جاباما
۳۶۰۱۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اکران «فروشنده» در گروه آفریقا

فیلم سینمایی «فروشنده» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی در گروه آفریقا به نمایش درمی‌آید.

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «فروشنده» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی در گروه آفریقا به نمایش درمی‌آید.

اکران «فروشنده» در گروه آفریقا

با اتمام کار اریکه ایرانیان از سرگروهی، سینما آفریقا به عنوان سرگروه سینمایی کار خود را با فیلم سینمایی «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان آغاز می کند. گروه سینمایی آفریقا پس از اتمام اکران «لانتوری»، نمایش «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی که موفق به دریافت دو جایزه از جشنواره کن شد را در برنامه دارد.

«فروشنده» علاوه بر اکران در سرگروه سینمایی آفریقا قرار است در گروه سینمایی هنر و تجربه هم همزمان به نمایش درآید تا علاوه بر این که از فرصت ۷ هفته ای خود استفاده می کند، از فرصت سینمای هنر و تجربه که به صورت طولی تعریف شده بهره می برد. پیش از این «ایستاده در غبار» نیز علاوه بر اکران در سرگروه سینمایی خود از امکان سرگروه سینمایی هنر و تجربه هم بهره برد.

«فروشنده» توسط دفتر پخش فیلمیران در ایران توزیع می شود و قبل از نمایش خود در اروپا در ایران به نمایش درمی آید تا شانس حضور در آکادمی اسکار را از دست ندهد. فروشنده علاوه بر جوایز کن توانست جایزه بهترین فیلم جشنواره مونیخ را نیز دریافت کند.

زمان اکران «فروشنده» گمانه‌زنی است

سخنگوی شورای صنفی نمایش از قطعی نبودن زمان اکران فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی و عدم ثبت قرارداد این فیلم خبر داد.

غلامرضا فرجی با اشاره به اخباری که درباره زمان اکران فیلم فروشنده مطرح شده؛ گفت: تا زمانی که قرارداد فیلم در شورای صنفی نمایش ارائه نشود و ثبت نشود؛ نمی‌توان درباره زمان قطعی اکران یک فیلم اظهارنظر کرد. وی ادامه داد: تاکنون قرارداد اکران فیلم فروشنده در شورای صنفی نمایش ارائه نشده و خبرهایی که درباره زمان اکران این فیلم مطرح شده فقط گمانه‌زنی است. سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین درباره تعطیلی سینما در روز شنبه ۹ مرداد گفت: تمامی سینماهای سراسر کشور از ساعت ۱۹ روز جمعه ۸ مرداد تا پایان روز شنبه ۹ مرداد تعطیل است و از روز یکشنبه ۱۰ مرداد فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج