جاباما
۳۶۰۸۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکوردشکنی در هزینه ها برای سرخابیها

استقلال و پرسپولیس طی فصول گذشته همواره جز گران‌ترین تیم‌های لیگ بوده‌اند.

وبسایت نود: استقلال دو سال گران‌ترین تیم شده و یک سال هم با اعلام سقف عجیب یک میلیاردی تیم سوم، اما پرسپولیس همواره دومین تیم گران سال بوده است.

مجموع قرارداد های اعلام شده استقلال امسال به ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید. استقلال نسبت به فصل گذشته افزایش هزینه‌ای ۵،۶ درصدی داشته است. افزایش هزینه‌ استقلال در مورد بازیکنانش در حدود ۲،۵ درصد بوده در حالی که کادر فنی این تیم بیش از ۳۰ درصد گران‌تر از سال گذشته خواهد بود. مبالغ قراردادهای استقلالی ها در ابتدای فصل ۹۴-۹۵، ۱۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و در ابتدای فصل ۹۳-۹۴، ۱۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده است.

قرارداد پرسپولیسی ها امسال به رقم ۱۷ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان رسید. این مبلغ ۳،۵ درصد نسبت به فصل گذشته رشد داشته است. بازیکنان پرسپولیس ۱۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان دریافتی خواهند داشت، این مبلغ یک میلیارد از فصل گذشته کمتر است!

با این وجود پرسپولیس گران‌ترین کادر فنی چند سال اخیر لیگ را داراست. با ۴ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، برانکو و دستیارانش با افزایش دستمزد ۵۸ درصدی نسبت به فصل گذشته کار خود را در پرسپولیس ادامه خواهند داد. مبالغ قرارداد پرسپولیس در ابتدای فصل ۹۴-۹۵، ۱۶ میلیاردو ۷۳۰ میلیون تومان و در ابتدای فصل ۹۳-۹۴، ۱۶ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج