۳۶۰۳۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خبرهای تازه از پروژه سری خودروی اپل

شرکت اپل به طور رسمی هنوز خبری مبنی بر ساخت خودروی الکتریکی منتشر نکرده اما به طور غیر رسمی خبر انتخاب سرگروه جدید برای این پروژه اعلام شده است.

وب سایت آی تی ایران: شرکت اپل به طور رسمی هنوز خبری مبنی بر ساخت خودروی الکتریکی منتشر نکرده اما به طور غیر رسمی خبر انتخاب سرگروه جدید برای این پروژه اعلام شده است.
خبرهای تازه از پروژه سری خودروی اپل

طبق گزارش وال استریت ژورنال، Bob Mansfield ، یکی از اعضای قبلی تیم اجرایی اپل، که در ساخت محصولاتی همچون آی پد مشارکت داشته، به عنوان این رهبر جدید پروژه اپل انتخاب شده است. Mansfield قبل از ورود به پروژه ساخت خودرو الکتریکی که به اصطلاح به آن پروژه " تیتان" گفته می شود، در قسمت "پروژه های به خصوص" این شرکت یعنی محصولات فرعی ساخته شده توسط اپل مانند Apple Watch، مشغول به کار بوده است. وی تا سال 2013 نائب رئیس بخش مهندسی سخت افزاری و تکنولوژی شرکت بود که بعد از آن، تغییر سمت داده و به بخش پروژه های فرعی پیوست.

طبق خبر ژورنال، کارمندان اپل اوایل ماه گذشته متوجه شدند که مدیران ارشد پروژه خودرو اپل ، گزارشات خود را به Mansfield ارائه می دهند ولی مسئولان اپل از نظر دادن رسمی در مورد این خبر طفره رفتند.

اخبار این جابه جایی ها همه بعد از جدا شدن Steve Zadesky، از مسئولان کهنه کار اپل که یکی از اصلی ترین نقش ها را در پروژه تیتان داشت، اتفاق افتاد. گویا اپل همچنین چندین متخصص صنایع خودروسازی را به تازگی برای پروژه خودرو " تیتان" استخدام کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج