۳۶۳۳۰۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پشت پرده قتل یک شهردار و همراهش

مردی که شهردار و همراهش را در مبارک‌آباد قیروکارزین به قتل رسانده بود، جزئیات تازه‌ای از این جنایت فاش کرد.

خبرآنلاین: مردی که شهردار و همراهش را در مبارک‌آباد قیروکارزین به قتل رسانده بود، جزئیات تازه‌ای از این جنایت فاش کرد.

با اشاره به گزارش روزنامه «خبرجنوب» نوشت: در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه بیستم بهمن ماه سال گذشته شهردار مبارک آباد قیروکارزین به نام مهندس محمدحسین طاهری ۳۸ ساله و فضل‌الله بهمنی ۴۷ ساله به ضرب گلوله در باغی به قتل رسیدند. از همان زمان وقوع قتل به دستور مقام قضایی تحقیقات پلیس برای كشف راز این جنایت‌ها شروع شد. بررسی‌ها نشان می‌داد كه عامل جنایت یک مرد جوان بوده كه بر سر اختلاف با همراه شهردار دست به قتل زده و پس از جنایت متواری شده است.

مأموران وقتی به محل حادثه رسیدند با جسد غرق خون شهردار و همراهش روبهرو شدند.در جریان بررسی‌های تخصصی مشخص شد كه قاتل از مدت‌ها قبل قصد انتقام‌جویی داشته و شبانه با یک حمله مسلحانه به هدف خود رسیده است. پس از بررسی دقیق صحنه جنایت به دستور بازپرس پرونده، اجساد قربانیان به پزشکی قانونی انتقال یافت.

درحالیكه پلیس سرگرم تحقیق در این پرونده بود، سرنخ‌هایی از این جنایت به‌دست آمد و مأموران دریافتند که قاتل با انگیزه‌ای مشخص دست به این جنایت هولناک زده و به دلیل اختلافی که با همراه شهردار داشته این جنایت را انجام داده است.

كارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند كه عامل اصلی جنایت، مردی به نام «ی . ر» بوده است. مأموران با سرنخ‌هایی که به‌دست آورده بودند توانستند تعدادی از افرادی که با متهم برای اختفا و ... تبانی کرده بودند را شناسایی و به دستور مقام قضایی دستگیر کنند.

با گذشت چندماه از این ماجرا، سرانجام سرنخ‌هایی در اختیار پلیس قرار گرفت كه نشان می‌داد عامل جنایت در آپارتمانی در شیراز است و در آنجا زندگی می‌كند. محل اختفای وی شناسایی شد و از ساعت ۱۲ نیمه‌شب هشتم مردادماه تیمی از كارآگاهان با محاصره این محل، متهم را در منزلش محاصره کردند پس از سه ساعت عملیات پلیسی در نهایت ساعت سه بامداد طی یك عملیات ضربتی متهم را دستگیر كردند. با دستگیری این مرد، از وی یک قبضه کلت کمری کشف شد.

در این میان متهم با بازجویی‌های صورت‌گرفته انگیزه این جنایت را خونخواهی عنوان و فاش شد که چندی قبل فرزند همراه شهردار به دست برادر قاتل به قتل می‌رسد. پس از این جریان با اجرای حکم قصاص، برادر وی به قصد خونخواهی برمی‌آید. از این رو از مدت‌ها قبل نقشه قتل را طراحی کرده و زمان حادثه با قصد و نیت قبلی برای قتل فضل‌الله بهمنی وارد عمل شده است.

در این میان، او علاوه بر نامبرده، شهردار را نیز به قتل رسانده و سپس متواری می‌شود. پس از این ماجرا به شیراز گریخته تا اینکه دستگیر می‌شود. در ادامه از متهم دو قبضه اسلحه ژ۳ و کلاشینکف نیز کشف شد. در این میان برای وی قراربازداشت موقت صادر شد. این پرونده به صورت ویژه در دستگاه قضایی شهرستان قیر و کارزین رسیدگی و به‌زودی با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان ارسال می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فروشگاه

      شما روبه خدا کمی از مسولین بیاد بیرون،جامعه کمبودهای معنوی.فرهنگی.آینده نگری احتیاج بیشتر دارد.....باسپاس ودرود

    • شهروند

      چقد مرگ الکی زیاد شده 1 خودکشی 2 تصادف 3 انتقامجویی همه اینها به خاطره بیکاری و بی پولی هستش مسولین محترم تورو خدا به فکر مردم باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج