جاباما
۳۶۰۷۸
۱۰۷ نظر
۵۲۳۸
۱۰۷ نظر
۵۲۳۸
پ

روایت هایی متناقض درباره محسن یگانه

خیلی ها از رابطه صمیمی و دوستانه او با طرفدارانش خبر ندارند و بدون علم به این موضوع، درباره یگانه اظهار نظر می کنند. چند سکانس واقعی درباره برخی واکنش ها که محسن یگانه محور آنها بوده را بخوانید و خودتان تصمیم بگیرید خواننده «حباب» چه جور آدمی است.

روایت هایی متناقض درباره محسن یگانه

همشهری جوان: یکی از شاخصه های مهم «محسن یگانه»، تناقض های مختلف درباره شخصیت هنری و شخصی اوست. قضاوت ها و صحبت های فراوانی درباره میزان محبوبیت و منفوریتش گفته و شنیده می شود ولی چیزی که هست، تعداد این قضاوت هاست که باعث شده نتیجه گیری کسانی که از دور شاهد هنرنمایی خواننده مورد علاقه شان هستند، سخت و سخت تر شود.

عده ای او را هنرمندی سختگیر در کار و بی محابا در برقرار کردن روابط کاری و شخصی می دانندو خیلی ها هم از او به عنوان خواننده ای پرخاشگر و بداخلاق با رفتاری تند یاد می کنند. برخی گفت و گوها و اظهار نظرها از سوی او در به وجود آمدن این فضا تاثیرگذار بوده و اتفاقاتی از قبیل دعواهای حقوقی اش با تهیه کننده های بازار موسیقی که باعث شد او در مقاطعی به خبر اول رسانه ها تبدیل شود هم در به وجود آمدن این قبیل ذهنیت ها نقش اساسی داشته.

روایت هایی متناقض درباره محسن یگانه

خیلی ها هم از رابطه صمیمی و دوستانه او با طرفدارانش خبر ندارند و بدون علم به این موضوع، درباره یگانه اظهار نظر می کنند. چند سکانس واقعی درباره برخی واکنش ها که محسن یگانه محور آنها بوده را بخوانید و خودتان تصمیم بگیرید خواننده «حباب» چه جور آدمی است.

چرا می گویند محسن یگانه خواننده محبوبی است؟

باید یک استادیوم رو»ی پروپاقرص باشی تا بفهمی«محسن یگانه» چقدر ممکن است محبوب باشد ...

باید صبح کله سحر به عشق اینکه جای بهتری در استادیوم نصیبت شود، از خانه بیرون بزنی تا انتظار ۱۰ ساعته ات برای شروع بازی شروع شود. باید روی سکوها و صندلی های خیس آزادی خوابت ببرد و با چند نفری سر ساندویچ های کثیف آن کیوسک های خاکستری دعوا کنی تا آرام آرام به بهتر شناختن «محسن یگانه» نزدیک شوی.

روایت هایی متناقض درباره محسن یگانه

باید حسابی دم دستشویی های صفی آن راهروهای متروک، این پا و آن پا بشوی تا به اندازه کافی بتوانی استاد را و میزان تاثیرگذاری اش بر حال و روز این روزهای مخاطبان موسیقی را درک کنی. باید دو ساعت مانده به شروع بازی برسد و سیستم صوتی ورزشگاه آرام آرام با بی مزه گی های آقای مجری تست شود و بعد از کلی شعار و جو دادن های لوس و حرف های الکی، نوبت اصل ماجرا برسد.

ترانه های مجاز یکی یکی Play شوند و دوروبری هایت شروع کنند به خوشحالی های از سر نوجوانی، بزرگترها «باباکرم» بازی درآورند و میانسال ها هم تلخندی بزنند در دلشان به «دل خوش کنک»های این نسل.

از همان لحظه اول پخش در استادیوم، دیگر نه خبری از خوشحالی های از سر نوجوانی است، نه «بابا کرم» و نه تلخندی ... همه با هم آن را با صدای بلند می خوانند: «روزای سخت نبودن با تو/ خلا امید و تجربه کردم / داغ دلم که بی تو تازه می شد / هم نفسم شد سایه سردم...».

همه این ترانه را از حفظ می خوانند و هر چقدر به ترجیع بندش نزدیکتر می شوند، شور و حال و انرژیشان بیشتر و بیشتر می شود تا بالاخره وقتش می رسد: «سکوت قلبتو بشکن و برگرد/ نذار این فاصله بیشتر از این شه/ نمی خوام مثل گذشته که رفتی/ دوباره آخر قصه همین شه...»

فرقی ندارد کدام سکو نشسته باشی. این شاید تنها نقطه مشترک تیفوسی های آفتاب خورده باشد که هر دو طرف بدون کل کل سراغش می روند و همه سعی شان این است که بتوانند بیشتر و بهتر از نیمه آن وری، آن را زمزمه کنند و خوش بگذرانند. شاید تنها اختلاف آنها بر سر طرف مورد نظرشان است که در متن شعر از او خواسته شده: «سکوت قلبش را بشکند و برگردد...». نیمه ای «فرهاد» و نیمه دیگر »کریمی»...

اینجا استادیوم آزادی است... همین یکی دو ماه گذشته و دربی بزرگ پایتخت...


چرا می گویند محسن یگانه دشمن زیاد دارد؟

باید یک «خوره موسیقی» باشی که بفهمی «محسن یگانه» چرا در موسیقی این همه مخالف دارد...

وقتی که در یک استودیوی خفن، ناظر ضبط «وکال» یک خواننده رپ هستی و دور و بری ها و نوچه های آقای «رپر»، در حال تعریف و تمجید از «سلطانشان» هستند. موسیقی پاپ برای آنها زجرآور است و همه «محسن»های دنیای پاپ (اعم از یگانه و چاوشی و آن یکی دیگر!) را خرده ریزه های غیرقابل حسابی می دانند و خاطراتشان را در تحقیر ستاره های پاپ، یکی یکی با صدای بلند (طوری که رپر بهشان چشم غره برود)، تعریف می کنند: «سه بار آدم فرستاده که یه «فیت» با ما بده. همه کاراش هم بدون استثنا مال این و اونه. ولی خداییش نبوغ خوبی تویکنار هم گذاشتن خط ملودی ها داره. ولی می دونی؟ کدوم یکی از اینا بعد از سه تا آلبوم موندن؟ قبلی ها کجان؟».

اینجا طبقه منفی 2 یک آپارتمان حوالی میدان هروی است... اردیبهشت همین سال 91...

روایت هایی متناقض درباره محسن یگانه


چرا می گویند محسن یگانه بداخلاق است؟

باید یک خبرنگار بی رودربایستی موسیقی باشی تا بفهمی «محسن یگانه» چطور شخصیتی دارد...

وقتی در پشت صحنه کنسرتش مثل امیر قلعه نویی با یک اشاره چشم به «علی»، بخواهد تا خبرنگارها را از «بک استیج» بیرون بروند. وقتی برای هر مطلب و نقد گزنده ای اس ام اس بازی اش شروع می شود و در برابر انتقادها، اصلا کوتاه نمی آید. وقتی برای علی دایی قیافه می گیرد و از اینکه در کنسرتش، بیشتر از خودش تشویق می شود، به او حسادت می کند.

وقتی باید همیشه عکس رهبر ارکسترش روی پوسترهای تبلیغاتی اش بیاید، وقتی به واژه «کاور» آلرژی دارد، وقتی هدف های بزرگش را می بینی که دم از جهانی شدن می زند. وقتی با دوستان گرمابه و گلستانش قطع رابطه می کند. وقتی در استودیوی شخصی اش خودش را هشت روزتمام حبس می کندتا مبادا قاطی شدن بیش از حدش در روزمرگی به آثارش بوی تکرار بدهد...

روایت هایی متناقض درباره محسن یگانه

محسن یگانه یک چنین شخصیتی است. سرشار از تناقض های رنگ وارنگ. رفتارهایی غیرعادی و بعضا عجیب که البته این رفتارها را با تکیه کلام همیشگی اش می پوشاند: «ما از پشت کوه اومدیم، ولی با هلی کوپتر!»


حرف های جنجالی محسن یگانه درباره بقیه خواننده ها

هر جور می خوای فکر کن

در سال های اخیر هر خبری از محسن یگانه در رسانه ها با واکنش های فراوانی روبرو شده و خیلی ها اعتقاد دارند همین تنش های او در رسانه هاست که باعث شده او بتواند همچنان خودش را در سطح اول اخبار موسیقی کشور وحفظ کند.

روایت هایی متناقض درباره محسن یگانه

همین تنش ها و جنجال ها باعث شده ولع مخاطبان موسیقی برای شنیدن محصول جدید این خواننده بیشتر شود. چند نمونه از تنش زاترین اظهارنظرهای یگانه را بخوانید تا بیشتر و بهتر در جریان ریز این اتفاقات باشید.

درباره محسن چاوشی:

«نشکن دلمو» از ساخته های من است. شاعر و گیتاریست آن کار من بود، نه محسن چاوشی. برای پریدن به محسن چاوشی این را نمی گویم اما خیلی ها این قطعه را به نام او می شناسند. هیچ وقت این اتفاق برعکس نیفتاد که با یک تراک محسن یگانه معروف شود. من در مورد چاوشی هیچ وقت نظر مغرضانه ای نداشته ام ولی امیدوارم کسی هم مغرضانه برخورد نکند چون دوست دارم موزیک های بهتری از محسن بشنوم از او انتقاد می کنم. کاری هم به دوستی مان ندارم بلکه فقط از طرف یک طرفدار با او حرف زدم. خیلی ها می خواهند از خیلی چیزها سوء استفاده کرده و اتفاقات کوچک را بزرگ جلوه دهند. (گفت و گو با سایت موسیقی ما)

پاسخ چاوشی: سکوت...

درباره بنیامین بهادری:

نمونه عینی آدم هایی که از خود بی خود شدند کسی نیست جز بنیامین بهادری. او که حتی درک درستی از هفت نت موسیقی هم ندارد، به راحتی کل جامعه هنری ایران را زیر سوال می برد و به آنها بی احترامی می کند. چرا ما باید لنگ یک سری افراد بی هنر باشیم که سر یکسری اتفاقات خاص رو آمده اند و فکر می کنند که موجشان ماندگار است. بفرمایید، این هم آلبوم جدید بنیامین!

روایت هایی متناقض درباره محسن یگانه

چرا ما باید اجازه بدهیم که یک «بچه»، یک بچه از لحاظ هنری، بیاید و در صحبت هایش این همه هنرمند را زیر سوال ببرد؟ آلبوم دوم همین آقا همه انسجام بازار موسیقی ما را بعد از عید از بین برد. او به شعور مردم ما توهین کرد و تازه دو قورت و نیمش هم باقی است. (گفت وگو با مجله همشهری ماه)

پاسخ بنیامین: سکوت...

روایت هایی متناقض درباره محسن یگانه


درباره فرزاد فرزین:

من واقعا با او رفیق بودم. اگر یادش نرفته باشد، می داند که چه کمک هایی به او کرده ام! ای کاش فرزاد حداقل رعایت می کرد و حداقل یکی از قطعاتش بی اندازه شبیه «سکوت» نبود. اینقدر راحت با قطعه من بازی نمی شد و ملودی ام به سرقت نمی رفت.

فرزاد بهتر است قاطی این بازی ها نشود. قاطی شدن در این جوربازی ها برای این دوستان دو سرش باخت است. در مورد»سکوت» یک نیمچه سرقت هنری شکل گرفت و این اصلا چیز جالبی نیست. حالا هر کس هر جوری که دلش می خواهد فکر کند. (گفت و گو با هفته نامه یکشنبه)

پاسخ فرزین: من تمایل چندانی برای صحبت در مورد این موارد ندارم وهمیشه در زندگی ام سعی کرده ام که دوستی هایم را حفظ کنم. باز هم با وجود تمام این صحبت هایی که شده، سعی ام این است که دوستی ام با محسن یگانه را حفظ کنم. کسانی هم که کوچکترین شناخت و درکی از موسیقی دارند، به خوبی می توانند تشخیص دهند که این قطعه هیچ شباهتی به هیچ قطعه ای ندارد. مردم بهترین قاضی اند که در مورد همه چیز می توانند نظر بدهند.

روایت هایی متناقض درباره محسن یگانه


برادر یگانه می گوید واکنش های خاص محسن باعث شده بعضی ها او را یک آدم جنجالی بدانند

ژن ما اینطوری است!

کمیل یگانه برادر «محسن یگانه» است که خودش هم کار موسیقی می کند و در کارش به موفقیت های خوبی هم دست پیدا کرده. کمیل بعد از انتشار آلبوم حباب، با نگاهی سختگیرانه اثر جدید برادرش را نقد می کند. او حرف های جالبی هم درباره شخصیت حرفه ای محسن دارد که خواندنشان به تکمیل شدن این پرونده کمک می کند.

روایت هایی متناقض درباره محسن یگانه

منتقدان می گویند حاشیه هایی که برای محسن در این یکی دو سال پیش آمد و او را به واکنش های تند و تیز در رسانه ها واداشته، باعث شده او تمرکزش را در تولید «حباب» از دست بدهد. تو با این دیدگاه موافقی؟

- بعضی وقت ها بود که محسن متهم می شد به کارهایی که الحق و الانصاف خلاف آنها صحت داشت و به نظرم باید محسن به آنها جواب می داد. مثل بحث برخی ملودی ها و قطعاتی که گفته شده بود او آنها را از روی قطعات خارجی ساخته و به قولی دزدیده. مثلا «آخه دل من» و «سکوت». در این موارد جواب دادن به حاشیه سازی و جنجال ها منطقی بود و کلا ژن ما جوری است که اگر قرار باشد جواب کسی را بدهیم، به تندی این کار را می کنیم. محسن هم از این داستان جدا نیست.

یعنی محسن همیشه در برابر انتقادات واکنش تند نشان می دهد؟

من اسمش را می گذارم واکنش «خاص». اصلا یکی از بارزترین شاخصه های او، خاص بودن واکنش هایش در مواقع اینچنینی است. گاهی کارهایش به قدری شگفت زده مان می کرد که خودمان هم می ماندیم. بعضی اوقات ایده ها و تصمیم های عجیبی در سخت ترین مواقع می گرفت و باعث می شد همه متعجب شوند. ایده های خاصی داشت که بعضا فقط خودش می توانست آنها را درک کندد. این عدم درک از طرف مقابل باعث می شد با عصبانیت مقصودش را منتقل کند. شاید به همین خاطر باشد که حالا بعضی ها از او به عنوان یک آدم جنجالی یاد می کنند.

این رفتارهای به قول تو «خاص» به کیفیت و رشد او در مسیر هنری اش کمک کرده یا آسیب زده؟

- تا یک زمانی خوب بود و باعث می شد در کارش رشد کند ولی الان دیگر قطعا اینطور نیست.

روایت هایی متناقض درباره محسن یگانه


مگر چه فرقی با مثلا سه سال قبل داشته؟

- فرقش این است که من بعد از انتشار آلبوم «حباب» از برادر خود ناامید شدم! چون چیزی که در ذهن من بود و من شنیده بودم و فکرش را می کردم، خیلی با محصول نهایی فرق داشت. شاید این آلبوم خیلی ها را راضی نگه دارد ولی به نظر من واقعا این اثر فاصله زیادی با تصورات دوستداران حرفه ای او و خود من داشت.

اگر خوب نیست پس چطور می گویی خیلی ها را راضی کرده؟

- این آلبوم در مقایسه با خیلی از کارهای موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر است ولی از محسن یگانه خیلی ها انتظار یک کار فوق عالی را داشتند. چیزی که در تصورشان هم نگنجد.

عرف بازار موسیقی پاپ می گوید اگر هنرمندی یک آلبوم خیلی موفق بدهد، در ادامه عمر هنری اش دیگر نمی تواند موفقیت آن آلبوم را تکرار کند.

- این سقوط عمده ترین دلیلش این است که ما هیچ وقت در موسیقی کشور الگو یا قهرمانی دست نیافتنی نداشته و نداریم و به محض مزمزه کردن برخی موفقیت های کوچک، هر کسی خودش را دست نیافتنی فرض می کند و اتفاقا این یعنی شروع سقوط. اینکه خودت را بالاترین بدانی و فرضت این باشد که دیگر هر چه بسازی، همه برایش غش و ضعف می روند. این آلبوم هم شروع سقوط محسن یگانه نباشد، به شدت از سطح توقعات من پایین تر بود و هنوز نتوانسته ام دلیلش را به درستی کشف کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      خیلی بدم میاد ازش
      نه اخلاق داره نه اهنگاش درست حسابیه البوم اخرش هم گند زد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آلبوم آخرش واقعا گند بود
        انقد از این چاووشی همه جاگفت خودش گند زد

      • سمي

        چرا شما يه آهنگ نميدي بيرون بقيه نظر بدن؟

      • بدون نام

        درمورد اخلاقش نظر نده خواهشا
        اینو دیگه همه میدونن که با اخلاقتر و خاکی تر از محسن یگانه پیدا نمیشه
        اهنگاشم مربوط میشه به سلیقتون و شایدم سطح فهمتون از موسیقی

    • omid

      اصلا اخلاق درست وخوبی نداره من طرفدار خواننده خاصی نیستم و کنسرت های اکثر خواننده ها رفتم ولی طرز برخورد یگانه خیلی بد بود در عوض مثلا رضا صادقی خیلی خوش برخورد و متین رفتار کردن
      یگانه خودش توسط چاوشی معروف شد مگر نه عمرا خواننده میشد
      تا حالا هم با کلی خواننده مشکل پیدا کرده و برای مطرح شدنش مصاحبه کرده بر علیه هنرمندا
      این جور هنرمندا عمر کوتاهی دارند

      پاسخ ها

      • داداش فرزاد

        محسن یگانه تنها خواننده محبوب منه و لطفا کسی در باره اش بد حرف نزنه چون خیلی جیگری

    • sima

      tarafdaraye khase khodesho dare vali kheyliham az in agha mesle man khosheshon nemiyaaaaaaaaaaaaaad

    • رها

      ببخشيد احيانن ايشون پدر و مادر موسيقي ما نيستند
      ايشون خودشون به بازبيني در مورد كل آلبومشون نياز دارند
      در مورد چاوشي كه ديگه حق هيچ صحبتي ندارند . اگر هم بر فرض محال ايشون استاد چاوشي هستند پس صد باركلا به چاوشي كه جايي براي خود نمايي استادش نذاشته

    • هتی

      خیلی جالبه... من تا به حال ندیدم هیچ هنرمندی.. (توجه داشته باشید هنرمندی) در مورد هنرمند دیگه ای اینجوری صحبت کنه... انگاری حسودیش میشه... ببخشید اولین آلبوم بنیامین کی اوده بازار آلبوم تو کی اومده بازار؟حالا همه شدن یک بچه از لحاظ هنری، این آقا شده بزرگ موسیقی ایرن... بابا حیف این آهن ها نسیت؟ چرا خودتو خراب می کنی؟یکم لااقل ظاهرتو حفظ کن وگرنه بد می خوری زمین...حالا از ما گفتن

      پاسخ ها

      • سرهنگ آدامسی

        همون موقع تو کنسرت خودش جلوی سه هزار نفر از طرفدارای خودش از بنیامین عذرخواهی کرد
        نکنه باید از تو هم عذر میخواست؟
        به این خاطر اینو اینجا نگفتن چون کلا از محسن بدشون میاد این مقاله همش چرته

      • بهار

        شما هم انقدر زود در مورد ادما قضاوت نکن..
        خدا یه عقل داده که ادم ازش استفاده کنه نه که تا یه مطلب چرت و مزخرف میخونه در جا باور کنه.
        هر کی یه کم از محسن یگانه بدونه میتونه بفهمه که این مطلب دروغه. پس معلومه شما هیچی از محسن نمیدونی پس برو تحقیق کن.

      • پیام

        شما هر موقع فهمیدین محسن یگانه چند البوم داده بیرون بیا حرف بزن.عزیزم یگانه کجا بنیامین بهادری کجا.اصلا یگانه چه کار بهادری داره اگر هم باشه که نیست من قبول ندارم.ولی فکر کنم شما که این نظر رو دادین حتما یه مقداری حسادت هم چاشنیه کارتون کردین عزیزم

    • laya

      من این صحبتهاشو نشنیده بودم فکر نمیکردم اینقدر خودخواه باشه که بخاطر بالا بردن خودش دیگران رو خورد کنه...البته خودش اینطوری فکر میکنه که خورد کرده ها....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی ساده ای... شما ها چرا انقدر زود باور میکنین؟؟ اخه چرا؟؟؟؟؟؟ عوض کنین خودتونو

      • نازنین

        حرفتون احمقانست البته ببخشید ولی کسی که فقط با 3 تا آلبوم محبوب بیش از نصف ملت ایرانه نیاز به خورد کردن خورد شده های موسیقی نداره.. خواست تا شاید سطح موسیقی بره بالا که تا امثال شما هستند این اتفاق نمیفته.. متاسفم

    • محمد

      حالا خوبه اولاش که شروع کرد به خوندن رسمی گفت:ممنونم از محسن چاوشی که منو به آرزوم یعنی خوندن رسوند...
      واقعا عجیبه!!!
      به قول یه بنده خدایی:
      وقتی چاوشی داشت آلبوم نفرین رو میخوند،یگانه داشت برا کنکور درس میخوند...
      حالا خدا میدونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه سنی از چاوشی گذشته شکی نیست!!
        ولی اینو بدون که به سن نیست چون محسن یگانه خیلی موفقتر از محسن چاوشی عمل کرده.محسن چاوشی با اون اهنگ برقص آ نشون داد که هنرش چقدره!!!
        محسن چاوشی و محسن یگانه خیلی رفاقتشون عمیقتر از اون چیزیه که شما تصور میکین. البته شما ها از اونجایی که خیلی خاله زنک تشریف دارید و دنبال شایعه سازی هستین فکر میکنین این دو تا با هم مشکل دارن

      • نازنین

        چاووشی صداش خاصه.. خودم طرفدارشم ولی اون فقط یه خوانندس پس لطفا با محسن یگانه ی آهنگ ساز و شاعر و خواننده و تنظیم کننده و نوازنده مقایسش نکنید.. این آقا اگه ساز دست یگانه داده بود طبیعتا باید میزد خودش پس باهوش باشید وعاقلانه فکر کنید.. بعد از نشکن دلمو چاووشی هیچ وقت دراون حد معروف نشد..

    • مهسا

      عاشقتم محسن یگانه!

    • majid

      من کاری به بداخلاق یا خوش اخلاق بودنش ندارم من اهنگهاش روگوش میدم نه به عنوان یک طرفداربلکه ازصدایی که گاهی به ادم ارامش میدهمثل اهنگ ماه عسل درضمن البوم حباب هم برای باراول که گوش میدی میگی خوب نیست ولی اگه یه چندباردیگه گوش بدیدمیبینید واقعا کارشده یاعلی.

    • صحرا

      خیلی خیلی مغرور و بد اخلاقه .ولی چند تا از آهنگاش عالیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه شما از کجا میدونی که مغرور و بد اخلاقه؟
        میشه به جز این مطلب بی سر و ته یه مدرک بیارین؟

      • نازنین

        شما تعداد لایک ها رو بشمار تا از میزان انتشار نظرهای موافق با هاش مطمین بشی بعد بگو مغرور و خود خواهه.. تو این مملکت باید حقشو بکیره و دمش گرم ما که پشتشیم

      • حمیرا

        اولا اگه مغرور بود این همه طرفدار نداشت
        بعد مگه شما از نزدیک دیدینش که راجع اخلاقش نظر میدی
        درمورد اهنگ هم خب هرکس سلیقه مخصوص به خودش رو داره
        بعد مدیر محترم این سایت چرا در مورد معذرت خواهی های محسن یگانه چیزی ننوشته و چرا بعضی موضوعاتو زیادی گندهکرده
        شما هم اول برو راجع یه چیز تحقیق کن بعد نظرت رو بگو

    • سمي

      به نظر من كه خيلي هم خوبه
      داره واسه خودش زندگي ميكنه اهل تظاهر نيست
      كارشم عاليه
      از تعداد طرفدارا و فروشش توي اين كسادي معلومه

    • بدون نام

      به نظر من هنوز خيلي راه داره تا به اين خواننده هايي كه داره راجبشون نظر ميده برسه مثل اين همين يگانه بود كه در كنسرتش پيش طرفداراي خودش ميگه كه محسن چاوشي اونو خواننده كرده حالا از چاوشي ميخواد كه كاراشو بهتر كنه اين يگانه واسه خودش...

      پاسخ ها

      • سرهنگ آدامسی

        برو اینو گوش کن http://www.aparat.com/v/jc16z

    • زيبا

      خيلي خيلي خيلي ازش بدم مياد

    • سپیده

      ازش متنفرم از اهنگاشم بدم میاد فقط از اهنگ سکوت خوشم میاد همین

    • الى

      افتضاح نه صدا داره نه تيپ و نه مردم دارهما كسانى مثل احسان خواجه اميري ، رضا صادقي و مازيار و و و خيلي ها كه بينظيرند و داريم علكي خودش و مطرح كرده واقعا افتضاح

    • الى

      افتضاح نه صدا داره نه تيپ و نه مردم دارهما كسانى مثل احسان خواجه اميري ، رضا صادقي و مازيار و و و خيلي ها كه بينظيرند و داريم علكي خودش و مطرح كرده واقعا افتضاح

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا بی احترامی نکنید حنجره طلایی ایرانه

    • moh3en

      adam mofagh hamishe hasod ziyad dare ta kor shavad an k cheshm nadare mofaghiyate mohsene azizo bebine
      only mohsen yeganeh

      پاسخ ها

      • سمي

        دمت گرم ولي مردم تا خوندم كامنتتو
        فارسي بنويس Alt و Shift

      • رگ خواب

        شدیدا باهات موافقم

    • سمي

      همه اينايي كه گفتن محسن بداخلاقه از روي سطحي نگري از روي يه مقاله گفتن
      يكي دوبار برين كنسرتاش و باهاش ارتباط بگيريد و بعد خودتون قضاوت كنين
      محسن اصلا با چاوشي و بنيامين مشكل نداره اين يه توهم براي توليد خبره

      پاسخ ها

      • حمیرا

        موافقم حتی تو این مقاله هم نشون نداده که یگانه حرف بدی در مورد چاووشی زده باشه و بنیامین هم از قبل حرف هایی زده بود که بعد یگانه از بنیامین معذرت خواهی کرد راجع فرزین هم حرف بدی نزده فقط گفته که یک مقدار کمی از اهنگ سکوت تقلید کرده

    • خردادي

      متاسفانه توجامعه ما تايكي به يه جايي مي رسه خودشو گذشتشو فراموش مي كنه وفكر مي كنه خودش پله آخر نردبان موفقيته وديگران روي پله اول.چرا ماها اينقدر خودشيفته هستيم آخه؟؟

      پاسخ ها

      • سرهنگ آدامسی

        خودتو نمیدنم اگه خود شیفته ای یا نه ولی این مقاله دروغ محضه فقط همینو میتونم بگم

      • رگ خواب

        این مقاله همش چرنده متاسفم واقعا بر آدمایی که وجدانشون به خواب رفته،محسن عمرا چنین حرفی نمیزنه.

    • علی

      محسن یگانه خیلی هم پسر خوب مهربون و مودبیه اما فقط یه کم زیادی رکه همین.
      برین کنسرتش تا واقعیتو بفهمین

    • شايان

      با خوندن يه مقاله كه معلوم نيست كي نوشته كه نميشه نظر داد بريد يكم تحقيق كنيد_در هر جيزي هنر و عيب هست ! عيب مجو تا هنر اري بدست

    • مهتاب

      متاسفم واسه ی همتوووووون!و اون نوشته های فوق العاده مزخرف که فقط جنبه ی حسادت داره!محسن نابغه ی موسیقی پاپ ایرانه!مازیار فلاحی واحسان خواجه امیری خیلی خیلی خیلی خیلی.....مونده تا به محسن عزیز برسن!و همه ی طرفداراش میدونن چقدر هوادار دوسته!شما آدمای عقب مونده هستید که نمیتونید موفقیت ستاره هارو ببینید!

    • هاله

      من حتی اگه بهم بگن محسن بدترین آدم روی زمینه ازش دست نمیکشم!! خوب بودن کار یکیو از اون جا بفهمین که الان 90% خواننده های جدید که میان سعی میکنن مث اون بخونن(که البته نمیتونن) پس چرا مث احسان مازیار یا هر کس دیگه ای که شما میگین نمیکنن خودشونو؟؟؟

    • مریم

      طرفدارای واقعی محسن با این حرفا و شایعات کنار نمیکشن ... من بهش ایمان دارم حالا هر کی هرچی میخواد بگه ... من با آهنگاش زندگی کردم و جدا از صداش از شخصیتشم خیلی خوشم میاد ... اون خیلی سختی کشیده تا به اینجا برسه ...

      پاسخ ها

      • هوادار یگانه

        همه حرفای دل منو زدی ایول،دم همه هوادارای واقعی محسن یگانه گرم!

    • یاسی

      چطوری دلتون میاد بگید یگانه بداخلاقه اگه زیادی به مردم رو بده میخوان سوارش بشن امیدوارم همیشه موفق باشه تا چشم حسودا دربیاد.

    • مسلم

      دوست دارم محسن یگانه جان
      کور بشه چشم حسود که نمی تونه این همه موفقیت رو ببینه
      اون تو همه نظر سنجی ها اوله

    • tara

      فقط می تونم بگم متاسفم برای کسایی که بدون هیچ شناختی و فقط بر اساس یه مقاله که می تونه خیلی اهداف مختلف داشته باشه به خودشون اجازه میدن راحع به یه آدم قضاوت کنن!!!! هر چند که اینا تاثیری توی محبوبیت محسن یگانه نداره... کسایی که محسن یگانرو میشناسن به این حرفا کوچکترین اهمیتی نمیدن...

    • Ava

      مقاله بی سروتهی که اینجا وجود داره و بدون منبعه !
      آخه واقعا چرا مردم ایران اینجورین؟
      فکر کردین ما طرفدارای محسن یگانه " خر " هستیم که این چرندیات رو باور کنیم؟
      نه واقعا " خر " هستیم؟؟؟
      من به شخصه چندین کنسرت از محسن جان رو رفتم و اینها شایعاتی بیش نیست
      چرا که اون اخلاق خوبی داره و حتی بین مردم اومد و خودمم هم یک عکس با ایشون دارم
      خدا میدونه با این چرت و پرت ها به کجا میرسین!!!

    • sara

      من اصلا قصدتوهین ندارم خودآوا خانوم گفتن شمافقط ترک دورت رو روی سکوت بذاراونوقت میفهمی چه حرف بی منطقی زده فرزادخیلی آقابوده که جواب اونو نداده منم کنسرتش رفتم خیلی آدم خاصی نیس که دارین اینجوری ازش طرفداری میکنین درضمن فرزاد یگانه روبه اینجایی که هست رسوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        What????????

      • بدون نام

        جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون واقعا با خوندن کامنت شما بالاخره یه خنده رو لبم اومد! جالب بود. خیلی جالب :))))))))))))))))))))))))))

      • یه جاستی

        وقتی محسن داشت رو کارای خوبی مث سکوتو و خیلیای دگرو کار میکرد فرزاد داشت لالایی گوش میداد... حرفایی میزنید که ادم واقعا شک میکنه... ما با کیا شدیم 70 میلیون اخه؟

    • بدون نام

      این کارشماس که محبوب ترین خواننده ایران رو خراب میکنه همه میدونن که ایشون سطح کاریش الان ازهمه خواننده های نام برده بالاتره پس کاملا حق داره نظراتشو ابراز کنه هرکاری کنین نمیتونین بااین حرفا ذهنیت مارو نسبت به ایشون خراب کنین فقط محسن

    • علی

      اگه این حرفا راست باشه محسن خیلی مغروره
      ولی اگه دروغ باشه که احتما لن هست محسن بهترین خواننده جهان است

    • رعنا

      انقد شخصیت و اخلاق یه خواننده رو قاطی آهنگاش نکنیم.
      اگه تو موسیقی بد بود انقد طرفدار نداشت
      ولی از نظر شخصیتی هنوز خیلی جا داره
      ظرفیتش خیلی کمتر از اینا بوده
      یهو چشم باز کرده دیده چقد بزرگ و پرطرفدار شده

      پاسخ ها

      • سرهنگ آدامسی

        تهمت نزن این اراجیفی که میشنوی زاییده ی ذهن خلاق آقای بابازاده است

    • علی

      این صحبتها دروغه. محسن همچین ادمی نیس. نباید الکی هنرمند خوب کشورمونو خراب کنیم. عاشقتم محسن

    • amir

      فقط محسن یگانه
      ترانه سرا تنظیم کننده آهنگساز و همچی هست کدوم خواننده این توانایی رو داره ؟
      mohsen yeganeh is wonderfull

    • زهرا

      اصلا همچین چیزی نیست محسن یگانه بهترین خواننده است

    • حبیب عرفان

      سلام. اول از همه یه چیز بگم که من الان نزدیک 12 ساله که گیتار میزنم و اگه روز تا روز نرفتم به وب محسن یگانه حد اعقل ماهی یک بارو رفتم. بخاطری خیلی دوسش دارم. گفتم که 12 ساله موسیقی کار میکنم به خاطر این که من خیلی خوب موسیقیو میفهمم و تو کل این دغدغه های محسن یگانه شاهد بودم. از هر مسائلی که بگید میدونم. ببینید محسن یگانه الان واقعا به جایی رسیده که باید این صحبتارو میکرد باید همه میدونستن. محسن خیلی سختی کشیده تو همه کارها . من تا حالا شاید 100 تا مصاحبه یا مطلب های اینجوری خوندم از محسن یگانه. و محسن یگانه تو هر مصاحبه احترام همه کسو داشت دارد که شما نمیدونیین چه کارهایی انجام داده واسه موسیقی ایران ما. ببینید من امروز واقعا از یک چیز که سالها تو دلم باشه و همیشه با این حاشیه ها سروکار داشته باشم دیگه یک روز میبرم. به ته خط میرسم. الانم محسن واقعا بریده و حرف دلشو زده. این خوب نیست که ما واقعا از هیچی خبر نداریم همینجوری بی عدالتی کنیم. شاید اینقدی من محسنو دوست دارم داداشش کمیل نداشته باشه. واقعا من فکر میکنم هر کسی داداش خودشو توی هر مسائل که باشه پشتش باشه که کمیل واقعا متاسفم براش. اینقدی که دوستای محسن خبر از همه چیز محسن دارن کمیل نداره. نمیدونم کمیل از چی خبر داره که اینجوری صحبت کرد در مورد محسن. کمیل که کلا مشهده من نمیدونم این چه جوری خیلی راحت در مورد همه چی اینجوری قضاوت میکنه. دلم خیلی برات میسوزه دارم با گریه مینویسم. بخدا تکه محسن . صحبت چند روز نیست من یک عمر دارم زندگی میکنم با آهنگاش با شخصیتش با همه چیزش. محسن اگه ادعا داشت هیچ وقت که تو مصاحبه ای که برای جایست یگانه ها داده بود به این خاکی نمیگفت محمد اصفهانی امده که آهنگ سازی کاراشو انجام بده و محسن میگفت من باورم نمیشد که یروز این اتفاق بیفته بعد که محسن اینقد دوست داشتنیه گفت من حتی تو خیالمم فکر نمیکردم آقای اصفهانی با من بخواد کار کنه. واااااای خسته شدم بابا برید د د د یخورده این مصاحبه هارو و اتفاق هارو مرور کنید ببینید چی شده. ودر آخر محسن دوست دارم زیاد.بای

    • شميم

      تاسفم براي كسي كه اين مقالرو نوشته.اقاي محترمي كه اين مقلرو نوشتي برو يكم راجع به محسن يگانه تحقيق كن بعد اين چرندياتو بنويس.فقط مي تونم بگم واقعا كه.

    • مهتاب

      من افرادی رو میشناسم که با محسن یگانه رابطه ی نزدیکی دارن و واسه من تعریف میکنن از این اخلاق ماه...محسن همه جا سکوت کرده همه جا...همه بهش توهین کرده بودن و خوردش کردن یگانه چی گفت؟؟میدونید این حرفا غیبته؟؟اونم پشت سر یه پسر شهید؟؟واقعا متاسفم برای همتون!!یکم فکر کنید!
      چرا از اخلاق های خوبش نمیگید؟؟چرا اتفاقاتی که توی کنسرتش افتاد رو تعریف نمیکنید؟؟رفتار های خاکی و دوستانه ی که با هوداراش داره کدوم خواننده تاحالا از طرفتاراش امضا گرفته کدوم خواننده از هوداراش بخاطر کوچیک ترین مسئله شخصا عذر خواهی کرده و حتی تو صفحه فیسبوکش هم نوشته؟؟؟نه بگید؟؟اصفحانی و افتخاری از محسن یگانه تقدیر کردن و به عنوان بهترین خواننده معرفیش کردن!
      من واقعا متاسفم برای شما مهم اینه که به عنوان سلطان پاپ ایران مردم انتخابش کردن ...اخلاق محسن ما رو هیچ کی نداره...صداشو هیچ کی نداره...محسن ما عسله آقاست تکه محشره...
      محسن یگانه یک نفر نیست....
      همین!

    • بهار

      واقعا برای شما نویسنده ی این مطلب مزخرف متاسفم
      و از اون بیشتر برای کسانی که این حرف هارو باور کردن ...
      واقعا خجالت داره. اگه یه بار کنسرت محسن یگانه رفته باشین و رفتارشو با مردم دیده باشین که چقدر مودب و دوست داشتنیه اصلا روتون نمیشد اینجوری درموردش فکر کنین.
      واقعا تو گمراهی تمام هستین به فکر اون دنیاتون باشین بد نیست.
      بهرحال میدونم اگه شماها انقدر فکر مریضی داشته باشین ما اگه تا فردا صبحم همینجوری حرف بزنیم هیچ فایده ای نداره

      محسن جان شما بهترین خواننده هستی و همه ی این مطالب از روی حسادت و کمبود بعضی افراد هستش. ""ما پشت سرت هستیم مثل سابق همون جوری""

    • نسترن

      واقعا صدای قابل تحسینی داره ***چشم حسود کور********************

    • فاطمه

      از محسن یگانه متنفرم بااون صدای جیقیش ....
      وای خدا اصلا حاضر نیستم یک لحضه صداش بشنوم

      پاسخ ها

      • بهار

        خانم محترم ببخشید ولی کسی مجبورتون نکرده و میتونین گوش ندید. اما حق بی احترامی ندارید. اگه هر صدایی که شما خوشتون نمیادو اسمشو بذاریم جیغ دیگه هیچ خواننده خوبی نباید جرئت خوندن داشته باشه. چون شما اسمشو میذارین جیغ!!!!
        خیلیه که صدای محسن یگانه رو بگین جیغه !!!! شایدم اصلا نمیدونین محسن یگانه کیه...

      • بدون نام

        خب گوش نده مگه کسی مجبورت کرده گوش کنی

    • مهدی

      آدم قلبش به درد میاد وقتی آدمایی رو میبینه که اینجور راحت دارن پشت سر یه خواننده واقعا محبوب و خوش اخلاق حرف میزنن کاش درنظر میگرفتن اون بالا یه خدایی هم هس!

    • الناز

      شماها هنیشه سعی داری وجه محسن یگانه رو خراب کنین و هیچوقت هم موفق نمیشین.باید بهتون تگم اایشون در حال حاضر جزو محبوبترین خواننده های داخل هستن.پس الکی خودتون رو خسته نکنین.تمام

    • مـــــــــــهرناز

      یه سوال اساسی: چطور میشه این سایتو تخته کرد؟؟

      واقعا متاسفم...این چیزایی که راجع به آقای یگانه نوشتین شایسته خودتونه...
      اینکه جز تهمت زدن وحسادت کار دیگه ای از دستتون برنمیاد کاملا مشخصه...دو روز دیگه چطوری میخواین جواب پس بدین؟
      هرکسی جزای کاراوشو میبینه وامیدوارم شما زودتر ببینید.
      واسه کسایی هم که این مقاله رو باور کردن متاسفم.

    • طرفدار همیشگی یگانه

      چقدر مزخرف بود... ادم وقتی اینارو میخونه احساس میکنه به شعورش دارن توهین میکنن حالا اونایی که باور کردن دیگه خیییییییییییلی ساده ان.
      شما واقعا پیش خودتون در مورد محسن و طرفداراش چی فکر میکنین؟؟؟؟
      واستون متاسفم. اخه چرا انقدر حسودین؟ چرا کمبود دارین؟
      مگه پدر و مادراتون واستون کم گذاشتن که اینجوری دارین سر بقیه تلافی میکنین؟ با پایین کشیدن دیگران به کجا میرسین؟
      واقعا شکستن دل یه انسان انقدر لذت بخشه واستون که واسش اینهمه وقت گذاشتین، فکر کردین، خیال بافی کردین و انقدر تایپ کردین؟؟

    • فاطمه

      جمع کنیداین وب مسخرتونو.....واقعابراتون متاسفم محسن یگانه الگوی زندگی منه چون توی زندگیم ادمای کمی رودیدم که مثل اون خاکی باشن.من واقعاتعجب میکنم وقتی می بینم یکی ایجوری می تونه بااحساس مردم بازی کنه ودرموردیه ادم این جوری صحبت کنه.به وبلاگ رسمیه محسن سربزنیدیکی ازمصاحبه حاشوگوش کنید تابفهمیداویشون چه ادم شریفیه

    • فاطمه

      راستی اینم ادرس وبلاگ رسمیه محسن یگانهwww.justyeganeh.blogfa.com

    • sahar

      vaghean bara onayi k hayeato bavar mikonan makhsosan in harfaro k bayan shode vaghean motaasefam man az tarafdaraye 2atisheye ishon hastam az nazdik ham ishono didam ba inke kheyli aajale dashtan mondan va ba sabro hosele va mehrabonio labkhand javabe hamaro dadan aaks gereftan emza dadan akhe chera rahat tohmat mizaninishon kheyli ham khosh akhlagh hastan va ghalbe fogholademehraboni daran shoma ham harchizio bavar nakonin!

    • بیتا

      این چقدر مغرور و عوضیه و منت میزاره
      کم مونده همه رو بکشه
      فکر کرده کی هست
      خودشو با بنیامین و فرزاد فرزین و...مقایسه میکنه
      خیلی رک بگم اقای یگانه تو هیچی نیستی
      هیچی....
      بدون کسی با این کارها با نقطه اوج برسه ...

    • مبینا

      همه ی اینا چرته من اصلا باور نمیکنم
      محسن یگانه خیلی خوش اخلاقه

    • شیوا

      سلام من خودم طرفدار یگانه ام واقعا صدا داره الکی نیس بهش میگن سلطان پاپ ایران هر خواننده ای واسه بهتر شدن کارش بعضی وقتا خشن میشه طبیعیه شما که قرار نیس باهاش زندگی کنید برید اهنگاشو گوش بدید حالشو ببرید به اخلاق چیکا دارید والا

    • یه جاستی دو آتیشه

      واقعا که...
      اگه فک میکنید با این چرندیات میتونید از تعداد طرفدارای محسن کم کنید بهتون بگم واقعا اشتباه میکنید و خودتونو خراب میکنید اخه برا چی با حسودیاتون میخواین سلصان واقعی پاپ پایین بیارین (که البته موفق نمیشید) ایشون روز به روز دارن بهتر میشن از نظر اخلاقیم که بیستن لطفا یه کم بیشتر درباره ایشون بدونید تا بهتون نخندن و اینم بگم محسن هیچ وقت یه نفر نبوده و نیست

    • بی نام نشان

      سلام...همه خواننده ها و هنرمندای خووب کشورمون خوبن..اما ی حقیقت اینه همه اینها ی دوره داره و تمام میشه.توی هر چیزی اعم از خوانندگی و بازیگری و هر چیزی ما یه نقطه اوج داریم که نقطه ماکزیمم منحنی زنگوله ایه ...و بعد از اون شیب رو به نزوله...همه این خواننده هایی که اسمشون اورده شده این نزول پیدا میکنن چون طبق روند حال بازار دارن میرن جلو و امکان داره سلیقه مردم تغییر کنه.مگر اینکه قبل اینکه به اوون نقطه اوچ برسه فکری به حال بعد اون اوج کنن از قبل...چیزی که توی هنر خوانندگی میمونه تلفیق سنتی و پاپ هستش عین خواجه امیری به اضافه اینکه خلاقیت داشته باشی (مثل خلاقیت یگانه توی پاپ) موفق باشید...دکتر قائدی

    • محسن

      هر ادمی دشمن داره اگر غیر از این باشه که ادم نیست محسن بهترین خوانندهست حسودم زیاد داره من از نزدیک دیدمش باهاش حرف زدم من اداب معاشرت رو از محسن یاد گرفتم همیشه یگانه ست منم همیشه دوسش دارم و ازش دفاع میکنم در ضمن محسن خودش استعداد داشت که گیتارو همینجوری یاد گرفت به کسی هم مدیون نیست اون خیلی خوبه

    • یه جاستی واقعی

      واقعا متاسفم...
      حیف وقتی که صرف خوندن این متن کردم و باید بگم مزخرف ترین متنی بود که تا حالا خونده بودم و برای افرادی متاسفم که با خوندن چنین متن هایی در مورد افراد نظر میدن. اونم کی؟؟؟؟ محسن یگانه واقعا خنده داره...
      در این که محسن یگانه یکی از بهترین های موسیقیه شکی نیست افراد باید خودشونو اصلاح کنن.

    • شکوفه

      محسن یگانه عزیز دل همه ماست بقیه برن لنگ بکشن.محسنم عشقم من و همه طرفدارات عاشق اخلاقتیم تو تکی تو یدووونه ای

    • پریا

      میشه لطفا وب مزحرفتونوجمع کنید

    • بدون نام

      واقعا کارای آقای یگانه تکه.حرف ندارن. چشم حسودا کور.گ

    • نازنین

      محسن یگانه انقد معروف و محبوب هست که با این چرندیات از طرفداراش کم نشه.. کسی که طرفدار واقعی محسن یگانه و البته موسیقی این مملکت باشه به حرف های حتی این مقاله هم افتخار میکنه.. درباره بنیامین که خدایی راست گفته.. درمورد فرزین که دادگاه حقش بوده، خیلی محترمانه گله کرده.. و از چاووشی هم دوستانه انتقاد کرده که به نظر من بعد این انتقاد چاووشی بهتر شده یه کم و این نشون دوستانه بودن این صحبت هست... کمیل که باهاش کارد و پنیره و زر زده درکل..استادیوم حقیقته.. و اون رپر هم یاس هست.. از حرف های سلطان پاپ ایران با منطق دفاع کنید نه اینکه انقدر بد بخونید متن رو که اصل محسن یگانه رو فراموش کنید.. انشاالله با آلبوم چهارمش میترکونه بازار موسیقی رو.. و مثل حباب سطح موسیقی رو بالا و بالا و بالاتر میبره... این مملکت مدیون کارهاشه.. و درضمن اصلی ترین ملاک قضاوت یه خواننده آهنگ ها و کارهاشه مثل یه مهندس ساختمون که سازه های قبلیش ملاک تصدیقش هست.. پس کار های محسن یگانه رو از دست ندید تا با ملایمت بیشتری دربارش صحبت کنید... به خدا که اینهمه توهین حقش نیست..

    • یه بنده خدا

      هیچ وقت از روی اخلاق کسی روی کاراش قضاوت نکنید.
      من نه کنسرتهای ایشون رفتم و نه از نزدیک دیدمش.خوشمم نمیاد ببینمش ادم مغروریه بر عکس رضا صادقی که خیلی خاکیه.من بیشتر کاراش رو گوش دادم بیشترش متوسط به پایینه.به نظر من بهترین کارش اخه دل من بود آهنگ سکوتش که ریتمش بیشتر به رپ میخورد تا پاپ.همچنین توی موسیقی حرف خیلی تازه ای نداره خیلیا قبل از اون سبکشو دنبال کردن

    • بدون نام

      یگانه عالی عالی عالی

    • parastoدات کام

      من هم ندیدمش نه کنسرتش رورفتم ولی دوسش دارم شماهم اگر دوسش ندارین بهش نگاهم نکنیدواین دلیل نمیشه که شما بخواهید به او تهمت بزنید ومحسن ومغروروبد اخلاق بدانید

    • معصومه

      میدونی چیه خوش حالم که داداش محسنم این همه دشمن داره چون فقط عادمای موفق این طورین بعدشم شما که دم از اخلاق میزنید خودتون میدونید اخلاق چیه موسیقیم که سرتون نمیش پس نظر ندین وسعی نکنین خرابش کنین محسنو چون اون همش تاپه

    • مانیا

      ببخشیدا ولی آدم نباید درباره آدما بد قضاوت کنه.محسن یگانه با وجود سن کمش خیلی خوب خودشا تو دل مردم جا کرده و محبوب شده و فکر میکنم که این کارا واقعا زشته و نباید به محسن یگانه که یکی از بهترین خواننده های کشورمون هست توهین بشه.شما هم که اینجا میاین اینا رو باور نکینن چون یه مشت حرف احمقانس که به خوردتون میدن و میخوان کاری کنن که طرفدار محسن یگانه نباشین.ماه پشت ابر نمیمونه و اخرش یه روزی به همه ثابت میشه که محسن یگانه کیه و ارزش واقعیشو درک میکنن مردم.اگرچه فکر میکنم که شماها فهمتون به اندازه درک محسن یگانه نیستچون به فهم زیاد و آدم با شعور نیاز داره نه کسایی که...

    • اگه گفتین من کیم

      سلام.کاربران عزیز لطفا به هیچ کس توهین نکنید.درسته که ممکنه هر کسی یه ایرادایی داشته باشه ولی شما تو زندگی هیچ کس نیستید...

    • Zahra

      انقدر راحت قضاوت نكنيد آلبوم جديد محسن هم واقعا خوبه تا كور بشه......

    • جاست

      خوب
      خداروشکر که بعد از چند سال محسن یگانه و بنیامین و فرزاد فرزین و محسن چاوشی با هم آشتی کردن و الان هیچ مشکلی با هم ندارن...
      البته در جریان باشید که بنیامین اون سال خیلی به هنرمندا از جمله سیروان و حمید عسگری توهین کرده بود...
      با محسن چاوشی هم کلا مشکلی نداشتن هیچوقت فقط محسن از کار خودش دفاع کرده بود...
      فرزاد فرزینم که با محسن یگانهاز اول خیلی دوست بودن و با هم سر مسائل بچگانه به اختلاف برخوردن...
      .
      .در ضمن توی هر دوستی یه موقع هایی طرفین باهم دعوا می کنن..
      این بنده خدا ها چون معروفن دعواشون رسانه ای می شه..
      پس اونایی که این مطلبو می خونن لطفا و خواهشا دیگه به این شایعات پر و بال ندین

    • Alireza

      شاید خیلی ها اینجا نظر دادن حتی حروف الفبا موسیقی رو ندونن.من میگم اگه میخواید متوجه تفاوت سلطان پاپ(محسن یگانه) با خواننده های دیگه بشید اجرا کنسرتاشو با بقیه مقایسه کنید. (بسیار کنسرت بهت قول میدم با گیتار زیبا بود. اون سبک خواستی ایفا کرده و با ۲ صدا میخونه جدیدا چیزی که ازش بر میومد .چاوشی؟هه خواننده چیز خاصی تو کاراش نیست ( نشکن دلمو.وابستگی.سکوت.رگ خواب.نگاه.)تکرار نشدنی ان

    • sadaf

      هموطنای عزیز و حسودم......لطفا تا از یه چیزی کامل خبر ندارین نیاین عرض اندام کنید.......اولا که با یه نگاه ساده به زندگی محسن یگانه ی نابغه میشه فهمید اصلا چیزی به نام ریا و تضاهر در وجودش نبوده برعکس بعضی خواننده ها که با دروغ خود شیرینی میکننن...یعدشم دوست عزیزی که مطالب چرت و پرت این سایت بیخود رو باور میکنی.....حتما یه ب دکتر بزن:)....دوستان عزیزم چ بخواین چ نخواین محسن یگانه سلطان موسیقی پاپه....سلطان تحریره.....بگرد ببین اون حنجره جادویی رو کجا میتونی پیدا کنی؟......این یه چیز ثابت شده اس.......یه سرچی توی نت بزنی میفهمی....دیگه بزرگانی چون عارف و شادمهر و... هم به این قضیه اعتراف کردن.....پس بیخود اینجا چاووشی چاووشی و بنیامین بنیامین نکن.........ثانیا همه میدونن خاکی تر از محسن یگانه رو زمین وجود نداره.....پس نتیجه میگیریم وقتی از چیزی کاملا اطلاع نداری ب هیچ عنوان لازم نیس بیای اینجا مشتی اراجیف بغلور کنی.....بابارفیق خود من رفته کنسرت صادقی میگفت اقای رضا صادقی رو استیج میگفتن من کمتر از 100 تومن جایی نمیرم و فلان .......اخه برادر من مگه داری جک سال تعریف میکنی؟ محسن یگانه کغرور و بداخلاق...برو جونم برو بخواب ک حالت خوش نیست

    • حاج رضا

      عشق است یگانه

    • بدون نام

      دیگه همه باید فهمیدم باشیم مخصوصا با اون مصاحبه یگانه با برنامه تی وی پلاس که چه شخصیت دوست داشتنی داره که مجریای که روبروش بودن نمی تونستن از شخصیت خاکی ومهربونش چشم بپوشن بدشم .بدشم اونایی که گفتن دوره یگانه تموم شده برن امار کنسرتهای سواداتشده داخل وخارج کشورشو دربیارن تا بفهمن کی الان از همه معروف تر . با کنسرتای بهارش جز سه خواننده برتر کشور امسال شناخته شده بعدشم کنسرتای تابستون که همه زود سوالدات شده و کنسرتش تو امریکا با جمعیت ۷۰۰۰ نفری واسترالیا که رکورد کنسرتهای خوانندهای ایرانی اونجا رو شکوند

    • داداش فرزاد

      من خیلی خیلی محسن یگانه رو دوست دارم و اطمینان دارم که کسی نمیتونه بهش برسه محسن یگانه همینجوری با اشتیاق پیش برو چون خیلی باحالی راستی بدجوری طرفدارتم

    • ترنم

      سلام اقای یگانه ۰۰داداشم سربازه عاشق صداتونه ،،و خودش عاشق خوانندگی ،طوری ک فقط صدای شمارو تقلید میکنه و میخونه ، تنهاارزوش تو زندگیش اینه که فقط ی بار شمارو از نزدیک ببینه و باهاتون ی بار بخونه ،،شما ی ارزو شدین براش،ولی متاسفانه ب دلیل مشکلات نتونست حتی شما رو ی بار از نزدیک ببینه ،،

    • زینب

      این چرندیات چیه که ابنجا نوشته شده محسن یگانه اصلا برادر نداره درصورتیکه اینجا نوشته برادر محسن کمیل یگانه در ضمن فقط کسایی که طرفدارشن میفهمن که لصلا تین چرندیات دریت نیست همچنین محسن یگانه اصلا به جز تی وی پلاس جای دیگر مصاحبه نداشته برید بگردید اگه ویدئو مصاحبه داشت اونوقت اینطوری صحبت کنید بعدشم مگه میشه یه نفر اینطوری به همکاراش توهین کنه اونوقت همون ادما همه جا ازش به خوبی و مهربونی یاد کنن این مطلب از اول تا اخر چرت بود و دروغ ومحسن یگانه و چاووشی دوستیشون هیلی محکم تر از این حرفاست محسن هیچ وقت به چاووشی توهین نکرد بلکه این مصاحبه ها بیشتر به حرف های تتلو میخوره که به همه خواننده های پاپ توهین میکنه

    • میلاد

      جاست یگانه

    • میلاد

      جاست یگانه

    • روح اله یوسف دخت

      یگانه خواننده عالی وافتاده وخاکیه. اما شادمهراعجوبست کسیکه. همه چیزیه خواننده عالی روداره شخصیت موسیقی ساز......

    • بدون نام

      من خود م کار م موسیقی ولی پول ندارم کم کم دارم ادامه میدم اولا هیچ یک از کارهای محسن یگانه شبیه شاد مهر نیست دوم اینکاره نیست نه تیپ داره نه قیافه تیپ شم شبیه خواننده ها نیست جز سکوت نشکن دلم و و رگ خواب بقیه کارهاش به یه ذره نمی ارزه .چرا کارهای مرتضی پاشایی عزیز به شادمهر نزدیک تره

    • Abasaleh

      دوستان لطفا اینقدر ساده نباشید و هر حرفی رو باور نکنید...
      اگه یه لحظه به مصاحبه محسن یگانه گوش بدین و پست های قدیمی اینستاگرام رو یه نگاه بیندازید می فهمید که هیچکدوم از این اتفاق ها نیافتاده و محسن یگانه به هیچ کس توهین و بی احترامی نکرده.

      ساده نباشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج