کد خبر: ۳۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
تعداد بازدید: ۳۱۰۶۹
تعداد نظرات: ۲۷ نظر
این تصویر از سکانسی از فیلم من مادر هستم، حتی در نمایش خصوصی سال گذشته‌ی فیلم هم وجود نداشت.
کافه سینما:  این تصویر از سکانسی از فیلم من مادر هستم، حتی در نمایش خصوصی سال گذشته‌ی فیلم هم وجود نداشت.

 سکانسی مربوط به ازدواج باران کوثری در نقش آوا با جوان مورد علاقه‌اش، پیش از اعدام با حضور ماموران زندان.


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۷
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
پاسخ
5
86
سلام بهتر بود بیشتر درمورد موضوع بالا وچرا این سکانس حذف شده صحبت میشد
پاسخ ها
نظر Adi
| UNITED KINGDOM |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
راست میگی داش علی ما هم نفهمیدیم چرا حذف شده...
به گمانم به خاطر استفاده از کراوات بوده!!!!!!!
نظر david
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
نخیر بدلیل این بود که این خانم دوست پدرش که بهش تجاوز کرده بود رو کشته بود و خودش هم شوهر داشت و .... از مصادیق عشق های ضربدری بود.واقعا این کارا قبح شکنیه.. فرهنگ ما برپایه اصالت خانوادست نه این خیانت ها و چشم داشتن به زن یا شوهر دوستان!!!
نظر Adi
| UNITED KINGDOM |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
پس این کیه که داره باهاش ازدواج میکنه...
ســـومـــیـــه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
پاسخ
3
32
عجب بابا
عشق ضربدری کجا بوده؟؟؟؟
این پسر تنها عشق دختر هست و مورد تجاوز قرار میگیره و اون طرف رو میکشه، اما تو دادگاه تبره نمیشه و بخاطر کینه همسر سعید (مردی که بهش تجاوز کرده بود) و فریب دادگاه ، به اعدام محکوم میشه ،
هیچ خیانتی در نسخه پایانی فیلم وجود نداردو البته کسانی که سر وصدا به پا کردن در پشت سر متاجاوزان . کینه جویان ایستاده اند، اصالت یعنی صداقت گفتار و کردار ، نه تعاریف شخصی از کارهای دیگران و تهمت زدن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
پاسخ
6
17
سلام به همه دوستان
در این فیلم عشق ضربدری وجود نداشت. یک مرد متاهل عاشق یک دختر جوان شده بود که دختر اونو به چشم عموش نگاه می کرد. به اون دختر در حال مستی تجاوز می کنه و دختر نه همون شب که بعدا دوباره به خونه مرده بر می گرده و اونو به قتل می رسونه... اگر دختره همون شب مرده رو می کشت چون دفاع از خود حساب می شد، قتل عمد نبودولی چون روز بعد میاد و میره سراغ مرده و چون اون شب تجاوز مست بوده خودش؛ ولی دم حق خواستن قصاص داشته
وگرنه حکمش اعدام نمی شده...
نمی دونم درباره این فیلم باید چی گفت ولی به نظر من الکی شلوغش کردن برای اینکه خوب بفروشه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
پاسخ
0
11
سلام منم با نظر علی موافقم ..بهتر بود بیشتر توضیح میدادن
نظر مریم سراوانی
| درباره سكانس حذف شده‌ من مادر هستم +عکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
پاسخ
10
4
این فیلم الان نامزد جیازه اوسکار هست نه؟ چون باز هم اوسکار بگیره میگیره اگه نگیره هم که نمیگیره
پاسخ ها
نظر سميه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
يعني انگشت به دهنم كه تو چجوري داري روزگار ميگذروني!
اين كه از وضع املاي كلماتت اونم از پز دادن ها الكيت!
يعني چي كه اگه بگيره ميگيره اگه نگیره هم که نمیگیره !!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
پاسخ
4
2
من که فکر میکنم این همه سروصدای حواشی فیلم بخاطر عشق ضربدری و خیانت و این حرفا نبوده. تنها و تنها بخاطر قصاص دختر و تاکید بیشتر روی واکنش سیمین(پانته آ بهرام) بعد از قصاص هست.( اینکه کارش به بیمارستان روانی میکشه. )چون قصاص در قرآن هم هست و این شاید به نوعی نقد قصاص محسوب میشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
پاسخ
10
0
طبق دين اسلام اگر زن شوهر دار با مردي ... تا آخر عمر حق ازدواج با آن مرد رو نداره حتي اگه از شوهرش طلاق بگيره، بعد چجوري اينا اين صحنه رو گذاشتن؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
میدونستی خیلی بی ادبی؟فضولی هم حدی داره دیگه خواهر من!
نظر سميه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
كاربر جان من بي ادبم؟ چرا ؟ و ميشه بگي دقيقاً به چي فضولي كردم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
پاسخ
4
1
سمیه یعنی بدجورباجوابایی که میدی موافقما ای ول....
بعدشم دوستان عزیزلطفاخطوط قرمز ومحدودیت هارورعایت کنید خب زشته دیگه بعضی جاهامیتونیدازبووووووووووووق استفاده کنید.
باتشکر
پاسخ ها
نظر سميه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
ممنون
لطف داري عزيزم.
هروقت موافق بودي مثبت بده خب...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
پاسخ
4
0
باشه آیداجون فقط بخاطر تو بوق بوووق بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
پاسخ
2
2
دوستان! پبشنهاد میکنم اول فیلمو ببینید بعد نظر بدید. آوا ازدواج نکرده بوده که، با این پسر عاشق و معشوق بودن، بعد دوست باباش در حالت مستی بهش تجاوز میکنه، آوا هم اونو میکشه بعد اعدامش میکنن، نگو قبل اعدام با عشقش ازدواج میکنه که نمیدونم چرا نشون نمیدن؟!!!!
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
پاسخ
3
3
این فیلم به برخی از حقایق جامعه ما می پردازد . کافی است سری به صفحه حوادث روزنامه ها بزنیم . کافی است سری به زندانها بزنیم و سراغ دختران و زنانی را بگیریم که به جرم دفاع از خود ! به قصاص محکوم شده اند . شاید همه مثل نازنین و افسانه نوروزی شانس نیاورند . کسانی مثل آوا دلنواز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
پاسخ
2
4
اول فیلم رو ببینید بعد نظر بدید!!!!
اوا شوهر نداشت که بهش خیانت کنه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
پاسخ
1
0
سلام این وسط چه خبره یکی توضیح بده ماهم بفهمیم کی با کیه .کی شوهر کی زن کیه .من که ندیدم توضیح کامل بدین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
پاسخ
2
1
این همه بحث برای چیه ما به این موضوع های تکراری عادت کردیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
پاسخ
2
1
آقا شیرتوشیره آقا
CHINA
|
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
پاسخ
1
0
salam dostan man iran nistam mitonid behem begin kamele in filmo chetori bebinam mamnon misham
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
1
1
gooooooooooooooooooooooooood
CANADA
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
پاسخ
0
0
به به
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
پاسخ
0
0
با نظر سلام موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
پاسخ