جاباما
۳۵۹۴۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طباطبائی: شکل بازی استقلال جالب نبود

پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم به لحاظ شکل فوتبالی مشکل دارد.

خبرگزاری ایسنا: پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم به لحاظ شکل فوتبالی مشکل دارد.

هادی طباطبائی درپاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از دیدار استقلال و نفت تهران چیست و به نظرش اینکه منصوریان معتقد است تیمش هنوز از بدنسازی خارج نشده است، چقدر در افت آبی‌ها در نیمه دوم موثر بود، گفت: در نیمه دوم این بازی تیم نفت واقعا فشار زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کرد و گل مساوی را به ثمر رساند. من این را نمی‌پذیرم که چون استقلال در شرایط بدنسازی بوده در نیمه دوم کم آورده است. به هرحال تیم نفت هم در همین دوران است و فشار زیادی به بازیکنانش آورده است. جدا از بحث بدنی، شکل بازی استقلال هم جالب نبود. آنها به لحاظ شکل فوتبالی و ساختار فوتبالی مشکل داشتند. اوج این مشکل در وضعیت دفاعی استقلال بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا با منصوریان موافق است که اشتباهات فردی برخی بازیکنان استقلال بالا بوده وگرنه استقلال به لحاظ تیمی چندان مشکلی نداشته است، گفت: البته منصوریان درست می گوید و روی گلی که استقلال خورد یک اشتباه فردی نقش داشت ولی من معتقدم که استقلالی‌ها زیاد به تیم حریف فضا دادند و این مسئله موقعیت‌های زیادی را به نفت داد. تیم نفت از فضای بین مدافعان و هافبک های استقلال خوب استفاده می‌کرد و به همین دلیل می‌گویم شکل دفاعی استقلال مشکل دارد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از نفرات جدید این تیم چیست، بیان کرد: قبل از رقابت‌های لیگ هم گفتم که استقلال نفرات خوبی را جذب کرده است ولی باید ببینیم در طول فصل این بازیکنان می‌توانند یکدیگر را کامل کنند یا نه. برای پاسخ به این سوال باید چند هفته صبر کرد و دید تاکتیک‌های کادرفنی استقلال را بازیکنان این تیم می‌توانند به خوبی اجرا کننده یا نه.

طباطبائی درپایان و در پاسخ به این سوال که آیا با یک بازی برگزار شده می‌توان درباره آینده استقلال نظر قطعی داد، بیان کرد: نه، مطمئنا نمی‌شود. استقلال قطعا در آینده بهتر از این‌ها خواهد بود و هرچند که من بحث بدنسازی را قبول ندارم ولی مطمئنم این تیم با حل مشکلاتش بازی‌های بهتری را ارائه می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج