۳۷۲۳۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ نگرانی‌های آقای دلواپیش

آیدین سیارسریع در روزنامه ایران نوشت:

آقای جهانگیری!

شرمنده زن و بچه‌مان هستیم

امروز به جای ستون نگرانی‌های آقای دلواپیش صدای مردم و مطالبات آنها را منعکس می‌کنیم. والا. تا کی تک صدایی؟

- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفته است با پهلوگیری نخستین کشتی خط کانتینری RCL تایلند پس از لغو تحریم‌ها در بندر شهید رجایی این لاینر نیز به بازار ایران دسترسی پیدا کرد. سؤال من از دولتمردان این است که آیا این همان دستاورد برجام است که از آن سخن می‌گفتید؟ ما اگر برجام نخواهیم باید به کجا مراجعه کنیم؟ آیا دستاورد برجام این است که کشتی‌هایی از آن کشور معروف به مرزهای ایران وارد شود که نتوان با خانواده آن را نگاه کرد؟ ای کاش می‌مردیم و این روز را نمی‌دیدیم. (دلواپس باخانواده از هرمزگان)

- از دستاوردهای برجام همین بس که امروز در المپیک شاهد آن هستیم که امریکا در کمال وقاحت و گستاخی می‌آید و در رتبه اول قرار می‌گیرد و دولتمردان ما همین‌طور می‌نشینند و نگاه می‌کنند. (دلواپس ورزشی از تهران)

- یک فرهنگی هستم و به دلیل سیاست‌های دولت یازدهم شرمنده زن بچه‌ام می‌باشم. آن‌طور که در خبرها آمده آقای اسحاق جهانگیری معاون رئیس دولت به اصطلاح امید به ترکیه می‌رود در حالی که ما در تعطیلات تابستان یک شمال نتوانستیم برویم. (احمدی از تهران)

- دولت گذشته با تدبیر خاص خود توانست سه میلیون نفر را با طرح مدبرانه مسکن مهر خانه دار کند و بر خلاف ادعای منتقدان که می‌گویند آنها این خانه‌ها را نخواستند و دوست نداشتند باید بگویم به کوری چشم منتقدان همه ساکنان مسکن مهر در خانه‌های خود مانده‌اند چون راه برگشت را پیدا نمی‌کنند. (عسگری)

- بر اساس اخبار هر گردشگر خارجی معادل 25 بشکه نفت خام برای ایران درآمد دارد. بار دیگر حقانیت ما برای همگان ثابت شد. می‌گفتند چرا با گردشگر خارجی برخورد می‌کنید، نمی‌دانستند می‌خواهیم از وابستگی نفتی انتقاد کنیم! منتقدان کمی منصف باشند. (دلواپس دوراندیش از تهران)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج