۳۷۰۴۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جزئیات مسابقه «ارشا اقدسی» در شبکه نسیم

مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» با اجرای «ارشا اقدسی» در حال ضبط است و از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

خبرگزاری فارس: مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» با اجرای «ارشا اقدسی» در حال ضبط است و از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

در این مسابقه ۱۶ نفره، چهار گروه چهار نفره باید مراحل مسابقه را که بر روی سازه‌هایی روی آب تعبیه شده طی کنند. تیمی که این مراحل را در کمترین زمان ممکن طی کرده‌ باشد تیم برنده است و در نهایت یک مسابقه فینال از میان برندگان هر مسابقه برگزار خواهد شد.

این مسابقه که در ۲ هزار متر فضای خشکی و حدود ۱۰ هزار متر فضای آبی در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود یک مسابقه تلویزیونی واقعی با محوریت افراد شرکت کننده است و بخش‌های جذاب و بدیعی در آن گنجانده شده‌است.

حضور خانواده‌های شرکت‌کنندگان در فضای مسابقه، نزدیک شدن حس بیننده و شرکت‌کنندگان و هم ذات پنداری با آنها را بخشی از هیجان و جذابیت این مسابقه است. این مسابقه براساس توانمندی شرکت‌کنندگان بالای هجده سال و مدیریت انجام هر مرحله بنا شده‌است و به دلیل انجام بخش اعظم مراحل در آب، دانستن شنا و استقامت بدنی شرط اصلی حضور در این مسابقه است.

ساز و کار مسابقه اینگونه است که گروهی که در کمترین زمان مراحل را طی کرده‌است برنده آن قسمت است اما این به معنی بازماندن دیگران از حضور در مرحله نهایی نیست چرا که ارزیابی نهایی از میان کلیه شرکت‌کنندگان خواهد بود.

با توجه به آماده سازی مقدمات برگزاری این مسابقه در شهریورماه جوانان علاقمند جهت شرکت در این مسابقه جذاب می توانند به سایت http://www.aboatash.tvnasim.ir/ مراجعه کرده و ضمن مطالعه مراحل مسابقه، ثبت نام کنند تا مقدمات انتخاب شرکت کنندگان اصلی از میان آنها فراهم شود.

توجه به توانایی‌ ارتباط برقرار کردن و بازیگری یکی از شرایط پذیرش در این مسابقه است و انتخاب افراد مناسب در هر گروه با توجه به شرایط فردی، هوش و سرعت عمل از فاکتورهای تاثیر گذار و مهم در روند طی مراحل این مسابقه مهیج خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج