۳۷۰۳۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ هدیه‌اش را باز نکرده پس فرستاد؟

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:

یکی از سیگارسازان قدیمی کوبا در بزرگداشت ٩٠سالگی فیدل کاسترو، رهبر سابق این کشور، سیگار برگی به بلندی ۹۰ متر درست کرد. ما با خودمان گفتیم تحقیق کنیم و ببینیم كه دیگران در مناسبت‌های مشابه چه هدایایی می‌گیرند:

اردوغان: برای هدیه جشن تولد شصت‌و‌سه سالگی اردوغان احتمالا شصت‌و‌سه کودتای نافرجام در ترکیه کشف و شصت‌و‌سه‌ میلیون نفر به جرم هم‌دستی با جنبش گولن در ترکیه بازداشت می‌شوند.

ظریف: برای جشن پنجاه‌و‌هفت سالگی محمدجواد ظریف چه کادویی بهتر از پنجاه‌و‌هفت سپر پولادین. ظریف به هر سفری که می‌رود و برمی‌گردد باید دو تا سپر اضافه بپوشد.

علی جنتی: برای بزرگداشت شصت‌و‌هفت سالگی وزیر ارشاد حتما مجوز شصت‌و‌هفت کنسرت موسیقی لغو می‌شود و او باید برای شصت‌و‌هفت نفر از مسئولان کشور نامه بنویسد که باباجان موسیقی بد نیست.

حسن روحانی: بهترین کار برای گرامیداشت شصت‌و‌هشتمین‌ سال تولد حسن روحانی این است که برای او شصت‌و‌هشت کلید و شاه‌کلید ساخته شود. با این قفل‌هایی که سر راهش هست، او به این تعداد کلید فابریک نیاز خواهد داشت.

ترامپ: بهتر است دختر ترامپ برای تولد هفتاد سالگی‌اش قلم و دوات زرین سفارش بدهد و معلم خط نستعلیق برای باباجان استخدام کند تا باباجان به خط خوش هفتادبار روی کاغذ ابر و باد بنویسد كه ادب مرد به ز دولت اوست.

کیم جونگ اون - زمامدار کره‌شمالی: او به‌زودی سی‌و‌سه یا سی‌و‌چهار ساله خواهد شد. (لامصب سن‌و‌سالش هم سکرت است) برای تقدیر از او مردم کره‌شمالی در هر شهر و روستا در سی‌و‌سه دسته سی‌و‌سه نفره تقسیم شده و سی‌و‌سه بار باید بگویند در اومد از حموم اون، زده رنگین کمون اون! همزمان سی‌و‌سه موشک سی‌و‌سه متری قاره‌پیما به سمت سی‌و‌سه کشور ناشناس به صورت رندوم شلیک شود.

محمود احمدی‌نژاد: ایشان به‌زودی شصت ساله می‌شود و هیچ تقدیری بهتر از این نیست که به ایشان شصت لایک فیس‌بوکی عطا شود.

هیلاری کلینتون: بهترین کادوی تولد برای هیلاری کلینتون شصت‌و‌نه ساله، اهدای یک تبلت با شصت‌و‌نه رمز ورود است تا ایشان یاد بگیرد‌ ایمیل زدن اصولی دارد.

محمدباقر قالیباف: برای پنجاه‌و‌پنج سالگی قالیباف باید پنجاه‌و‌پنج صندوق رأی مجازی درست کرد و در یک اخبار مجازی او را در این پنجاه‌و‌پنج صندوق واجد بالاترین رأی ماخوذه اعلام کرد و به او بابت انتخاب مجازی‌اش به‌عنوان رئیس‌جمهوري، پنجاه‌و‌پنج بار تبریک گفت.

مرحوم چاوز: می‌گویند چاوز در یکی از جشن تولدهایش هدیه‌ای از یک فرد ناشناس دریافت کرده که برایش خیلی عجیب بوده. این هدیه یک عدد نوار کاست بوده که در پخش صوت‌های قدیمی کار می‌کرده. صدای خواننده ناشناسی در نوار کاست شنیده می‌شده که «پشت در رو ننداختی ننه، با خوب و بدم ساختی ننه».

اولاند: برای جشن تولد شصت‌و‌دو سالگی اولاند هم بهترین هدیه کتاب «شصت‌و‌دو روش مدرن عملیات انتحاری» است تا با خواندن آن با جدیدترین روش‌های عملیات تروریستی در خاک فرانسه آشنا بشود. اولین درسی که این کتاب به او یاد می‌دهد این است که کی گفته فقط در خاک فرانسه می‌شود ترور کرد؟ در آب‌های فرانسه و آسمان فرانسه نمی‌شود عملیات تروریستی انجام داد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج