۳۵۹۶۸۱
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

ادای دین جوکر به «شوالیه تاریکی»؟!

کامیک‌کان امسال در سن‌دیه‌گو آغاز شده، و صاحبان بزرگ صنعت سرگرمی، مهم‌ترین محصولات‌شان را در این رخداد رونمایی می‌کنند.

وب‌سایت نقد سینما: کامیک‌کان امسال در سن‌دیه‌گو آغاز شده، و صاحبان بزرگ صنعت سرگرمی، مهم‌ترین محصولات‌شان را در این رخداد رونمایی می‌کنند.

ادای دین جوکر به «شوالیه تاریکی»؟!

انيميشن سيمپسون‌ها اپيزودی بر اساس باري پوكمون‌گو خواهد داشت.

اين خبر در پنل اين انيميشن در كاميك‌كان تاييد شد. به نظر می‌رسد خالقان سيمپسون‌ها توانسته‌اند نگاهی تمسخرآميز برای ساخت پارودی بر اساس جديدترين موج فرهنگی به راه افتاده در جهان داشته باشند.

«ال جين» تهيه‌كننده اصلی و خالق سيمپسون‌ها اگرچه مطمئن نيست كه چه زماني اين اپيزود آماده پخش مي شود اما داستان آن را قطعی مي داند و آن را اين طور تعريف مي كند كه بارت و ليزا تمام وقت و پولشان را صرف بازی پوكمون‌گو مي كنند و اين موضوع باعث اتفاقاتی می شود.

اما اين همه خبرها از فصل بیست و هشتم پر طرفدارترين سريال انيميشن جهان نيست. سازندگان قرار است در فصل جديد اين سريال شوخی منحصر به فردی را با سريال روبوت چيكن داشته باشند و يكي از تيتراژ های مشهورشان را با تم روبوت چيكن بسازند. همين طور آنها می خواهند با سريال انيميشنی ديگری به نام وقت ماجراحويی هم كه محصول كارتون نتوورك است، شوخی كنند. ظاهرا يكی از برنامه ها اين است كه موسيقي سريال وقت ماجراجويی به موسيقی تلفيقی جديدی به نام وقت سيمپسون‌ها تبديل شود.

سریال های (DC) در شبکه (CW)

شبکه (CW) که تقریبا سریال های دی سی در تلویزیون رو داره، پنل سریال هایش را برگزار کرد.

سریال Arrow قدیمی ترین سریال از سری جدید سریال دنیای دی‌سی هست که قرار است چندتا شخصیت منفی جدید داشته باشد. تیم اصلی گرین اررو هم که چند نفر را از دست داده بود با سه شخصیت جدید دوباره دور هم جمع می‌شوند!

جو دینیکول در نقش (Rory Regan) معروف به (Ragman) بعنوان شورشی جدید قرار است به سریال بیاید.

سریال (Flash) دارد بیشتر به کمیک‌بوک‌هایش نزدیک می‌شود و شخصیت‌های بیشتری از جمله (Kid Flash) را به سریال اضافه می‌کند. گفته می‌شود اپیزود (Flashpoint) روی همه سریال‌های دیگر هم تاثیر دارد! به دلیل وجود "فلش پوینت" خیلی‌ها احتمال حضور "آکوامن" را در این فصل می‌دهند.

بازیگر فیلم‌های هری پاتر یعنی «تام فلتون» هم به این سریال اضافه شده است!

سریال جدید (Legends of Tomorrow) هم بعد از کشته شدن تعدادی از کاراکترهایش قرار است کاراکترهای جدید از دنیای کمیک بیاورد!

گفته شده در این فصل هم با "جامعه عدالت آمریکا" و هم "لژیون دووم" برخورد خواهند داشت!

اما فصل جدید تازه وارد جدید شبکه یعنی (Supergirl) هم قرار است شروع شود. مهمترین خبرشان می‌تواند همان حضور احتمالی "تام ولینگ" به‌عنوان سوپرمن باشد

سریال "سوپرگرل" بخاطر مشکلات مالی به (CW) منتقل شد چون عنوان شد ساخت سریال‌ها در کانادا هزینه بسیار کمتری می‌برد!

حالا نوبت جوحه انتحار است

تیزر جدید فیلم جوخه انتحار با یک حاشیه جالب توجه همراه شده است. این کلیپ که بر روی کاراکتر جوکر تمرکز دارد، با جمله «اون کجاست؟» از زبان جرد لتو، بازیگر نقش جوکر آغاز می‌شود. همین جمله کافی بود تا موجی در فضای مجازی راه بیفتد.

عده‌ای معتقدند این جمله ادای دین دیوید آیر به جوکر شوالیه تاریکی کریستوفر نولان است. در سکانس کلاسیکی که کمیسر گوردون و بتمن از جوکر بازجویی می‌کنند، جوکر خبر می‌دهد که به جز هاروی دنت، ریچل را هم گروگان گرفته و بتمن با تحت فشار قرار دادن جوکر بارها از او می پرسد که: «اونها کجان؟».

عده دیگری اما این دیالوگ را تمسخر فیلم نولان می‌دانند و لحن و نحوه ادا کردن جمله «اون کجاست؟» جرد لتو را نشانه ای بر همین امر می‌دانند. این موضوع شاید به خودی خود اهمیتی نداشته باشد، اما بدون شک این نتیجه را برای سازندگان جوخه انتحار دارد که بدانند تحت هر شرایطی قرار است با شوالیه تاریکی مقایسه شوند و همان طور که اول تابستان مخاطبان و منتقدان با چماق بتمن نولان، حسابی «بتفلک» (کلمه‌ای که از تلفیق عبارت «بتمن بن افلک» ایجاد شده و در رسانه‌های جهان به بتمن جدید اطلاق می‌شد) را مورد نوازش قرار دادند، می‌توانند با جوکر نولان هم همین بلا را سر جوکر جرد لتو بیاورند.

هر چند فعلا عکس‌العمل مخاطبین بر اساس تریلر‌ها نسبت به جوکر جدید مثبت بوده اما میراث نولان آن‌قدر بزرگ هست که تریلرها هم از مقایسه با سه‌گانه او در امان نمی‌مانند، چه رسد به خود فیلم و این مقایسه می‌تواند برای آیر خیلی سخت باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج