جاباما
۳۶۰۷۲۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

طراح لباس رژه ایران کیست؟

غفلت خنده دار مسوولان کمیته ملی المپیک باعث شد مجری فشن شوهای معروف و بدون مجوز منطقه کاشانک یک شبه تبدیل به طراح لباس کاروان ورزش ایران در المپیک ریو شود!

رادنیوز: تا همین چند روز قبل نام کامران بختیاری را فقط و فقط علاقه مندان پیگیر اینستاگرام، عاشقان فشن شو و نمایشگاه های مد لباس و جمعی از هواداران تیفوسی هنرپیشه ها شنیده بودند و بس! کامران بختیاری یا همان کامرون زیگزال که می گفتند دوره ای طراح لباس محمدرضا گلزار بود، در کاشانک خانه ای ویلایی را تبدیل به محل کارش کرده بود و ماهی چند بار فشن شو برگزار می کرد. او همان کسی است که در کاشانک شوی لباس راه می انداخت و البته بازیگرانی نظیر بهاره رهنما و ... هم مانکن ها و مدل های لباس های طراحی شده او بودند و با حضور در کاشانک، لباس های تک کامرون زیگزال را می پوشیدند و به سبک مانکن های خارجی شوهای لباس رژه می رفتند.

کامران بختیاری در اینستاگرام هم فعال بود و لباس های برند کامرون زیگزال را به نمایش می گذاشت تا این که ناگهان طرح های لباس کاروان ورزش ایران در المپیک ریو 2016 در فضای مجازی منتشر شد و مردم به لباس ها و طراحش بابت این که بدترین شکل و رنگ و ترکیب را انتخاب کرده بود، حمله کردند.

این جا بود که کامران بختیاری وارد گود شد و چند ست لباس طراحی شده خودش را به نمایش گذاشت و مردم هم باتوجه به این نکته که لباس های قبلی فاجعه بود، کمپین انتخاب من راه انداختند و از کمیته ملی المپیک خواستند طرح پیشنهادی کامران بختیاری را جایگزین طرح مهناز آرمین کند. هرچقدر هم مهناز آرمین گفت طرح من با این لباس های بد فرمی که دوخته شده فرق دارد، فایده ای نداشت و حتی افشاگری یک روزنامه ورزشی که خبر داد رنگ آجری و آبی تیره را طراح انتخاب نکرده و این دو رنگ بد ترکیب از لوگوی یک اسپانسر کمیته ملی المپیک که اپراتور تلفن همراه است، برداشته شده، فایده ای نداشت و مردم حامی کامران بختیاری شدند و معاون وزارت ورزش هم با این جوان ۳۰ ساله که متولد سال ۶۵ است و ده سالی می شود کار طراحی می کند، تماس گرفت و قرار گذاشت و کیومرث هاشمی هم فقط برای آن که همه فکر کنند او پیگیر ماجرا بوده و مردم ماجرای طراحی فاجعه لباس های قبلی را از یاد ببرند، حتی کنار کامران بختیاری عکس گرفت و از رسانه های همسوی خود خواست عکس ها را منتشر کنند، غافل از این که طرف مقابل او برگزار کننده شوهای بدون مجوز لباس بوده است.

حالا که عکس ها منتشر شده و مردم بالاترین مقام ورزش ایران بعد از وزیر ورزش (رییس کمیته ملی المپیک، بعد از وزیر ورزش بالاترین مقام ورزشی هر کشور است) را در جلسه رسمی با یک طراح لباس دیده اند، تازه دوستان فهمیده اند کامرون زیگزال همان کسی است که فشن شو برگزار می کرد و شوهای غیرقانونی و بدون مجوز لباس در کاشانک داشت و زیاد هم خوب نبود با کسی که کار غیرقانونی می کرد، جلسه رسمی بگذارند!

کمیته ملی المپیک اگر از اول کارش را درست انجام می داد و طراح لباس کاروان ورزش ایران را از مجراهای اصولی و درست انتخاب می کرد، لازم به این همه نمایش و شو نبود! اگر کسی که هر ۴ سال یک بار باید لباس کاروان ورزش ایران را آماده کند، کارش را درست انجام داده بود، این همه داستان درست نمی شد تا در نهایت جناب رییس کمیته ملی المپیک با یک برگزار کننده شوهای غیرقانونی و بدون مجوز لباس (مجری فشن شو) جلسه بگذارد و تازه با افتخار هم عکس های این جلسه را منتشر کند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خلایق هرچه لایق......

    • بدون نام

      واقعا متاسف شدم
      چرا مسیولین انقد بی ملاحظه شدن که همچین آدمهای فشن شو برگزار کن رو میارن عکس میندازن باهاشون؟
      مگه ما شهید ندادیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج