۳۶۱۱۳۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تنها خواسته خانواده شهدای حادثه «دالاهو»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مسؤولان را موظف دانست برای دیدار خانواده شهدای حادثه تروریستی دالاهو با رهبر معظم انقلاب اقدامات لازم را انجام بدهند و گفت: حق خانواده این شهداست که به آرزوی خویش برسند.

خبرگزاری فارس: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه امروز در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: مظلومیت شهدای حادثه تروریستی دالاهو ادامه دارد و تنها خواسته خانواده معظم این شهدای والامقام نباید توسط مسؤولان نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه تنها خواسته خانواده این شهیدان دیدار با مقام معظم رهبری است و این موضوع توسط اعضای خانواده این شهیدان در جریان دیدار پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور بیان شد، گفت: دیدار با خانواده این شهیدان یادآور دوران دفاع مقدس بود.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس با اشاره به اینکه خانواده شهیدان نیک‌عزم و کرمی به رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اصرار داشتند سلام گرم ما را به مقام معظم رهبری برسانید، افزود: آن‌ها گفتند به رهبر معظم انقلاب بگویید این شهدا را از ما قبول کنند و خود ما نیز حاضر هستیم در راه ولایت جان بدهیم و در راه ولایت جان برکف هستیم.

وی به خواسته فرزند شهید نیک‌عزم در بازدید مذکور مبنی بر دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: وی تنها آرزوی خویش را دیدار با رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد و گلایه من به‌عنوان وکیل مردم این است که چرا خانواده آخرین شهدای وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی فراموش شده‌اند.

فلاحت‌پیشه با اشاره به اینکه مسؤولان باید برای دیدار خانواده این شهیدان با رهبر معظم انقلاب اقدامات لازم را انجام بدهند، ادامه داد: مسؤولان مربوطه طی روزهای اخیر حتی به تلفن خویش پاسخ نمی‌دهند و حق خانواده این شهدا است که به آرزوی خویش برسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه اگر موفق به اعزام این دو نفر از خانواده شهدای حادثه تروریستی اخیر دالاهو برای دیدار با رهبر معظم انقلاب نشوم، کارت ویژه خویش برای دیدار با مقام معظم رهبری را در اختیار یک نفر از آنان قرار می‌دهم و از مسؤولان می‌خواهم اقدامات لازم را در این زمینه انجام بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما مردم ایران تا پای جان در خدمت خانواده معظم شهدا و این انقلاب هستیم..مرگ بر اسراییل تروریست مرگ بر امریکا که باعث چنین اعمالی میشوند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج