۳۶۰۰۱۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

داور بازی را به خوبی برای پرسپولیس درآورد

سرمربی پارس جنوبی گفت: داور بازی را به خوبی برای پرسپولیس درآورد.

کاپ: مهدی تارتار پس از بازی دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود تیمم امروز با پرسپولیس مساوی کرد. امروز داور بازی را به خوبی برای پرسپولیس درآورد. این مساله خیلی از نظر روحی به پرسپولیس کمک کرد. در این ۴، ۵ روز تغییراتی که در نفرات داشتیم به ما کمک کرد تا شناخت بیشتری از بچه های خود به دست بیاوریم. موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. البته ما هم سال های گذشته در بازی های دوستانه هرطور که می خواستیم به کمک داوری بازی را در می آوردیم.
سرمربی پارس جنوبی درباره قرارداد خود گفت: قرارداد من یکساله است و من کاری به اتفاقات گذشته و سال های پیشین ندارم بلکه تلاشم این است که امسال در لیگ یک نتیجه بگیرم.
وی ادامه داد: امروز اگر تیم اصلی ما در زمین بود بازی به مراتب بهتری انجام می دادیم و این را با احترام به تیم پرسپولیس می گویم اما برای مسابقات لیگ یک ما فقط به خودمان کار داریم و کمتر از دو هفته دیگر بازی هایمان شروع می شود.

سرمربی پارس درباره تغییراتی که در تیم پارس جم داده خاطرنشان کرد: در فوتبال حرفه ای سلیقه ها فرق می کند و خداراشکر الان برای فصل نقل و انتقالات زمان کافی داریم به همین خاطر با توجه به سلیقه خودمان تلاش کردیم نفرات جدید به خدمت بگیریم.

تارتار درباره هدفش برای فصل آینده لیگ یک گفت: هدف ما این است که این تیم را مدعی کنیم اگر بعد از ۸ سال حضور در لیگ برتر راهی لیگ یک شدیم می خواهیم این تیم را به لیگ برتر برسانیم و با این هدف کار می کنیم. حالا بقیه مسایل به کمک خدا بستگی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضااردونی

      داوری همیشه به سودلنگ است چه دربازی دوستانه چه رسمی درمسابقه باسایپابه قول رودنیل کارشناس داوری امیری واحمدزاده باید اخراج می شد دراین صورت لنگ سوراخ می شد وبه همین دلیل داوربازی رابه نفع لنگپلس دراورد.

    • بدون نام

      کیسه کش های سوراخ ساکت . درباره ی سرورشون پرسپولیس نظر ندن

    • بدون نام

      کیسه ها با کمک داور از نفت یک امتیاز گرفتن. پس ساکت شن. تارتار شوخی میکنه که کیسه ها بسوزن

    • بدون نام

      کیسه آفتابه سوراخه

    • رضااردونی

      لنکیا شمااگرافتخاری دارید به کمک ناداوری دارید درسطح بین للملی که همه چیزعادلانه است سوراخ شدیدوهیچ عنوانی به دست نیاوردید درحالی که سرورتان استقلال کبیر دوبار قهرمان ودونایب قهرمانی درکارنامه دارد راستی سالروز قهرمانی استقلال بزرگ درجام باشگاه های اسیارابه همه ابی دلان تبریک عرض می کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج