جاباما
۳۵۹۷۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نریمان جهان: هر چه دارم، از پرشورهاست

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی گفت:خیلی خوشحالم که توانستم در اولین بازی سهم بزرگی در پیروزی ماشین سازی داشته باشم.

کاپ: سامان نریمان جهان در رابطه با برتری ماشین سازی مقابل فولاد در اولین بازی این تیم در تاریخ لیگ برتر اظهار داشت: با اینکه ماشین سازی برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر به میدان می رفت اما ما با آمادگی کاملی وارد زمین شدیم و هدف مان هم پیروزی بود. خوشحالم که حتی در اهواز هم هواداران ماشین سازی ما را تنها نگذاشتند. آنها شایسته بهترین ها هستند. این برد را به آنها تقدیم می کنم و امیدوارم در بازی های بعدی هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

وی درباره گلزنی خودش در این مسابقه عنوان کرد: خیلی خوشحالم که توانستم در اولین بازی سهم بزرگی در پیروزی ماشین سازی داشته باشم. انگیزه خیلی بالایی داشتم تا بتوانم شروع خوبی را در ماشین سازی تجربه کنم. فصل قبل در گسترش فولاد زیاد بازی به من نرسید.قول می دهم بهترین دوران بازی ام رادر ماشین سازی سپری کنم و تا جایی که می توانم برای تیمم گل بزنم. البته تمام بچه ها دیروز در زمین زحمت کشیدند و من فقط توانستم توپ را وارد دروازه کنم.

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی همچنین تصریح کرد: از رسول خطیبی ممنونم که دوباره به من اعتماد کرد تا بتوانم بار دیگر انگیزه بالایی پیدا کنم. هر زمان هم که فرصت بازی به من برسد سعی می کنم برای تیمم مثمرثمر باشم.

نریمان جهان درباره در پیش بودن دو دربی تبریز در هفته های دوم و چهارم مقابل گسترش فولاد و تراکتورسازی خاطرنشان کرد: اول از همه باید بگویم که خوشحالم در تبریز بازی می کنم. هواداران آذربایجانی تراکتور و ماشین سازی را حمایت می کنند و از موقعی که به ماشین سازی آمدم به من لطف داشتند و مرا با حمایت ها و پیام هایشان دلگرم کردند. من در هر تیمی که باشم چیزی جز ادای احترام به پرشورها ندارم.

وی در پایان اضافه کرد: امیدوارم شاهد بازی های خوبی از تیم های تبریزی درهفته های آینده باشیم. قطعا هواداران هم یک پای ثابت این بازی ها هستند که شور و حال خاصی به بازی ها می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج