۳۵۹۶۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«مزرعه سِیبِل» در آتش سوخت

مزرعه سِیبِل (Sable Ranch) در سانتا کلاریتا محل فیلمبرداری پروژه های متنوع تلویزیونی و سینمایی از جمله «۲۴»، «ماوریک» و «ناقوس های کورونادو» در آتش‌سوزی کالیفرنیا نابود شد.

روزنامه بانی فیلم: مزرعه سِیبِل (Sable Ranch) در سانتا کلاریتا محل فیلمبرداری پروژه های متنوع تلویزیونی و سینمایی از جمله «۲۴»، «ماوریک» و «ناقوس های کورونادو» در آتش‌سوزی کالیفرنیا نابود شد.

«مزرعه سِیبِل» در آتش سوخت

به نقل از هالیوود ریپورتر، مسئولان رسمی آمریکایی روز یکشنبه اعلام کردند که شعله‌ها «مثل یک قطار باری» با سرعت از یک تپه عمیق پایین رفتند و باعث شدند هزاران نفر از آتشی که دره‌های خشک جنوب کالیفرنیا را می‌سوزاند، فرار کنند.

این آتش که حالا با نام «Sand Fire» شناخته می شود و تا به حال حداقل ۱۸ خانه را در آن منطقه نابود کرده، دو روز بعد از اینکه شعله ور شد، سرعت بیشتری به خود گرفت و آنقدر دود ایجاد کرد که هواپیماهایی که در آسمان پرواز می‌کردند مجبور به فرود شدند. این آتش همچنین مزرعه سیبل در سناتا کلاریتا را نابود کرد؛ این مزرعه پر از ساختمان‌های سبک غرب قدیم بود و به عنوان لوکیشن فیلمبرداری فیلم ها و سریال‌های زیادی مورد استفاده قرار می گرفت.

درک هانت صاحب این مزرعه به ان‌بی‌سی لس آنجلس گفت: «متاسفانه وقتی چنین توفان آتشین وحشتناکی شکل می‌گیرد کار زیادی نمی توان انجام داد. بعد از مدتی متوجه می‌شوید که شکست خوردید و باید قدمی به عقب بردارید و چیزهایی که می‌توانید را نجات دهید.»

این مزرعه تا به حال محل فیلمبرداری سریال ها و فیلم های زیادی از جمله «۲۴»، «تیم اول»، «رابین هود: مردان شلوار تنگ»، «ماوریک»، «Wipeout» و «ناقوس‌های کورونادو» بوده است. با استناد به تی ام زی، بعضی از دفترهای موجود نجات داده شدند، اما صحنه‌های فیلمبرداری کاملا ازبین رفتند.

این آتش همچنین پناهگاه غیردولتی مخصوص موجودات عجیب را هم مجبور به تخلیه کردن ۳۴۰ حیوان از ۴۰۰ حیوان کرد که شامل ببرهای بنگال و شیرهای کوهی می شدند. این پناهگاه که «مامن شامبالا» نام دارد، در سال ۱۹۸۳ توسط تیپی هدرن بازیگر بعد از اینکه در فیلم «غرش» نقش‌آفرینی کرد تاسیس شد. این بازیگر ۸۶ ساله هنوز هم مسئولیت اداره آن را بر عهده دارد و پیش از این در سال ۲۰۰۹ هم یک بار با خطر نابودی آن در یک آتش بزرگ دیگر مواجه شده بود.

دختر او ملانی گریفیت روز یکشنبه به توییتر رفت و نوشت: «لطفا برای تمام شهروندانی که در مسیر این آتش قرار دارند دعا کنید. پناهگاه مادر من هم تخلیه می‌شود.» مدتی بعد او اضافه کرد: «جای مادرم امن است! شامبالا هم امن است. حالا از تمام آتش نشانانی که جان او و گربه‌ها را نجات دادند تشکر می کنم.»

این آتش تا به حال بیشه زارهایی که بعد از روزها درجه حرارت بالا و سال ها خشکسالی بی‌آب مانده بودند را سوزانده است. بیش از ۱۶۰۰ آتش نشان به مبارزه با آن می پردازند و می توان دودی که توسط آتش ایجاد می شود را در سراسر منطقه مشاهده کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج