۳۶۱۳۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نسل دوم Apple‌ Watch‌ باریک تر است

بعد از حدود یک سالی که از معرفی ساعت‌های هوشمند اپل می‌گذرد، نسل دوم این ساعت‌های هوشمند یا همان Apple ‌Watchها در چند ماه آینده معرفی می‌شود. درباره‌ی اپل‌واچ جدید گفته می‌شود احتمالا قرار است دارای صفحه‌ی باریک‌تری باشد.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: بعد از حدود یک سالی که از معرفی ساعت‌های هوشمند اپل می‌گذرد، نسل دوم این ساعت‌های هوشمند یا همان Apple ‌Watchها در چند ماه آینده معرفی می‌شود. درباره‌ی اپل‌واچ جدید گفته می‌شود احتمالا قرار است دارای صفحه‌ی باریک‌تری باشد.

اپل‌واچ گرچه محبوبیت زیادی دارد و بسیاری کاربران از کار با آن راضی بوده‌اند اما جای انکار باقی نگذاشته که صفحه‌ی ضخیم و تقریبا یغوری دارد. از طرفی ساخت صفحه‌ی باریک‌تر طبیعتا به قیمت حذف قطعات یا استفاده از یک باتری با طول عمر کم‌تر تمام می‌شود.

نسل دوم Apple‌ Watch‌ باریک تر است

این خبر که یکی از تغییرات نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل داشتن صفحه‌ی باریک‌تر است، از دل حرف‌هایی که درباره‌ی تغییرات آینده گفته شده، بر می‌آید؛ مسئولان اپل از «راهکار کاربرد یک شیشه‌» سخن گفته‌اند که طبعا اشاره به نمایشگر اپل‌واچ دارد. از آن‌جا که در اپل‌واچ‌های موجود، از ساختار «شیشه روی شیشه» استفاده شده و به عبارتی ساعت‌های هوشمند اپل صفحه‌ای با دو لایه شیشه دارند، احتمالا قرار است یکی از این لایه‌ها در نسل جدید حذف شود و منطقا ضخامت اپل‌واچ جدید را کم‌تر کند.

به‌هرحال معلوم نیست یک لایه شیشه چقدر می‌تواند از ضخامت صفحه‌ کم کند اما از سوی دیگر ممکن است اپل پس از حذف این لایه، فضای اضافی را صرف ارتقای قطعات و مثلا استفاده از باتری بزرگ‌تر کند که در این‌صورت ضخامت اپل‌واچ تغییری نخواهد کرد.

سایر تغییراتی که درمورد نسل دوم ساعت‌های هوشمند اپل شایعه شده، همچنین از کاربرد پردازنده‌ی سریع‌تر، شاید مقدار رم بیش‌تر، باتری بزرگ‌تر و حتی امکان برقراری تماس تلفنی حرف زده‌اند. نیازی به گفتن نیست که این اطلاعات تا زمان معرفی اپل‌واچ‌های جدید مورد شک و تردید هستند. رونمایی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند اپل در ماه‌های آخر سال جاری میلادی (برخی منابع از اواخر تابستان امسال هم خبر داده‌اند) صورت می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج