۳۵۹۵۵۶
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

سخنگوی دولت:

مهاجمان به سفارت عربستان باید مجازات شوند

سخنگوی دولت خواستار برخورد با حمله‌كنندگان به سفارت عربستان شد.

روزنامه شرق: سخنگوی دولت خواستار برخورد با حمله‌كنندگان به سفارت عربستان شد.

محمدباقر نوبخت درباره صحبت‌هایی مبنی بر تخفیف مجازات عاملان حمله به سفارت عربستان، گفت: «نظر دولت درباره تقبیح و محکومیت این رفتارهای اشتباه در سطح بین‌المللی بارها اعلام شده است.

حمله و آتش‌زدن سفارتخانه غیر از اینکه در شأن ملت ایران نبود، باعث شد عربستان از زیر فشار افکار عمومی به خاطر مدیریت‌نکردن برگزاری حج و فاجعه منا خارج شود و ما زیر فشار قرار بگیریم. این کارها باعث خسارت ملی و لطمه به منافع کشور است و مسببان آن در مقابل قانون و خداوند مسئول‌اند.

با چنین کارهایی به کسانی که به صورت غیرمعمول و غیرمنطقی و بی‌محابا به یک ملت بی‌دفاع مثل یمن حمله می‌کنند، فرصت می‌دهیم در عرصه‌های مختلف منافع ایران را هدف قرار بدهند».

او ادامه داد: «ببینید الان که مثلا چند‌ده‌ میلیارد در برابر ٢٩٧‌ هزار ‌میلیارد تومان بودجه جابه‌جا شود، چقدر وا‌اسلاما و وامصیبتا سر می‌دهند که این روزها همه تریبون‌های مقدس و عادی به آن می‌پردازند.

آیا خساراتی که این اشخاص به منافع ملی زدند، از خسارت چند‌میلیاردی حقوق‌های نامتعارف کمتر است؟». نوبخت افزود: «به همین دلایل دولت معتقد است این افراد باید به سزای اعمالشان برسند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      سلام . درسته که این کار از نظر بین المللی و اخلاقی بسیار زننده و مستوجب مجازات است ولی دولتمردان ببینند که طرف ما ال سعود خبیث است که از هر دشمنی علیه ایران دریغ ندارد .آیا اگر آنها این کار را کرده بودند اقدامی علیه متجاوز به سفارت میکردند .

    • امیرسام

      ...
      چی شده که یه حمله به سفارت اینقد به منافع ملی ما ضربه زده و یه جورایی به جور ایشون کشور عربستان از فشار خارج شده
      ولی حدود ۵۰۰ ایرانی که بی‌گناه در عربستان کشته شدن، مسافران ایرانی که بارها و بارها از زن و مرد مورد تجاوز قرار گرفتن ولی بنا به حفظ آبرو خیلی‌هاشون سکوت کردن و چیزی نگفتن و ...
      چرا اینا بلاها نادید گرفته شده؟ ایا همینا کافی نیست حتا شیپور جنگ علیه دولت وهابی عربستانی دمیده بشه؟
      _ متاسفم ب.............

    • عسگر

      من هم موافق مجازات هستم .نباید به عده ای اوباش اجازه داده شود ابروی نظام را ببرند .اگر اینها اینکار را انجام نداده بودند الان سعودیها اینقدر در جهان تظاهر به مظلوم بودن نمیکردند خدا لعنتشان کنه که با ابروی نظام و مردم ایران بازی گردند حکمشان اعدام است .

    • میثم ابراهیمی

      درسته کارشون بد بود ولی اینو قبول نداریم که به خاطر این عمل عربستان از زیر فشار سوء مدیریت فاجعه منا خارج شد و ایران تحت فشار قرار گرفت...(اون دلایل فراوان دیگری دارد.)
      خب وقتی دولتی که جناب عالی ناطقش هستین از کنار مصائب مربوط به حج و رفتار گستاخانه عربستان جاهل با ایران مقتدر با بی تفاوتی برخورد می کند و فقط به بیان محکومیت نمادین می پردازد چه انتطاری دارید؟؟ به نظر من ایرانیان غیرتمند همان کسانی بودند که به آتش کشیدند سفارت این شرور وهابی را.
      شما هم به جای بررسی این موضوع بهتر است با ادله ی واهی سعی در موجه جلوه دادن حقوق های نامتعارف کارمندان دولت تدبیر و امید ننمایید...

    • بدون نام

      شاید این افراد به دستور خود عربستان دست به این کار زدن تا برگ برنده را بدست عربستان بدن .اینا حتما باید زندانی شوند تا افراد خودسر یاد بگیرن مملکت قانون داره و هر کاری تاوان داره

    • بدون نام

      حمله به سفارت ، اقدام علیه امنیت ملیه و باید اشد مجازات برای عاملین به اجرا در بیاد ...

    • بدون نام

      به نظر من باید اعدام شوند

    • بدون نام

      بهترین کار این بود وجواب بی حرمتی های وهابیها.... کلهم یکی است و بنی صهیون...

    • ارسلان

      مجازات چی به اندازه کافی عربستان به ایران تجاوز داشته اگه هم قراره جنگ بشه بسم الله ما از جنگ نمیترسیم

    • ژنرال

      اولاملت ایران ملتی متمدن وانساندوست هستنددوم کشورقانون ودولت داردسوم این ارازل اوباش ووحشیگرچماقدارچه سمت دارند سوم این ارازل مزدورمزدبگیرهمان بازماندگان شعبان جعفری هستن که باعث اخلال در نظم عمومی میشوند چهارم مشکل عرعرستان یاال سقوط ازاول انقلاب بوده ........ پنجم پیامبرهفت سال حج راتحریم کردامام ال سقوط ............... واخرحج گزاردن درهمین ایران هم میشودکمک به مستمندان ازدواج جوانان مسکن بی خانمان ها وهزاران فقیروکارمند گرفتارهست حتمانبایدپولمان رابه عربهای سوسمارخوربدهیم الان هرکس به حج میرودبه مشرکین کمک اقتصادی میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج