای حقوقی کارکنان صنعت نفت و کاهش سطح حقوقها آنها اظهار داشت: ما نمی خواهیم سطح حقوق کسی را پایین بیاوریم اما یک سقف حقوقی از سوی دولت برای حقوقهایی که فکر می کردند زیاد است، ابلاغ شد.

وی با بیان این که، این سقف در مناطق نفتخیز جنوب کشور و تهران بصورت متفاوت تعیین شده است، یادآور شد: سقف خالص دریافتی تصویب شده برای تهران ١٩ میلیون تومان است که این رقم برای جنوب ٢٤ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان یعنی ٣٠ درصد بیشتر است.

زنگنه با بیان این که بر اساس این مصوبه، بخشنامه ای به مدیران چهار شرکت اصلی تابعه وزارت نفت ابلاغ شد تا حقوقهای تیرماه بصورت موقت براساس این مصوبه پرداخت شود، تصریح کرد: البته باید عنوان کنم تعداد افرادی که حقوقشان در نفت محدود شده است به زحمت به ١٢٠ نفر می رسد و نمی دانم حقوقهای بالایی که بعضی ها عنوان می کنند در نفت پرداخت می شود، از کجا می آورند.

براساس این گزارش، در بخشنامه وزیر نفت دراین زمینه آمده است: نظر به این که محتمل است مصوبه قانونی در خصوص تعیین سقف پرداخت حقوق و مزایای ماهانه به مدیران و کارکنان دستگاههای دولتی و عمومی با اندکی تاخیر در این ماه ابلاغ شود. لذا سقفهای زیر به صورت موقت و علی الحساب جهت مراعات در پرداختهای تیرماه ابلاغ می شود که البته پس از دریافت مصوبه قانونی یاد شده درماه مرداد بر اساس مصوبه نهایی اعمال خواهد شد.

وزیرنفت در ادامه این گفتگو افزود: نزدیک ٧٠ درصد از ١٢٠ نفری که حقوق آنها محدود شده همکارانی هستند که دارای شرایط ویژه از جمله جانبازی هستند.

زنگنه درباره میزان حقوق دریافتی خود هم گفت: حدود ١٠ میلیون تومان حقوق دریافت می کنم که قرار است از این مقدار نیز کاسته شود.

بر اساس مصوبه دولت مقرر شده است، تمام مقامهای سیاسی از جمله روسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهور، نواب رئیس مجلس، وزرا، نمایندگان، شورای نگهبان، معاونان رئیس جمهور و مقامهای همتراز زیر ١٠ میلیون تومان حقوق بگیرند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، ٢٤ خردادماه مصوبه هیئت وزیران درباره تعیین ضریب حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، قضات و شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و ... را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون صنعت نفت بسیار پیچیده است این حقوق های 20میلیونی برای کارکناش واقعا ایده ال هست..و باید به برادران عرصه نفت خدا قوت گفت..چون در قبال زحمت مزد میگیرند..

    • بدون نام

      چرا دروغ میگی آقا؟؟؟؟
      کارمندانتون که شرکت نفتی حقوق میگیرن و اصلاً نظام هماهنگ رو هیچ کجای ساختار شرکتهای زیرمجموعه شان اجرا نمیکنن.
      اونها که 2 هفته میرن منطقه و 2 هفته هم استراحت دارن چقدر میگیرن؟

    • بدون نام

      لطفا لیست حقوق پارسال و امسال (‌قبل از بخشنامه ) پرسنل این 4 شرکت تابعه را که فرمودند کلا به سازمان بازرسی یا دیوان محاسبات بدهند

    • حمید

      هر چه دلش بخواد حقوق برمیداره کارگر بدبخت 850 هزار میگیره یکی ماهی 60 میلیون اخه فاصله طبقاتی تا چقدر؟؟؟............ چرا باید یکی بخوره با غربال یکی بخوره با مثقال متاسفم برا نمایندگانی که تا الان بهشون رای دادم .......... لیسانس دارم دولت سن استخدامی رو زده 30 سال گناه ما ده شصتی ها چیه؟کار هم که میرم ماهی 850 هزار میدن چقدر ظلم میشه به بعضی اقشار جامعه؟

    • بدون نام

      ماها سر کاریم بیخیال هر کاری میخان بوکونن خدایی هم هست

    • mrfb

      ای اقا بهتر که مسعولین محترم یک جلسه محرمانه بگیرند ودر اون اینطور تصمیم بگیرند همه درامد کشور شامل نفت گاز مالیات همه وهمه یکراست به حساب مسعولین واریز شود واگر مسعولی در پایان سال ازافه اورد واگر دلش خواست ودلش به حال ملت سوخت کمی به کارمندان معمولی بدهند واگر کم اودن همه ملت صندوق جمع اوری کمک به مسعولین بزارن وبراشون گل ریزون بگیرن چون طفلکیا گناه دارن .

    • بدون نام

      آقای زنگنه خیلی آدم بانصافی حقوق خودت اندازه حقوق چندتابازنشسته میشه تازه بهت فشارآمده که یارانه به مردم تعلق میگیره

    • محسن امینی

      شاخم در اومد.جناب زنگنه چندتا شرکت نفتی داری.توچندتا شرکت عضو هیئت مدیره ای.چندتا مدیر عامل سربرج حق حساب برات واریز میکنن.
      چند میلیارد ماهانه از پیمانکارا میگیری که حق کارگر میخورن

    • بدون نام

      فیش حقوقی وحکم کارگزینی همان رقمی است که میفرماییداما باکارانه .اضافه کاروپاداشها این قوانین رادورمیزنیدخوب بلدید شما مدیران فقط فشارکاری ومالی روی پرسنل عادی ادارات هست کاراز اونا کیف از شما

    • بدون نام

      دروغ میگه آقا دوست من تو شرکت نفت در جزیره خارک هر ماه چهارده روز کار می کنه سواد هم پنجم ابتدایی داره نزدیک شش هفت میلیون باکلی پاداش ومزایا این ها دارند ملت را رتگ می کنند.با وجود وسایل ارتباط جمعی این ها هنوز نفهمیده اند که زمان این گونه ترفندها گذشته

    • بدون نام

      آقای زنگنه واقعا تو زیر ده میلیون حقوق میگیری والا دروغه ما که خانواده داریم بیکا ر هستیم چه کنیم ما هم خدایی داریم حساب کتاب شما با خدا شکم پر چه خبر از شکم گرسنه

    • بدون نام

      وزیر نفت نیازی به حقوق نداره انقد که از شرکت‌های مختلف درآمد داره ثانیا به فرض که حقوق های دریافتی شون همین‌قدر باشه که میگن با احتساب اضافکار و کارانه و پاداش و عیدی و حق ماموریت همون حقوق نجومیه مگه نفت فقط مال شرکت نفته بقیه مردم چی؟

    • بدون نام

      تناقض در صحبت وزیر نفت. مگه میشه وزیرنفت درتهران10میلیون تومان بگیره،ولی مدیرانش درتهران،19میلیون تومان بگیرن.

    • علی

      ما ......یا تو فکر میکنی ما ..................تو شرکت صنعتی میکنم که بزرگه حقوق یه سرپرست که خیلیم سمت بالایی نیس 17 میلیونه اون وقت. تو وزیر 10 میگیری خودتی

    • بدون نام

      امکان نداره. حقوقهای نفت خیلی بیشتر از این مقادیر است.

    • بدون نام

      خیلی جالب است فیشهای حقوق بعضی ازمدیران که ماه گذشته روی سایت ها بودحقوق حدودهشت میلیون بود ولی بافو العاده شغل.حق جذب .اضافه کار پاداش.....وبالای دویست میلیون بود خوب حالا که حقوق شد هجده بعلاوه. جزییات بالا میره بالای سیصد اگه مسولین راست میگن دریافتی مدیران رامشخص کنند.دادش اینها عین حقیقت است لطفا پخش کنید شاید یکی دید

    • امیرترکاشوند

      توروخدایه فکری هم به حال ارتشی های بدبخت بکنید

    • ارس

      شما لیسانسها ی بی سواد که 850 تومن هم زیادتان هست خودتان را با وزیر و مدیر مقایسه میکنید به فهم و عقل خود شک کنید وقتی شما پی اللی تللی بود اینها تا صبح درس خواندن و این انصافه که با تو بی سواد.... یه جور بگیره اگه لیاقت داشتی تو جای اون بودی. به فکر فرار مغزها باشم - بنده یک کارگر

    • بدون نام

      در جواب ارس
      اگه به قول شما باسواد ها مدیریت کشور را به دست دارند ، پس چرا وضع کشور اینجوری شده!!!
      هاااا ...

    • مریم

      یه کارمندساده تو شرکت نفت تهران زیر کولر میانگین ماهانه ده تومن حقوق پاداش و مزایا میگیره. همه میدونن که حقوق تو حکم کارگزینی خیلی فرق داره با دریافت هزارتا پاداش و مزایا. ضمنا خیلی از مدیران و وزرا خودشون هیات مدیره شرکت های بزرگ خصوصی هستن

    • Ali

      زبان حسن روحانی بسیار شایعه حرف میزنه.

    • رضا

      نميدونم چرا وزير نفت مردم ايران رو خر فرض کرده شوهر خاله من بيسواد هست در شرکت نفت کار ميکنه بلد نيست چک بنويسه ميده من يا پسرش مينويسه يعني سوم ابتدايي هم نداره بخدا يالاي ١۵ ميليون داره حقوق ميگيره اون وقت وزير شون کمتر از اين بيسواده حقوق ميگيره !!!!!!!!

    • بدون نام

      بابا اینقدر سخت نگیرید بندگون خدا خرجشون بالاست
      شما غافلید توویلاهاشون چه مهمونیهایی میدن
      انصاِفم خوبه

    • نسیم نورعلی

      آره راست میگن!!!

    • بی نام

      خوبه مثله وزیر بهداشت دروغ نگفتی اقای وزیر نفت

    • سینا رنجبر

      20 میلیون ک خوبه مشکلی نیست....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج