۳۵۹۶۷۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نمایش ویژه «فروشنده» در جشنواره تورنتو

فیلم «فروشنده» ساخته اصفر فرهادی به عنوان یکی از فیلم‌های بخش‌ نمایش‌های ویژه جشنواره فیلم معتبر تورنتو در کشور کانادا انتخاب شد.

خبرگزاری ایسنا: فیلم «فروشنده» ساخته اصفر فرهادی به عنوان یکی از فیلم‌های بخش‌ نمایش‌های ویژه جشنواره فیلم معتبر تورنتو در کشور کانادا انتخاب شد.

نمایش ویژه «فروشنده» در جشنواره تورنتو

مسئولان برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتوی کانادا فهرست فیلم‌های چند بخش از این رویداد سینمایی را اعلام کردند و نام فیلم «فروشنده» جدیدترین ساخته سینمایی اصغر فرهادی نیز در میان فیلم‌های بخش نمایش‌های ویژه دیده می‌شود.

فیلم «فروشنده» اولین نمایش خود را در شصت‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی کن در سال جای میلادی تجربه کرد و توانست دو جایزه ارزشمند بهترین بازیگر مرد (شهاب حسینی) و بهترین فیلمنامه (اصغر فرهادی) را از آن خود کند.

بنابر اعلام اسکرین دیلی، این رویداد سینمایی از تاریخ ۸ سپتامبر با نمایش نسخه بازسازی شده فیلم معروف «هفت دلاور» به کارگردانی «آنتونی فوکوآ» و با بازی «دنزل واشنگتن»، «کریس پرت»، «اتان هاوک» و .. آغاز خواهد شد و اختتامیه این رویداد سینمایی در تاریخ ۱۷ سپتامبر نیز با نمایش فیلم «لبه ۱۷» به کارگردانی «کلی فرمون کریگ» همراه خواهد بود.

فیلم «اسنودن» به کارگردانی «اولیور استون» نیز اولین نمیش جهانی خود را در بخش اصلی جشنواره فیلم «تورنتو» تجربه خواهد کرد.

«تولد یک ملت» ساخته «نیت پارکر»، «او» به کارگردانی «پل فرهوفن»، «کنیز» ساخته «پارک چون-ووک»، «لالا لند» ساخته «دامیان چازل»، «نرودا» به کارگردانی «پابلو لاورین»،‌ «پترسون» از «جیم جارموش»، «نمک . اتش» از «ورنر هرتزوگ» و «تونی اردمن» از «مارن اِده» به همراه فیلم «فروشنده» مهمترین فیلم‌هایی هستند که در بخش نمایش‌های ویژه جشنواره فیلم تورنتو به روی پرده می‌روند.

جشنواره فیلم تورنتو از سال ۱۹۷۶ با عنوان «جشنواره جشنواره‌ها» آغاز به‌کار کرد و در نخستین سال برگزاری این جشنواره بیش از ۳۵ هزار نفر از بیش از ۳۰ کشور جهان در آن حضور یافتند و تا سال ۲۰۰۹، تعداد بازدیدکنندگان از ۳۳۶ فیلم از ۶۴ کشور جهان در این رویداد سیمنایی به بیش از نیم میلیون نفر رسید.

این جشنواره سینمایی طی دهه‌های گذشته به یکی از معتبرترین رویدادهای هنری و سینمایی جهان درکنار جشنواره فیلم کن، برلین و ونیز تبدیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج