۳۶۳۴۱۶
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است!

یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت است. تنها برای کلمه hotel، بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون نتیجه جست و جو در گوگل ارائه شده است که صدها هزار هتل را در دویست و ده کشور دنیا در اختیار میلیارد ها کاربر اینترنت قرار می دهد.

وب‌سایت روزیاتو: یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت است. تنها برای کلمه hotel، بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون نتیجه جست و جو در گوگل ارائه شده است که صدها هزار هتل را در دویست و ده کشور دنیا در اختیار میلیارد ها کاربر اینترنت قرار می دهد. چنین فرصت اطلاعاتی و راهنمای رایگان رزرواسیون که ۲ دهه است در اختیار شهروندان جهانی قرار گرفته، فرصتی ایده آل برای پیدا کردن مکان های اقامتی ارزان، لوکس و با خدمات مختلف در سراسر جهان است.

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است!

معروف ترین سایت، hotel.com است که یکی از گران ترین domain های پهنه جهانی وب به شمار می رود. سایت booking.com نیز از دیگر سایت های معتبر گردشگری مجازی هست که مخاطبان بسیاری دارد و امکان جست و جو بر روی ۹۹۴ هزار مکان اقامتی را با ۹۵ میلیون پیشنهاد گوناگون فراهم می کند! این دنیای جذاب گردشگری آنلاین هست . . .

البته سایت Airbnb.com که یکی از برترین سایت های پیدا کردن محل های اقامت خودمانی در اینترنت هست را نیز باید در نظر داشت. جایی که شما می توانید دز هزاران شهر دنیا، فرصت های اقامتی ارزان قیمت را در خانه شهروندان آن شهر پیدا کنید. اقامت با خانواده ها در شهر های مختلف دنیا، فرصتی هست که این سایت برای شما فراهم می کند.

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است!

ایندکس سایت hotels.com‌که از برترین سایت های پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت به شمار می رود و به ازای ۱۰ شب اقامت، ۱ شب اقامت رایگان به مخاطبان می دهد. این سایت یکی از شرکت های ثبت شده در بورس نزدک هست و بیش از ۲۰ هزار سرویس last minute برای گردشگران ارائه می کند

هاستلز دات کام

سایت hostels.com را باید یکی از سایت های معتبر و معروف اینترنت دانست که خدمات آشنایی با مکان های اقامتی هاستل را برای کاربران فراهم می کند. هاستلز دات کام برای طیف های مختلف گردشگران و سلایق، فرصت های اقامتی متنوع با قیمت های گوناگون ارائه می دهد. اگر شما backpacker باشید یا دوست داشته باشید در budget hostel ها اقامت داشته باشید، فهرستی که برای شما ارائه می شود در هاستل های لوکسی که private roomارائه می کنند متفاوت خواهد بود.

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است!

در این سایت، امکان پیدا کردن فرصت های اقامتی در ۳۳ هزار هاستل در ۱۷۰ کشور دنیا برای گردشگران تدارک دیده شده است که همه سلیقه ها و بودجه ها را تقریبا پشتیبانی می کند. اگر به دنبال اقامت ارزان هستید، انتخاب این سایت به شما توصیه می شود. این سایت از سال ۱۹۹۹ میلادی تا کنون فعال هست و یکی از برترین سایت های پیدا کردن فرصت های اقامتی ارزان قیمت معتبر در سراسر جهان به شمار می رود.

بوکینگ دات کام

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است!

سایتی هلندی به قدمت Yahoo.com که از سال ۱۹۹۵ میلادی تا کنون، میلیون ها فرصت اقامتی را در اختیار ده ها میلیون گردشگر در سراسر دنیا قرار داده است. سایت بوکینگ دات کام عضوی از گروه بزرگ خدمات گردشگری مجازی در اینترنت هست. سایت های چون priceline.com، Kayak.com، agoda.com، Rentalcars.com و OpenTable.com از جمله پرتال های زیر مجموعه بوکینگ دات کام به شمار می رود. سایتی که با ۴۱ زبان زنده دنیا خدماتش را ارائه می کند و فرصتی برای دسترسی به بیش از ۹۰۰ هزار مکان اقامتی با شرایط و قیمت های مختلف در ۲۰۰ کشور دنیا! این سایت اقامتی معروف، در فهرست ۱۰۰ سایت برتر اینترنت قرار دارد.

دامنه ای قوی برای یک سایت گردشگری مجازی همه فن حریف با خدمات گسترده برای کسانی که قصد دارند در چند کلیک، مکان های اقامتی خوب و ارزان یا لوکس و حرفه ای و رویایی را در اینترنت پیدا کنند.

هاستل ورلد

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است!

سایت هاستل ورلد از دیگر سایت های معتبر ارائه دهنده فرصت های اقامتی در محیط های هاستل به شمار می رودکه مخاطبان زیادی دارد. این پرتال نیز از سال ۱۹۹۹ فعال بوده و شما می توانید بر اساس دسته بندی کشور و شهر و مکان های اقامتی با قیمت های مختلف، مکان های اقامتی مطلوب را پیدا کنید.

هاستل بوکرز

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است!

سایت hostelbookers.com برای کاربرانی که به دنبال پیدا کردن مکان های اقامتی ارزان با شرایط هاستل هستند انتخاب خوبی است . در این پرتال علاوه بر هاستل، امکان پیدا کردن فرصت های اقامتی در هتل آپارتمان ها، هتل ها و خانه های شخصی نیز فراهم هست. امکان پیدا کردن مکان اقامت با رنج های قیمتی متنوع و شرایط مختلف در بیش از سه هزار و پانصد شهر دنیا، از جمله خدمات هاستل بوکرز به شمار می رود. وبلاگ این سایت بهترین فرصت برای در جریان بودن از خبر ها و تخفیف ها و تسهیلاتی هست که این پرتال در اختیار گردشگران مجازی قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیش تر به http://www.hostelbookers.com/blog مراجعه کنید.

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است!

بخش وبلاگ سایت هاستل بوکرز که شما را با مقصد های گردشگری و رویداد های بین المللی در شهر های مختلف دنیا آشنا می کند که برای گردشگری مجازی ارزشمند است.

های هاستل

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است!

سایت های هاستل نیز از دیگر پرتال های فعال در معرفی خدمات اقامتی در هاستل ها در سراسر جهان هست که مخاطبان زیادی دارد. بر اساس اطلاعاتی که در بخش معرفی سایت آمده است، تا کنون بیش از ۳.۷ میلیون گردشگر از خدمات اقامتی این سایت استفاده کرده اند. برای استفاده بهتر از خدمات سایت،توصیه می کنیم از طریق بخش عضویت، به عضویت رایگان سایت دربیایید.

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است!
صفحه معرفی هتل آپارتمان در گوگل که امکان جست و جو را به کاربران می دهد

غول جست و جوی اینترنت اکنون برای پیدا کردن مقصد های گردشگری مختلف نیز وارد گود شده است و خدمات جالب و ارزنده ای ارائه می کند که می تواند شما را به راحتی با مکان های اقامتی در هزاران شهر دنیا آشنا کند.

گوگل از طریق IP شما تشخیص می دهد که از چه کشوری به این سایت متصل شدید، سپس با درج کلمه HOTEL، هتل هایی که در کشور شما باشد را نمایش می دهد با امکان جست و جو بر روی هتل ها. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است!

ناگفته پیداست که همواره، هتل هایی که به مرکز شهر نزدیک هستند، گرانتر از هتلهای اطراف شهر هستند. منظور از «مرکز شهر» در جاهای مختلف متفاوت است.

هر اندازه فاصله مکانی هتل شما با مراکز اصلی بیش تر باشد، هزینه کم تری بابت یک شب اقامت خواهید پرداخت. معمولا هتل های مرکز شهر، شلوغ ترند و شاید کیفیت خدمات خیلی عالی نباشد. اما به هر حال، نزدیکی به مکان های اصلی شهر برای کسی که اولین بار به آن شهر سفر کرده است ارزشمند خواهد بود. در سفرهای تفریحی، زمانی که به هوای دیدنیهای یک شهر به آن سفر می کنید، اگر موقعیت هتل دور از مراکز خرید یا جاهای دیدنی شهر باشد، مجبور خواهید بود برای تردد در شهر از تاکسی استفاده کنید. تاکسی در بعضی شهرها واقعا گران است. انتخاب نادرست محل هتل میتواند تمام صرفه جویی شما در انتخاب و رزرو هتل با قیمت مناسبتر را بر باد دهد.

حالا سؤال اینجاست که چطور جای مناسب را تشخیص دهیم و بعد هم چطور هتلی نزدیک به آنجا بگیریم. برای پاسخ به اولی باید گفت جای مناسب به هدف شما از سفر برمی گردد. وقتی به استانبول سفر میکنید اگر قصد دیدن جاهای تاریخی را دارید بهتر است هتل شما در منطقه «سلطان احمد» واقع شده باشد. اما اگر قصد خرید دارید یا برای کار اداری به استانبول میروید میدان «تقسیم» انتخاب مناسبتری است.

برای پاسخ به سوال دوم اینکه تک تک هتلهای زورق آدرس و مشخصات کامل را همراه دارند و حتی بهتر اینکه، امکان جستجو بر اساس منطقه را هم دارید به امکانات زورق اضافه خواهیم کرد تا اگر خواستید، بتوانید فقط هتلهای منطقهی «تقسیم» را ببینید.

توجه به تعداد ستارهها در انتخاب هتل لازم هست اما کافی نیست. پارامترهای دیگری در مورد هتل وجود دارد که آنها را هم باید در کنار تعداد ستارههای هتل گذاشت و بر اساس مجموع آنها، مناسبترین هتل را انتخاب کرد.

کیفیت غذا و سرویس هتل، امکانات پذیرایی و برنامههای خاص - خصوصا برای بچهها - ، چشم انداز هتل، تنوع اتاقها و اندازه و امکانات داخل آنها، امکانات رایگان هتل مثل استخر - سرپوشیده و روباز - و ماساژ و محل ورزش، سهولت دسترسی به اطراف و موقعیت، آشنا بودن کارمندان هتل به زبان انگلیسی و تسلطشان برای راهنمایی و نکاتی از این دست، در کنار تعداد ستارههای هتل تعیین کننده ی درجه و کیفیت واقعی هتل هستند. همین طور ممکن است برای شما نکات خاصی مثل فضای هتل و طراحی دکوراسیون، بالکن در اتاق و دسترسی به اینترنت بیسیم در اتاق مهم باشد.

از طرف دیگر ممکن است برای کسی که به یک سفر کاری رفته یا برای دیدن جاهای دیدنی به اروپا سفر کرده، هتل، تنها نقش خوابگاه را داشته باشد که در این صورت بسیاری از پارامتر های فوق اصلا مهم نخواهد بود! به همین خاطر برای چنین سفرهایی گرفتن یک هتل ٥ ستاره و حتی ٤ ستاره احتمالا فقط هدر دادن پول است.

حتما پیش از رزرو هتل مطمئن شوید که چه امکاناتی همراه این رزرواسیون به شما تعلق می گیرد و آن ها را از کارکنان هتل بخواهید.

اگر می توانید هتل خود را حدود دو - سه ماه پیش از سفر یا حتی زودتر رزرو کنید. در اینصورت، تخفیف خوبی به شما تعلق خواهد گرفت .

اگر شهر مقصد، سرویس مترو یا اتوبوس درون شهری خوبی دارد سعی کنید هتل خود را در نزدیکی ایستگاه بگیرید.

اگر برای مناسبتی خاص سفر می کنید، مثلا سفر ماه عسل یا سالگرد ازدواج، این را به هتل بگویید. معمولاً سعی میکنند کار هایی خاص برای شما بکنند که از این سفر همیشه به خوشی یاد کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول باشه ادم مسافرت هم میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج