جاباما
۳۶۲۱۱۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کدام بهتر است؛ تویوتا راو ۴ یا هوندا CR-V؟

در کلاس کراس اوورهای کامپکت که بسیار محبوب هم هستند، تویوتا راو ۴ و هوندا CR-V فروش خیلی خوبی دارند. هوندا CR-V چندین سال است که عنوان پرفروش‌ترین شاسی‌بلند ایالات‌متحده را یدک می‌کشد و شاید راو ۴ امسال این عنوان را به خود اختصاص دهد...

وب‌سایت پدال: در کلاس کراس اوورهای کامپکت که بسیار محبوب هم هستند، تویوتا راو ۴ و هوندا CR-V فروش خیلی خوبی دارند. هوندا CR-V چندین سال است که عنوان پرفروش‌ترین شاسی‌بلند ایالات‌متحده را یدک می‌کشد و شاید راو ۴ امسال این عنوان را به خود اختصاص دهد.اگرچه که گزینه‌های زیادی در بازه‌ی قیمتی ۲۳ تا ۳۶ هزار دلار وجود دارند اما این دو خودرو طرفداران زیادی را برای خود دست‌وپا کرده‌اند. در این نوشته دلایل برتری راو ۴ نسبت به CR-V و بالعکس را ذکر کرده‌ایم.

کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟
تویوتا راو 4: آپشن های رنگ دوتایی مدل SE

مدل SE تویوتا راو ۴ اخیراً با رنگ‌آمیزی دوتایی چشمگیر دیده شده است. این گزینه که با پرداخت ۶۰۰ دلاری در تریم SE در دسترس است دربردارنده‌ی رنگ‌های آبی، سفید و مشکی به عنوان رنگ اصلی و جزئیات نقره‌ای در بخش‌های پایینی خودرو به علاوه‌ی آینه‌های جانبی است. در کنار رینگ‌های جذاب ۱۸ اینچی این مدل، رنگ‌آمیزی خاص خودرو نیز واقعاً جلب توجه کننده است.

کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟
تویوتا راو 4: چراغ‌های جلویLED

اگرچه که چراغ‌های LED هم‌اکنون به‌طور استاندارد روی همه‌ی مدل‌های سدان کرولا قرار دارند اما استفاده از این تکنولوژی در همه‌ی ساخته‌های تویوتا زمان می‌برد. در جایی که هوندا چراغ‌های هالوژنی را پیشنهاد می‌دهد، چراغ‌های LED تویوتا در تریم های بالاتر یک بهبود واقعی محسوب می‌شوند.

کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟
تویوتا راو 4: مصرف سوخت واقعی

مصرف سوخت شاید یک دلیل اصلی برای توقف فروش مدل ۶ سیلندر راو ۴ در این نسل باشد. برخلاف بسیاری از خودروها که مصرف سوخت بیشتری نسبت به پیش‌بینی‌ها دارند، مصرف سوخت تویوتا راو ۴ واقعاً نسبت به تخمین‌های EPA کمتر است. مصرف شهری/بزرگراهی ۹.۶/۷.۸ لیتری این خودرو نسبت به تخمین‌های ۱۰.۷/۸.۱ لیتری EPA بهتر است.

کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟
تویوتا راو 4: گزینه‌ی پیشرانه‌ی دوم

برای چندین سال راو ۴ با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر در دسترس نبوده اما برای سال ۲۰۱۶ تویوتا گزینه‌ی دیگری را عرضه کرده است. تویوتا راو ۴ هیبرید تنها خودروی کلاس خود است که قوای هیبریدی دارد. هم‌اکنون راو ۴ هیبرید شده شتاب بهتری نسبت به مدل معمولی دارد و مصرف سوخت آن نیز کمتر است. البته فضای بار این مدل کمتر از مدل معمولی است اما این کم بودن خیلی چشمگیر نیست.

کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟
تویوتا راو 4: صندلی‌های اسپورت

راو ۴ SE از صندلی‌های SofTex چرم‌مانند استفاده می‌کند اما این مورد باعث خاص شدن راو ۴ نشده بلکه نوع صندلی‌ها است که راو ۴ را متمایز می‌کند. صندلی‌های هوندا نیز خوب هستند اما صندلی‌های تویوتا با بالشتک‌های اسپورت خود در اینجا ورق را به نفع خود برمی‌گردانند.

کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟
تویوتا راو 4: خم کردن آسان‌تر صندلی‌های عقب

بسته به اینکه چقدر از صندلی‌های عقب کراس اوور خود استفاده می‌کنید این مورد می‌تواند مهم باشد. اما باید گفت که تا کردن صندلی‌های عقب آسان نیست. فضای داخلی CR-V واقعاً منعطف است اما برخلاف تویوتا راو ۴ خم کردن صندلی‌های پشتی خیلی آسان صورت نمی‌گیرد.

کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟
هوندا CR-V: عملکرد فضای بار

جایی که هر دو خودرو می‌درخشند عملکرد فضای بار است. این دو کراس اوور تا اندازه‌ای پرفروش بودن خود را مدیون ارتفاع پایین فضای بارگیری و فضای بزرگ محفظه هستند؛ اما با تا شدن صندلی‌ها این CR-V است که در کلاس بدون رقیب می‌شود. هوندا یکی از معدود کراس اوورهای کلاس خود است که می‌تواند صندلی‌های عقبی را از محفظه بار تا کند (با کشیدن یک اهرم).با کشیدن اهرم پشت‌سری‌ها به‌طور اتوماتیک تا می‌شوند و صندلی‌ها نیز خم شده و فضای زیادی ایجاد می‌شود. این صندلی‌ها از نمونه‌های جادویی استفاده شده در مدل فیت نیستند اما عملکردی شبیه آن‌ها دارند.

کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟
هوندا CR-V: هیجان رانندگی

زمانی که هیجان رانندگی یک اولویت باشد این کراس اوور در رده‌ی بالاتری نسبت به تویوتا قرار می‌گیرد (اگر تنها اولویت شما هیجان است مزدا CX-۵ را انتخاب کنید). احساس فرمان بیشتری در هوندا وجود دارد و کمی هم سریع‌تر است. مدل تورینگ AWD هوندا در زمان ۸.۳ ثانیه به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد درحالی‌که این زمان برای راو ۴ SE AWD ۸.۷ ثانیه است.
کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟

هوندا CR-V: گیربکس CVT پاسخگو

پیشرانه‌ی تنفس طبیعی هوندا که به گیربکس CVT متصل شده تجربه‌ی رانندگی نرم و روانی را فراهم می‌کند. برای یک کراس اوور ۴ سیلندر این گیربکس نسبتاً پاسخگو است. راو ۴ های غیرهیبریدی از گیربکس ۶ سرعته ی اتوماتیک و نمونه‌های هیبریدی از گیربکس CVT استفاده می‌کنند.

کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟


هوندا CR-V: LaneWatch هوندا

نظرات درباره‌ی این ویژگی هوندا متفاوت است اما ما تکنولوژی کاهش نقاط کور را در CR-V دوست داریم. یک دوربین در زیر آینه‌ی جانبی طرف سرنشین قرار دارد که می‌تواند نقاط کور راننده را نشان دهد. این ویژگی جایگزینی برای تلاش خود راننده نیست اما بسیار مفید است.

کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟

هوندا CR-V: عملکرد فوق‌العاده در تست فیگور اِیت

در بحث دینامیک رانندگی و شتاب گیری و فرز بودن هوندا بهتر از تویوتا عمل کرده است. هوندا تست فیگور اِیت را در زمان 27.8 ثانیه و شتاب جانبی 0.60 جی به اتمام رساند درحالی‌که این اعداد برای تویوتا به ترتیب برابر با 28.6 ثانیه و 0.57 جی بودند. در بخش ترمز گیری نیز هوندا زودتر از تویوتا متوقف گردید.

کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟
هوندا CR-V: ابعاد صفحه‌نمایش بزرگتر

سیستم ناوبری CR-V بهترین نوع موجود در کلاس نیست اما این‌گونه صفحه‌نمایش تنها برای نشان دادن نقشه و جهت بکار نمی‌رود. برخلاف هر خودروی دیگر این کلاس به‌جز سوبارو فارستر، هوندا از دو صفحه‌نمایش در کنسول مرکزی استفاده می‌کند. یکی از صفحه‌نمایش‌ها در بالای صفحه لمسی 7 اینچی قرار دارد. ترکیب‌های زیادی برای نشان دادن اطلاعات در صفحات وجود دارد. با بهای پایه‌ی اندکی بالاتر از 30 هزار دلار که تویوتا راو 4 SE دارد انتظار داریم که بجای صفحه‌ی 6.1 اینچی، این خودرو از صفحه لمسی 7 اینچی استفاده کند.

کدام بهتر است؛ تویوتا راو 4 یا هوندا CR-V؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ice

      هیچ کدوم بهتر نیس، بیاید پراید سوار شید اونوقت میفهمین ماشین یعنی چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج