کد خبر: ۳۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۱۳۵۶۶
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
دو روز پس از انتشار خبر تولد فرزند محسن چاوشی، دوست و همکاری قدیمی این خواننده یعنی «محسن یگانه» در پیامی جالب این اتفاق را به چاوشی تبریک گفت.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: دو روز پس از انتشار خبر تولد فرزند محسن چاوشی، دوست و همکاری قدیمی این خواننده یعنی «محسن یگانه» در پیامی جالب این اتفاق را به چاوشی تبریک گفت.

ظهر دیروز یگانه در این باره روی صفحه شخصی خودش نوشت: «سلام. الان مشهدم. چاوشی تبریک. پیر شدیما! بزرگترین شانسی که پسرت می تونه بیاره اینه که صورتش به تو نرفته باشه ... اصلا اومدم واسه همین موضوع دعا کنم ... بازم تبریک».

این دو هنرمند سابقه همکاری های زیادی با یکدیگر داشته اند که شاید مهمترین آنها قطعه دو صدائه «نشکن دلمو» بود که به نوعی آغاز فعالیت های رسمی این دو خواننده به شمار می رود.

پس از این همکاری این دو خواننده مسیر کاری شان را از هم جدا کردند و هر کدام به تنهایی در بازار موسیقی کشور فعالیت هایی را تجربه کردند که در سال های اخیر این فعالیت ها به اوج خود رسیده و پس از فراز و نشیب های فراوان، این دو اکنون جایگاه تثبیت شده ای را در بازار موسیقی کشور از آن خود کرده اند.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
پاسخ
59
57
حالا این یعنی چی پیام تبریک خصوصی اونا اینقدر مهم بود که بخواین بنویسین ما مطلب مهم تر از این تو مملکتمون نداریم!!!!!!!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
آخه بعضی ها اخبارهنرمندان رودوست دارن ودنبال میکنند خوب جووننددیگه بذار خوشحال باشن تواین قحطی شادی
نظر بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
چقد خشن!!! یعنی همش از غم و غصه و گرونی بنویسند و مشکلات شما راضی می شی...
هرچیزی جای خودش دوست عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
پاسخ
8
31
این عکس یگانه رو ببینید خندتون میگیره :

http://dl.topnaz.com/2012/5/image/sfsfdgdfg4%20(1).gif
حالا درسته شوخی بوده ولی شوخی بی ربطی بوده قیافه چاوشی که هم ساده و زیبا هست
پاسخ ها
نظر سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
طفلکی توی این عکس هنوز دماغشو عمل نکرده بوده!!!!!
نظر reza
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
سلام دمت گرم خیلی باهال بود قیافه خودش خیلی زشته
من عاشق چاووشیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
پاسخ
9
11
من که به شخصه چهره چاووشی رو بیشتر از یگانه دوست دارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
پاسخ
2
45
چنذ روزپیش برترینها از اختلاف چاوشی و یگانه می گفت از زبان یگانه.بلاخره این 2 نفر با هم اختلاف دارند یا شوخی.برای خودم و سایر دوستان متاسفام که وقتمان را برای خواندن این گونه مطالب بی ارزش هدر می دهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
پاسخ
27
8
یگانه صدای خیلی خوبی داره ولی اصلا قیافه نداره باید برای فرزند خودش دعا کنه...
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
پاسخ
59
7
دادا به نظرم ایرانیا دوست ندارن باحال باشند فقط بلدندهمدیگه رو پایین بکشند حالا چه مشکلی داره که این اقای یگانه با رفیقش شوخی میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر maryam ronaldo
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
دقیییییییییییییییییییییییقا...خوبه حالا شوخی بوده...ب کسی چ مربوط؟؟؟ رفیقه خودشه.....چاووشی ناراحت نشده,اون وقت بقیه کاسه داغتر از آش شدن...یعنی شما با دوستاتون شوخی نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
پاسخ
4
1
منفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
پاسخ
1
3
ama khoda vakili ahange nashkan delamooo kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiii bahal bud man ke bade inhame sal bazam dusesh daram fekram nakonam ina baham moshkeli dashte bashan
UNITED STATES
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
پاسخ
0
4
شورش رو دراوردید چرا دوست دارید هر چیزی رو بزرگ کنید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
پاسخ
0
4
محسن چاووشي دومي نداره و نخواهد داشت قيافشم دوست دارم..البته يگانه ام دوست دارم ولي چاووشي صداش تو دل برو تره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
پاسخ