۳۶۱۱۰۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

علت افزایش بیماری های روان

مسئول سازمان بسیج وزارت بهداشت با اشاره به افزایش بیماری‌های روان که ناشی از کمبود آرامش است، گفت: ما نباید شعار دینی بدهیم در حالیکه به آن عمل نکنیم، چرا که باعث ناامیدی مردم شده و به انقلاب و وحدت ملی ضربه می‌زند.

خبرگزاری تسنیم: دکتر صیاد یوسفی - مسئول سازمان بسیج وزارت بهداشت با اشاره به پنجمین سال برگزاری طرح معرفت حلقه‌های صالحین اظهار داشت: امیدواریم در این طرح معرفت بتوانیم از فرصت‌ پیش آمده نهایت استفاده را بهره برداری کنیم.

یوسفی با اشاره به آداب زیارت عنوان کرد: یکی از شرایط استیجابت دعا این است که در حق دیگران دعا کنیم از طرفی باید از خود بگذریم و به گناهانمان اعتراف کرده و از ته دل خود حاجاتمان را طلب کنیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت بهداشت بیان کرد: دوران دفاع مقدس روحیه و صفای دیگری داشت اما امروز انسان‌ها خودخواه شدند و این درحالی است که ما باید به عنوان بسیجی به دیگران محبت کنیم و به عنوان در جامعه عمل کنیم.

افزایش بیماری‌های روانی ناشی از کمبود آرامش و فقدان محبت

مسئول بسیج وزارت بهداشت افزود: امروزه افزایش بیماری‌های روانی به دلیل افزایش کمبود آرامش و عدم محبت به دیگران است.

یوسفی با بیان اینکه سقوط اخلاقی در دنیا موج می‌زند، متذکر شد: اما این مشکل نباید در جمهوری اسلامی باشد چرا که در این صورت همچون باتلاقی است که بدون توجه به اقشار جامعه همه را در خود فرو برده و باعث بی‌اعتمادی مردم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید شعار دینی بدهیم در حالیکه به آن عمل نکنیم چرا که باعث ناامیدی مردم شده و به انقلاب و وحدت ملی ضربه می‌زند بنابراین در این خصوص وظیفه مهمی بر عهده ما قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      خدایی ایمان مردم چهل سال پیش بیشتر بود .چون شعار با عمل اخلاص توام بود نه با ریا و تظاهر....چون به خلوت میرسند آن کاردیگر میکنند اینهاست که باعث شده انسانها دچارسردر گمی ودرنتیجه ایمان واعتقادشان سست بشه

    • بدون نام

      یکی از دلایل افزایش بیماریهای روانی شرایط بد اقتصادی است. اختلاس ها و برخی مدیریتهای ضعیف که باعث شدند دیگر پولی برای ایجاد شغل در جامعه نباشد. جوانان بیکارند. نمی توانند ازدواج کنند. سنشان بالا رفته اما بعضی ها از معیشت اولیه هم برخوردار نیستند. در مقابل عده ای را می بینند که چگونه با دزدی و رانت زندگی افسانه ای دارند. با این شرایط طبیعی است که تعادل روحی افراد به هم بخورد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج