۳۶۰۶۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گومز: با رونالدو صحبت کردم

ستاره پرتغالی بارسلونا تاکید کرد که الگوی کنونی او آندرس اینیستا است. او می‌گوید بعد از پیوستن به آبی اناری‌ها با رونالدو صحبت کرده و ستاره رئال به او تبریک گفته است.

خبرگزاری ایسنا: ستاره پرتغالی بارسلونا تاکید کرد که الگوی کنونی او آندرس اینیستا است. او می‌گوید بعد از پیوستن به آبی اناری‌ها با رونالدو صحبت کرده و ستاره رئال به او تبریک گفته است.

آندره گومز ستاره سابق والنسیا در فصل جابجایی تابستانی مورد توجه رئال مادرید بود اما او در نهایت تصمیم گرفت بارسلونا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

گومز فصل خوبی را با والنسیا پشت سرگذاشت. او در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ هم عملکرد خوبی از خود نشان داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

این بازیکن پرتغالی تاکید کرد که بعد از پیوستن به بارسلونا با رونالدو صحبت کرده است. او از بازیکنان مورد علاقه خود در مستطیل سبز هم سخن به میان آورد.

گومز گفت: با کریستیانو رونالدو صحبت کردم. او به من تبریک گفت و برایم در بارسلونا آرزوی موفقیت کرد. رونالدو الان دیگر رقیب من شده است. در فوتبال وقتی یک بازیکن وارد زمین می شود دیگر رفاقتی وجود ندارد و هر کسی باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد تا پیروز میدان شود. من در تیم ملی روزهای خوبی را با رونالدو پشت سرگذاشتم و الان نوبت مسی رسیده است و می‌خواهم با این بازیکن خوش باشم.

او ادامه داد: بارسلونا را انتخاب کردم چرا که این تیم بهترین فوتبال را به نمایش می‌گذارد. با سبک بازی که بارسلونا دارد یک بازیکن هر روز چیزهای جدیدی را یاد می‌گیرد. بسیار خوشحالم که به چنین تیم بزرگی پیوسته‌ام. امیدوارم که بهترین بازی‌های خود را برای بارسلونا به نمایش گذارم.

این بازیکن پرتغالی در پایان سخنان خود درباره الگوهای او در مستطیل سبز گفت: وقتی بچه بودم رونالدو برزیلی الگوی من بود. زیدان و اینیستا را هم بسیار دوست داشتم. الان الگوی من اینیستا است که خوشبختانه با او همبازی شده‌ام. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا از این بازیکن بزرگ چیزهای زیادی یاد بگیرم و از بازی کردن در کنار او لذت برم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج