۳۶۱۰۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گل‌محمدی: به‌دنبال ۳ امتیاز بازی سایپا هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با وجود شکست ناباورانه در بازی قبل با تمام انگیزه به دنبال پیروزی در برابر سایپا خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: با وجود شکست ناباورانه‌ای که هفته قبل مقابل تیم سیاه‌جامگان داشتیم انگیزه زیادی برای بازی فردا داریم که بتوانیم ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی اظهار داشت: تیم سایپا هفته گذشته مقابل پرسپولیس شکست خورد و آنها هم با انگیزه فراوانی پای به دیدار فردا خواهند گذاشت. صددرصد به دنبال 3 امتیاز بازی خواهیم بود و امیدواریم از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم پیروزی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جذب بازیکنان برزیلی گفت: در سفری که به برزیل داشتم بازی چند بازیکن برزیلی را زیر نظر گرفتم ولی هر کدام از آنها به هر دلیل نتوانستند به ما ملحق شوند. پس از مصدومیت قاسم حدادی‌فر احتیاج به بازیکن داریم ولی با داشتن بازیکنان جوان نگرانی خاصی نداریم. به هر حال به دنبال چند بازیکن خوب در ایران و سایر کشورها هستیم.

گل‌محمدی درباره شکست‌های ذوب‌آهن در هفته‌های اول فصول گذشته افزود: در سال‌های گذشته در بازی‌های ابتدایی لیگ مستحق شکست نبودیم و خیلی دوست داشتیم لیگ را با پیروزی شروع کنیم ولی با وجود شایستگی بازی‌هایمان را واگذار کردیم. باید زرنگ باشیم و این شکست‌ها به ما کمک کند تا بتوانیم نقاط ضعفمان را پوشش دهیم؛ به جنبه‌های مثبت شکست‌مان فکر می‌کنیم و از آنها نهایت استفاده را خواهیم برد.

وی در رابطه با حواشی اطراف باشگاه ذوب‌آهن پس از مصدومیت قاسم حدادی‌فر گفت: همه چیز بستگی دیدگاهمان نسبت به این مسائل دارد. با بازیکنانمان گفته‌اند باید جای قاسم را با دوندگی و انگیزه فراوان پر کنید تا مشکلات و حواشی پیرامون این قضیه را کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره انتشار رقم قراردادها بیان کرد: مشکلی با این مسئله نداریم و اگر به صورت درست شفاف‌سازی انجام گیرد این مسئله موردی ندارد. این در حالی است که رقم قراردادهای 2 باشگاه بزرگ لیگ برتری به صورت واضح انجام نشده و این مسئله باید برای همه تیم‌ها و ورزش‌های دیگر با شفافیت انجام پذیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج