جاباما
۳۶۰۵۹۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

خط‌ شکنی زنان، با لیدری علی کریمی!

علی کریمی موافق حضور خانواده ها در استادیوم است.او می‌گوید حضور خانم‌ها محیط ورزشگاه‌ها را امن می‌کند.

خبرآنلاین: علی کریمی موافق حضور خانواده ها در استادیوم است.او می‌گوید حضور خانم‌ها محیط ورزشگاه‌ها را امن می‌کند.

طی این چند روز اخیر مصاحبه ای از علی کریمی منتشر شد که نظر مثبت او درباره حضور خانواده ها در استایوم را می رساند. اسطوره فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که با حضور بانوان، جو ورزشگاه ها آرام تر می شود. حرفی که سال هاست امثال منصور پورحیدری، حسین کلانی و جعفر کاشانی و دیگر قدیمی های فوتبال آن را تکرار می کنند.

کسانی که اعتقاد دارند حضور بانوان باعث به وجود آمدن شرایطی می شود که آقایان دیگر در استادیوم ها فحاشی نکنند. این اتفاق در اوایل فصل برای تمرینان استقلال افتاد. یعنی حضور بانوان تاثیر مثبتی روی جو تمرینان گذاشته بود و مسئولان باشگاه اعتقاد داشتند که این اتفاق باعث شده بود که تمرینات به دور از هرگونه توهینی به هیچ شخص یا تیم خاصی برگزار شود. حالا این علی کریمی است که به نوعی لیدر عملی شدن این طرح شده است.

البته این نیاز به کمک مسئولان وزارت ورزش دارد. این که استادیوم های اصلی نوسازی و بازسازی و صندلی دار شدند، یک کمک بزرگ به حساب می آید. این که ورودی مجزا برای حضور بانوان و خانواده ها در نظر بگیرند، یک کمک دیگر است و اینکه از طریق رایزنی با نهادهای مذهبی، این پروژه را کنترل کنند. چیزی که البته وزارت ورزش دولت یازدهم هم تمام تلاشش را در رابطه با آن انجام داد. این اتفاق در والیبال تا حدی عملی شد و حالا همه می خواهند بدون ایجاد بحران، این زمینه را فراهم کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید رادمنا

      ایده بسیار عالی هست به امید تحقق این هدف

    • بدون نام

      از کریمی بزرگ بعیده فضای ورزشگاه به حدی خراب و غیر اخلاقی شده که آدم جرات نمیکنه جوونشو هم نمیتونه ببره تا برسه با خانما،، انشاءالله صد سال دیگه که فرهنگش بیاد بعد،،، داش علی نیتت خیره ولی بیخیال شو،، نماد غیرتی قرمز

    • طاهر

      همه ما با جو ورزشگاها اشنا هستیم ,ولی همه میدانیم اگه خانمها به ورزشگاه بیان ,همون کسی که فحش میداده,اولین کسی میشه که میگه فحاشی نکنین,چون مردم ما باغیرتن,فهیمن,درک میکنن.میگن نه یک نیم فصل امتحان کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج