۳۶۵۶۹۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

این گوشی واقعا بدون حاشیه است

حتما پیشتر در خبرها خوانده اید که شرکت چینی LeEco از سه اسمارت تی وی جدید در هند پرده برداشته و ظاهرا تصمیمش این است که در ماه های باقیمانده سال، محصولات بیشتری را به مخاطبان هدف خود معرفی نماید.

وب سایت دیجیاتو - مریم موسوی: حتما پیشتر در خبرها خوانده اید که شرکت چینی LeEco از سه اسمارت تی وی جدید در هند پرده برداشته و ظاهرا تصمیمش این است که در ماه های باقیمانده سال، محصولات بیشتری را به مخاطبان هدف خود معرفی نماید.


این گوشی واقعا بدون حاشیه است

برپایه برخی گزارشات این شرکت تا پایان امسال چند اسمارت فون تازه را معرفی می کند که یکی از آنها جایگزین پرچمدار LeEco Le Max 2 است و قطعا به لحاظ امکانات و قابلیت ها در جایگاهی بالاتر از آن قرار خواهد داشت.

این محصول همچنین از نظر طراحی هم یک سر و گردن بالاتر از نسخه قبلی خود خواهد بود و دست کم بر پایه برخی رندرهای مفهومی جدیدا منتشر شده که اینطور است.

تصاویری که در ادامه خواهید دید به تازگی از همین دستگاه منتشر شده اند و طبق اعلام منبع منتشر کننده، طرحی مفهومی از پرچمدار آتی LeEco را نشان می دهند. این یعنی، محصول نهایی احتمالا متفاوت از این تصاویر خواهد بود.


این گوشی واقعا بدون حاشیه است

همانطور که می بینید، دستگاه در کناره ها و بخش بالایی فاقد هرگونه حاشیه است و حتی سطح مشبک مربوط به بلندگوی آن نیز که در بالای بدنه قرار دارد ظاهرا بخشی از نمایشگر است.

این موبایل همچنین فاقد جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و هرگونه دکمه فیزیکی است اما دو بخش مشبک مربوط به اسپیکر در لبه پایینی اش و یک پورت USB Type-C درست در کنار آن قرار گرفته اند.

پنل پشتی دستگاه بسیار ساده و عاری از بخش های زاید است و صرفا می توان لوگوی LeEco را در نزدیکی لبه پایینی آن و ترکیب دوربین دوگانه و فلاش LED را در بخش بالایی اش مشاهده کرد.


این گوشی واقعا بدون حاشیه است

آنطور که از ظاهر این طرح بر می آید، پرچمدار آتی LeEco یک شاسی تمام فلز خواهد داشت که در کنار ضخامت اندک آن و البته نمایشگر بدون حاشیه اش ترکیبی زیبا را پدید آورده است. علاوه بر این، می توان حدس زد که نرخ نمایشگر به بدنه این موبایل حتی Aquos Crystal ۲ شارپ را هم پشت سر می گذارد.

در پایان باید اضافه کنیم که طبق برخی شایعات، این موبایل امکانات دیگری نظیر نمایشگر ۲K، سیستم روی چیپ اسنپدراگون ۸۲۱ و چهار گیگابایت رم خواهد داشت. این در حالی است که نسخه Le Max ۲ از اسنپدراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم بهره می برد و حتی مدل بهبود یافته ای از این دستگاه نیز تولید شده و همراه با شش گیگابایت رم به برخی مناطق خاص در دنیا عرضه گردیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی پوراوج

      واقعا گوشی قشنگ و بسیار زیبایی هستش.در ایران هم موجودی یا نه?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج