۳۶۰۴۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شوخی طعنه آمیز پورشه با آکورا

پورشه پس از اطلاع از استفاده‌ی تیم آکورا NSX‌ از ۹۱۱GTX برای توسعه‌ی سوپراسپرت خود، شوخی طعنه‌دار و البته جالبی را با این شرکت مطرح ژاپنی کرده است.

zoomit.ir - محمد حسین جعفری: پورشه پس از اطلاع از استفاده‌ی تیم آکورا NSX‌ از ۹۱۱GTX برای توسعه‌ی سوپراسپرت خود، شوخی طعنه‌دار و البته جالبی را با این شرکت مطرح ژاپنی کرده است.
شوخی طعنه آمیز پورشه با آکورا

اگر روزی به تحقیق و بررسی بر روی یکی خودروهای پورشه بپردازید، این شرکت مطرح خودروسازی قطعا شما را پیدا خواهد کرد و شما را مسخره خواهد کرد. اخیرا پورشه از طریق خودروی 911GT3 که آکورا به کمک آن در حال توسعه‌ی سیستم فرمان سوپراسپرت NSX بود، پیغامی طعنه‌آمیر به هوندا فرستاد.

آکورا به صورت ناشناس یک دستگاه پورشه 911GT3 را برای توسعه‌ و مقایسه‌ی سیستم فرمان NSX، خریداری کرده بود. با این حال ظاهرا پورشه هوشیارتر از این حرف‌ها است و متوجه این اقدام آکورا شده است. در همین راستا این شرکت مطرح آلمانی تصمیم گرفت که با رقیب ژاپنی خود نیز شوخی طعنه‌آمیزی داشته باشد.

شوخی طعنه آمیز پورشه با آکورا

زمانی که آکورا اقدام به دریافت پورشه‌ی ۹۱۱GT۳ که پیش‌تر به نمایندگی‌ پس از فروش این شرکت تحویل داده شده بود، کرد، با مورد جالب‌ توجهی روبرو شد. با توجه به صحبت‌های مدیر بخش دینامیکی آکورا NSX، نوشته‌ای زیر کاپوت پورشه و روی پیشرانه‌ی آن قرار گرفته بود که حاوی پیامی برای هوندا بود. مضمون این پیام بدین شکل بود: «هوندا موفق باشی. تو میدون مسابقه میبینمت. از طرف پورشه.»

تیم توسعه‌ی NSX‌ همچنین از یک دستگاه مک‌لارن ۱۲C‌ استفاده کرده بود. اما مک‌لارن مانند پورشه از این موضوع باخبر نشده بود. البته هنگامی که آکورا، مک‌لارن ۱۲C‌را برای سرویس به نمایندگی این برند تحویل داده بود، با تعجب مهندسین این شرکت مواجه شده بود که از مالکان خودرو پرسیده بودند در چه مکانی موفق به رانندگی با سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت با خودرو شده‌اید.

رقابت خودروسازان به خصوص در زمینه‌ی خودروهای سوپراسپرت همواره تنگاتنگ و جذاب دنبال می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها به توسعه‌ی مدل خاصی تنها برای شکست یکی از محصولات شرکت‌های رقیب می‌پردازند. پورشه نیز همواره با عملکرد عالی خود، الگویی برای سایر شرکت‌ها بوده است و این اولین مورد استفاده از محصولات آن توسط سایر تولید‌کنندگان مطرح نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج