جاباما
۳۶۷۲۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

والیبالیست‌های ایران دو ست را واگذار کردند

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در المپیک ۲۰۱۶ ریو مقابل لهستان قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم: بازی دوم تیم ملی ایران از گروه B مسابقات والیبال بازی‌های انتخابی المپیک مقابل لهستان با حدود نیم ساعت ساعت تأخیر به خاطر طولانی شدن بازی دو تیم ایتالیا و آمریکا آغاز شد.

لوزانو مثل بازی قبلی مقابل آرژانتین برای شروع بازی از سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، حمزه زرینی، عادل غلامی، محمد موسوی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد. بازی کم اشتباه بازیکنان لهستان، سرویس‌های خوب و دفاع و توپ‌گیری آنها در کنار برخی ناهماهنگی‌های بازیکنان ایران با وجود اینکه سرویس‌های خوبی به زمین لهستان زدند باعث شد حریف اروپایی تیم برتر میدان باشد. نتیجه ست نخست این بازی با نتیجه 25 بر 17 به سود لهستان تمام شد. بارتوژ کورک، ستاره لهستان در ست نخست بود.

بازیکنان ایران، ست دوم را بهتر و البته کم اشتباه‌تر شروع کردند. از نوع بازی شاگردان آنتیگا مشخص بود که بازیکنان ایران را به خوبی آنالیز کرده‌اند اما در ست دوم، دفاع روی تور و حمایت داخل میدان تیم ایران باعث شد تا برای نخستین بار در امتیاز ۱۸ بر ۱۷ از حریف پیش بیفتند. امیر غفور، مهدی مهدوی و فرهاد قائمی، بازیکنانی بودند که در لحظات مختلف بازی از سوی لوزانو به کار گرفته شدند، البته قائمی از اواسط ست نخست جایگزین زرینی شد. نتیجه ست دوم هم ۲۵ بر ۲۳ به سود لهستان بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج