۳۷۲۸۶۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

رامبد جوان شاگرد احسان قائم‌ مقامی شد

احسان قائم مقامی، استاد بزرگ شطرنج ایران، با حضور در برنامه «خندوانه»، آینده‌ای روشن را برای این رشته ورزشی که جوان‌ترین تیم ملی کشور را دارد، پیش بینی کرد.

خبرآنلاین: احسان قائم مقامی، استاد بزرگ شطرنج ایران، با حضور در برنامه «خندوانه»، آینده‌ای روشن را برای این رشته ورزشی که جوان‌ترین تیم ملی کشور را دارد، پیش بینی کرد.

شامگاه پنجشنبه ۲۸ مرداد، برنامه «خندوانه» بر خلاف آنچه پیشتر اعلام شده بود، میزبان هموطنان کرد کشورمان نبود و به‌جایش شاهد حضور احسان قائم‌مقامی شد. گویا برنامه‌ای که دارای تم کردی است، در روزهای آینده پخش خواهد شد.

در ابتدای برنامه، قائم‌مقامی در واکنش به احوال پرسی رامبد جوان پاسخ داد: «حال من هم مثل مردم این روزها بهتر است و همه دارند تلاش می‌کنند برای ایران بهتر. علاوه بر این، مدتی است شطرنج ایران در حال تجربه موفقیت‌های بسیار خوبی است که همگی خوشحال کننده‌اند.»

او ادامه داد: «استقبال از شطرنج به نسبت ده سال قبل بسیار بیشتر و بهتر شده و در واقع بی‌نظیر بوده است. می‌توانم بگویم پر امید‌ترین رشته ورزشی ما شطرنج است. من با ۳۴ سال سن کاپیتان تیم ملی شطرنج هستم، اما میانگین تیم ملی شطرنج ما ۱۵ سال است. استعدادهای نوجوانی در این تیم وجود دارند که می‌توان سال‌ها از آنها شنید و به حضورشان بالید.»

قائم‌مقامی در پاسخ به این پرسش که شطرنج چه تاثیری در نگاه و رفتارش در زندگی داشته است، گفت: «باعث می‌شود خودت منتقد خودت بشوی و برای بهتر شدن همیشه بکوشی. پرداختن به شطرنج به خودشناسی کمک می‌کند.»

این‌جای برنامه بود که رامبد جوان از احسان قائم مقامی درخواست کرد که شاگرد شطرنج او شود که با موافقت این استاد بزرگ روبرو شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاسی

      خوش به حالش منم عاشق شطرنجم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج